Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Idiootti isänä ?

kujakolli

Miksi isä hylkää lapsensa kun vanhemmat eroaa ?

Ei ole kymmeneen vuoteen pitänyt minkäänlaista suoraa yhteyttä tai muistanut tai kysellyt kuulumisia.

Ei osoittanut kiinnostuta tai tukea opiskeluihini tms. Taloudelliset mahikset hänellä on, henkisiä en osaa arvioida.

17

1286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paska isä

      On varmaan niin vittumaiset lapset olleet, että ei isällä paljo enää kiinnosta.
      Lasten syntymän aikoihin ne suurin osa avioeroista tulee.

      Ei kannata tehdä lapsia.

      • kujakolli

        Ei kai niin kannataisikkaan kun ei huvita pidempään katella. Meistä toinen oli kolmen ja toinen yli kymmenen.

        Ei vaan välitä niin se vaan on.


    • Mom23

      Et ole ainut, jonka isä on idiootti. Jos yhtään helpottaa.
      Olen omille lapsilleni sanonut, että sitten kun teillä on lapsia tiedätte kuinka tärkeitä molemmat vanhemmat ovat.
      Avioerossa ei pitäisi erota lapsista, mutta valitettavasti jotkut tekevät näin.
      Itseään ei ainakaan kannata syyttää, eikä oikein muitakaan. Kyllä jokainen edestään löytää minkä taakseen jättää, usko pois.
      Iloa opiskeluun,nauti nuoruudestasi ja kerro isällesi miltä tuntuu.

      • afsdag

        Mitähän se ÄITI on tehnyt, voe elämä. Äiti haukkunut isän varmaan niin alas että hän ei ikinä aio enää tuntea häntä eikä olla noin vittumaisen olion lähellä. Sääästää itseänsä ettei turhaan ole vihainen eikä tule pahoja muistoja


      • afsdag
        afsdag kirjoitti:

        Mitähän se ÄITI on tehnyt, voe elämä. Äiti haukkunut isän varmaan niin alas että hän ei ikinä aio enää tuntea häntä eikä olla noin vittumaisen olion lähellä. Sääästää itseänsä ettei turhaan ole vihainen eikä tule pahoja muistoja

        Lapset on aivan sama, jos et osaa käyttäytyä. Laitammehan koko firman boikottiin jos siellä myydään kusetettua tavaraa


      • isäksi oletkin
        afsdag kirjoitti:

        Lapset on aivan sama, jos et osaa käyttäytyä. Laitammehan koko firman boikottiin jos siellä myydään kusetettua tavaraa

        Ohhoh, ottiko kersat susta mallia ? Ei tartte peiliä syyttää jos naama on vino -.-


      • kujakolli
        afsdag kirjoitti:

        Mitähän se ÄITI on tehnyt, voe elämä. Äiti haukkunut isän varmaan niin alas että hän ei ikinä aio enää tuntea häntä eikä olla noin vittumaisen olion lähellä. Sääästää itseänsä ettei turhaan ole vihainen eikä tule pahoja muistoja

        Olin jo sen ikäinen että yritin ite pitää yhteyttä ei sitä kukaan yrittäny estää.

        Nykyään ei tuu mulle mieleenkään pitää yhteyksiä, oon kuullu sen verran kavereilta faijan kertomia mukatotuuksia.

        Mut ei se mikään isä oo. Joka äijä pystyy siittämään mut kaikista ei ole isäksi.


    • isäpuoli

      Joo oman isäni näin ekan kerran ollessani 15v. Onneksi sain elämääni maailman ihanimman isäpuolen, rauha hänen muistolleen. Ikävä on miestä joka jaksoi rakastaa minua niin kuin omia lapsiaankin. hyvää isänpäivää kaikille isäpuolillekin :-)

    • haamuharri

      Kaiken maailman ääliöt täälläkin kirjottelee, olen itsekkin huono isä niinkuin voi täältä lukea mut kaikkein viimeiseksi se on lasten tai äidin vika. Mä näen sen vian joka päivä kun katon peiliin mut haluaisin olla vielä hyvä isä jos vaan tietäisin ja uskaltaisin tehdä jotain!

    • lolololololo3

      lol

      lol

    • Erään miehen poika

      Minulla oli idiootti isä. Hävettää että meissä on niin paljon samaa näköä ja on surullista että olemassaolollani äitini muistaa isäni joka kerta kun minua katsoo. Ei hän sitä sano, mutta kyllä sen näkee siitä tavasta jolla hän katsoo.

      Isä jätti meidät kun olin alta kymmenen vuotta, sekoili ja suorastaan vittuili yh-äidilleni ja se puolestaan vaikutti myös meihin lapsiin, kun äiti oli täysi hermoraunio isän takia. He jopa yrittivät uudestaan, mutta vuoden päästä isä taas jätti meidät.

      Paha saa palkkansa, kaikki se sekoilu ja riehuminen joka täytti isän "uuden ja upean" elämän otti veronsa. Nyt hän on sairas ja sanoo katuvansa tekojaan. Eipä se meitä lapsia enää auta. En uskaltaisi koskaan tavata häntä kasvotusten, koska hän on niin epätasapainoinen ja raivonsa vietävissä että pelkäisin hänen tappavan minut jos sanoisin väärän sanan.

      Se isä jota lapsena rakastin hylkäsi minut ja tilalla on.. Vaan joku tuntematon mies. Tältä se minusta tuntuu. Voitte haukkua hirviöksi, niin tämä "isäkin" on minulle tehnyt, mutten vain pysty antamaan enää mahdollisuutta sellaiselle joka pitää ihmissuhteensa koossa manipuloinnilla ja pelolla.

      • vaikeita nämä

        Mun isäni teki samoin äidilleni. Jotain häikkää mt-puolella. Epäilen kasvainta.
        Vittumainen ukko, kiusaa minuakin välillä. Säälin häntä toisinaan.


      • Isänsäpoika
        vaikeita nämä kirjoitti:

        Mun isäni teki samoin äidilleni. Jotain häikkää mt-puolella. Epäilen kasvainta.
        Vittumainen ukko, kiusaa minuakin välillä. Säälin häntä toisinaan.

        Isäni on ihan muuten vaan idiootti.


    • Realismia

      Jospa vaikka kysyisit isältäsi, mitä äitisi teki sen eteen, että hän hylkäsi sinut.

    • Hyvien lasten äiti

      Minkähän vuoksi niin monet naiset valitsevat lapsilleen idiootin isäksi?

      • Niukka valinnanvara

        ei ole muita.


      • Kyselee hän?
        Niukka valinnanvara kirjoitti:

        ei ole muita.

        Siirtyykö siis idiotismi isältä pojalle?

        Eikö ole kamalaa kasvattaa tulevaa idiootti-isää?

        Onko mitään tehtävissä, jos geeneissä on jo vahva idiootti-isäaines mukana?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2354
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      53
      2054
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1873
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1648
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1572
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1446
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1410
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1402
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1380
    Aihe