paras öljy/rasva

rasva

Mikähän on paras öljy/rasva hierontaan.mielummin hajusteeton

5

4567

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Halpakin

Mun mielestä paras öljy on rypsiöljy, sopii joka
      paikkaan ja on terveellinen. Eikä imeydy heti, suosittelen!

• Iso-J-72

Apteekkiin mars! Valkoparafiini on se öljy jota useat hierojakin käyttävät. Mausteeton, hajusteeton, myrkytön...

Voit halutessasi muuten kokeilla maustaa/hajustaa öljyä itse eteerisillä öljyillä (luontaistuotekaupasta). Tehkää erilaisia hierontaöljyjä makunne mukaan (pieniä annoksia) mielellään eri pulloihin. Esim. puoli desiä valkoparafiiniöljyä ja muutama tippa haluamaanne eteeristä öljyä.

Liukuvoiteena en ole kokeillut (HUOM. öljy ei sovi kondomin kanssa) ja maustettua öljyä kokeilisinkin limakalvoille tai muille
      herkille alueille VAROVASTI.

Rakkaani tuoksui eilen piparmintulle...
      Hyviä hetkiä!

• Ardianna

Älkää kokeilko liukuvoiteeksi mitä sattuu, mieluiten vaan vesipohjasia rasvoja!
      Joku tuoksuöljy tai perinteinen vaseliini voi kuulostaa hyvältä mut on aikamoinen bakteerien paratiisi! Saattaa aiheuttaa ärsytystä tai pahimmillaa rankan tulehduksen...

Parempi siis olla varovainen ja vaik vähän tylsä nipottaja (kuten minä) ;)
      ... yks hyvä "liukuvoide" on TV:ssä mainostettu BEPANTHEN-voide apteekeista. Se nimittäin korjaa pienet limakalvon vauriot ja hankautumat, joita voi joskut rankemmin sekstaillessa tulla! (kokeiltu ja toimiva tuote)

• kati

No eiköös kyse ollut hierontaöljystä/rasvasta? Eihän se ole sama asia kuin liukuvoide. Hierontaan parasta on Natusanin vauvaöljy :-) Muut hajustetut/maustetut alkavat ällöttää aika pian.

• Otso

Tietenkin tuo vauvojen ihon toitoon tarkoitettu Natusan öljy, jota myydän jokaisessa päivittäistavara kaupassa. Siinä se menee ostoskärryssä maitopurkkien ja omenoiden seassa ihan huomita herättämttä. Ja tuntuu sitten niin, niin hyvältä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      237
      4185
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      113
      2643
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2392
    4. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1436
    5. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1436
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1179
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      78
      1097
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      963
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      946
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      931
    Aihe