Kirje isälle

Surusilmä

Hei isäni
Hyvää isänpäivää vaikka en ole sinua koskaan nähnytkään ja sinä et minua.Äiti kertoi,että te erositte kaksi päivää sen jälkeen kun äiti ilmoitti että minä olen tulossa.Sanoit,että et halua kenenkään isäksi ja kehoitit äitiä hankkiutumaan minusta eroon tai sitten kasvattaa lapsen yksin.Mutta,isä,tässä minä nyt kumminkin olen.Miksi sinä et halunnut minua?Olenko minä sinun mielestäsi tuhma tyttö?Minähän osaan jo syödä itse,käyn itse vessassa ja osaan jo ajaa pyörälläni jossa on vielä apupyörät.Isä,en ole kertaakaan vielä kaatunut.Enkö olekin taitava?
Sitten minä olen ollut jo viime kesänä äidin kanssa ongella.Sain kolme kertaa melkein kalan.Enkö minä olikin taitava?Äiti kertoi,että sinäkin pidät kalastuksesta.Voi kun toivoin niin että sinä olisit nähnyt minut silloin kun kalastin.Olisit varmaan ollut minusta todella ylpeä.
Isä,minulla on kissa.Tiedätkö minkä näköinen se on?Jos näkisit sen varmaan ihastuisit siihen.Sitä on tosi kiva halailla.Jos tulisit luokseni,saisit sinäkin halia sitä.
Millainen auto sinulla on?Ja minkä värinen se?Olisi kiva kun veisit minut autoajelulle ja sitten ostaisit minulle vaikka jäätelön ja sitten me söisimme yhdessä,sinä ja minä.Ja sinä suojelisit minua ja minun ei koskaan tarvitsisi pelätä mitään.
Isä.Jos tietäisin missä asuisit,lähettäisin sinulle kuvan itsestäni.Olen kovasti sinun näköinen,sanoo äiti.
Et halua tavata meitä koska sinun mielestäsi äiti on täysi idiootti.Mutta tulisit silti katsomaan minua.Minun on sinua ikävä vaikka en sinua ole koskaan nähnytkään.
Toivon,että sinä lukisit tämän ja alkaisit rakastamaan minua.Haluaisin olla sinun,Isän tyttö.

T:Tyttäresi,Surusilmä

3

1126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen iskä

      Harmi, että tuollaisiakin isiä löytyy, tasan ei mene onnenlahjat. Jokaisella lapsella pitäisi olla välittävä iskä, jokainen lapsi tarvitsee isän ja äidin.

      Vaikka en ole isäsi, olen ylpeä sinusta, sinä olet kultainen tyttö.

      Toivottavasti isäsi tulee käymään, laita kirjettä hänelle ja kerro toiveestasi.

    • tuu kuiteskaan

      Minäkin pyysin sitä pelaamaan mun kanssa sulkista ja muutakin, muttei vaan tullut eikä ilmottanut vaikka asui naapuritalossa. Eikä vieny enää isovanhempienkaan luo vaikka ennen olin siellä paljon. Nyt ei isovanhemmatkaa käy tai soitakaan. Nekin on varmaan unohtanut mut.

      Ei isä käyny muutenkaan enkä enää odottanutkaan. Ei varmaan enää tuntis vaikka kävelis kadulla vastaan.

      Aina se on asunu aika lähellä mute ei välitä.

      • koskaan

        Kurjaa, että isäsi lyö laimin sinua.

        Tilanne voi kuitenkin muuttua, koita jotenkin päästä edes isovanhempien luo, voit kertoa sopivassa kohtaa tunteistasi heille. Tällä tapaa saat edes isovanhemmat takaisin elämääsi, toivottavasti myös isäsi.

        Ole kärsivällinen, muutos voi viedä vuosia aikaa, mutta toivottavasti paljon vähemmän.

        Hyvää, parempaa syksynjatkoa sinulle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe