Ennen britit omistivat Intian. Nyt meni perinnebritti-Jagge intialaiseksi merkiksi. Niin muuttuu maailma.
Erikoisauto Intiasta
5
1011
Vastaukset
- ja niin ja joo ja niin
Silti tuolla S-typellä on pirun kiva ajella.
- Stype
Vaikka tehtaan omistaisivat ruotsalaiset ja siinä Jaggessa olisi kaikki maailman viat ja se olisi aivan liian kallis vaikka ei maksakaan kuin muutaman tonnin ja sekin on mulle liikaa niin aina vaan ostan ja ajelen tyytyväisenä.
Ja amikset ei ajele. - niitä vikoja
Stype kirjoitti:
Vaikka tehtaan omistaisivat ruotsalaiset ja siinä Jaggessa olisi kaikki maailman viat ja se olisi aivan liian kallis vaikka ei maksakaan kuin muutaman tonnin ja sekin on mulle liikaa niin aina vaan ostan ja ajelen tyytyväisenä.
Ja amikset ei ajele.niin ajaisin ehkä jollakin muulla, mutta vastoin kaikkien ei jaguaristien odotusten, vikoja ei ole ollut, vain huolettomia kilometrejä.
- raha puhuu
Taidat olla vähän tyhmä. Nykyään harvalla, jos millään automerkillä omistaja on samassa maassa missä auto valmistetaan.Esim.Volvo on jenkkiläinen, samoin Saab, Mersunkin omistavat amerikkalaiset eläkeläiset ja sitä myös kootaan punaniskojen toimesta. Jaguar kuitenkin suunnitellaan ja tehdään englannissa, aivan sama mistä raha tulee.
- Ihan sama mistä se tulee
Nykymaailmassa brändien merkitys ja paatuneet vanhoilliset tulevat häviämään. Sillä ei ole väliä kuka tekee ja paljonko on rahaa, vaan ainoastaan sillä millainen tuote on nyt. Kun kerran pääsee ajamaan Jaguarilla ymmärtää jättää mussuttamiset pois. Se on hyvä auto, jopa hintaisekseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181