miten pitkään anustappia?

kokeilemaanko?

Miten pitkään pidätte anustappia pepussa? Minuutteja, kymmeniä minuutteja vai tuntejakin? Mikä aika on tuntunut hyvältä? Onko liukastetta tarvinnut välillä lisätä?

15

13986

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tapin anukseen

syksyllä ja kiipeen vinttiin nukkumaan. Keväällä kun alkää lumet sulaa pamautan tapin paineella liitoon, aaaaaaaaaaah mikä tai´vaallinen olo...........

• kysymys kiinnostaa

Tässä oli enemmänkin vastauksia. Ainakin kaksi vastausta on poistettu. No, eivät olleet asiallisia mutta aika vitsikkäitä sentään. Eli täällä joku oikeasti poistaa epäasiallisia viestejä.

• hanurissa

Riippuen vähän tapin koosta kuinka kauan sitä viitsii pitää. Pienempää tappia pitänyt pisimmillään n. 10 tuntia ja ois mennyt enemmänkin. Isompien tappien kanssa jää yleensä muutaman minuutin ja tunnin väliin.

• gjlfyl

Joskus minuutteja, joskus pidempään. Joskus tuntejakin.
      Käyn usein esim.kaupassa pieni tappi pepussa ;)

Kokeile itse miltä tuntuu. Käytä liukastetta.

• tai siivoa

Tappi perseessä; pienet liikkeet tekevät ihmeitä. Orgasmeja tulee yhtenään. Kannattaa kokeilla, mutta katso että se pysyy siellä eikä putoa muitten ihmeteltäväksi.

• Anonyymi

Se on kyllä ihanaa love my life

• Anonyymi

paksu tappi mieluusti kaukosäädin vibralla vaatteet päälle ja ostoksille kaukosäädin vaimolle vaimokin kiihottuu eikä ole ajalla väliä kotona villisti seksiä tappi paikallaan

• Anonyymi

Eipä ole varmaan tuntia pitempään tullut pidettyä. Kauppa reissun tai kävelylenkin aikana vähän pitempään. Kävely reissuilla tulee runkattua metsän suojassa, sen jälkeen ei huvita pitää enää.
      Ajatus pitää anopin luona kyläilyn ajan kyllä mietityttää, olisi aika tuhma olo. Siinä voisi mennä useampi tunti

• Anonyymi

Buuaahaa mikä hupiukko buuaahaa 😂 🤣

• Anonyymi

Normaalisti 10-30 minsaa. Pahimmillaan Helsingistä-Jyväskylään. Väki tuli takapihan kautta ja en ehtinyt kuin nostaa housut ylös. Anustappi jäi surisemaan peppuun. Serkun tyttö tunnisti kaukosäätimen ja nappas mukaansa. Matkalla laittoi parikertaa värinät täysille niin että näki missä surisee.

• Anonyymi

Sulla ei yläkerrassa surise mikään.

• Anonyymi

Sullako surisee oiskohan syytä mennä lääkäriin. Saisit lääkityksen noihin surinoihis.Vai onko jo liian myöhäistä.

• Anonyymi

Ymmärretäänkö me samalla tavalla anustapin käyttö. Mä pidän sitä peppureiässäni. Siis peräsuolessa. Sieltä pakaroiden välistä sisään. Mulla se on sellainen T-mallinen. Varsi on pitkulainen patukka. Se vaakasuora osuus on ohut ja kapea. Jää siis ulos pakaroiden väliin. Se on hyvin kosketus herkkää aluatta ihmisellä.

• Anonyymi

U­­u­­s­­­i s­ek­­si­­­tea­­tteri ava­utu­u Su­­­ome­­en! Ku­­­tsu­­mme kai­kk­i­­­. Il­­mo­it­­­tau­­tum­­ine­­­n ry­hmä­­­ämm­­­e tä­­­äl­l­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/X6l5S2

• Anonyymi

Välillä kun käyn kapassa tai kävelyllä olen pitänyt
      Tappi anaalissa , semmoinen 70 mm halkasijaltaan oleva tappi tulee pidettyä tunnin verran . Tuntuu kyllä hyvältä , kotiin tullessa runkkaan posliini kullini.
      M 64 CD 💃

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      363
      1954
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1316
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1297
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      136
      1183
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      84
      1043
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      90
      936
    7. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      853
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      118
      843
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      790
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      746
    Aihe