Härkien temperamenttisuus?

Härkämies 34v

Oletteko tavannut Härkiä joilla on kova temperamenttisuus? Minä seurustelin muutama vuosi sitten Härkä naisen kanssa ja suoraan sanottuna hommasta ei tullu mitään. Toki hän oli ihan mukava ja rauhallinen mutta tuo temperamenttisuus oli voimakas. Hän hermostui helposti, hänelle ei voinut sanoa mitään uutta asiaa ilman että hän suuttuisi siitä. Lisäksi hän loukkantui helposti ja alkoi itkemään. Totesin että ei tämmöisessä suhteessa ole kiva kummankaan olla. Poikamiehenä yhä elellään. Kertokaa kokemuksianne.

16

3336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinulla..

      itsellä se temperamentti on hallussa ,olethan härkä myös:)

    • naisten..

      luonteenpirteen huonoimpia puolia,eivät kuuntele toisen mielipidettä, vaan syytellään ihan turhista asioista. anteeksi eivät pyydä ,vaan pitävät itsestään selvänä että toinen viellä antaa möykkäämiset anteeksi. siis vaikealuontoisia ja hankalia.

      • Härkämies34v

        No kyllä minulla välillä kanssa se temperamenttisuus tulee kunnolla esiin. Mutta tämä tapahtuu aika harvoin. Olen yleensä aina rauhallinen ja mukava ihminen. :)


    • härkänainen..............

      tarvitseekin kumppanikseen miehen, joka on tarpeeksi vahva luonteeltaan. Teeskentely ei kuulu härkänaisen luonteenpiirteiseen vaan hän näyttää avoimesti sekä hyvät että huonot tunteensa. Näin toimiessaan hän ei jätä mielen päälle hautumaan asioita vaan käsittelee ne tuoreeltaan eikä vasta myöhemmin.

      • nainen nainen (härkä myös)

        nimenomaan. mullekin useat miehet pörhistelee ja kukkoilee ja ollaan niin olevinaan, "kyllä mä tarvittaessa osaan kaapinpaikan näyttää".mut ans olla kun vähän tulistun niin heti luikitaan häntä koipien välissä piiloon eikä sanaakaan saada ulos suusta.
        sellainen mies joka oaa ja uskaltaa sanoa asioita suoraan toimii mun kanssa kuin häkä.
        hiiret ei vaan kertakaikkiaan pärjää mun kanssa. eikä ne saa mua syttymäänkään kyllä..

        itse olen vain toisesta härästä tämän ominaisuuden löytänyt. yks kaksonen oli kans aika bueno. millasia kokemuksia muilla härkämimmeillä?


      • Härkänainen,,
        nainen nainen (härkä myös) kirjoitti:

        nimenomaan. mullekin useat miehet pörhistelee ja kukkoilee ja ollaan niin olevinaan, "kyllä mä tarvittaessa osaan kaapinpaikan näyttää".mut ans olla kun vähän tulistun niin heti luikitaan häntä koipien välissä piiloon eikä sanaakaan saada ulos suusta.
        sellainen mies joka oaa ja uskaltaa sanoa asioita suoraan toimii mun kanssa kuin häkä.
        hiiret ei vaan kertakaikkiaan pärjää mun kanssa. eikä ne saa mua syttymäänkään kyllä..

        itse olen vain toisesta härästä tämän ominaisuuden löytänyt. yks kaksonen oli kans aika bueno. millasia kokemuksia muilla härkämimmeillä?

        Just. Jos saan miehestä yliotteen, niin se suhde ei tule toimimaan,sanonkin uudensuhteen alussa ettei anna minun nousta niskanpäälle!!Tarvitsen niin vahvan MIEHEN joka pitää minut aisoissa ja sanoo missä kaappi seisoo. Se tulee onnistumaan.Täytyy olla tosimies jota härkänainen kunnioittaa.


      • Härkänainen166
        Härkänainen,, kirjoitti:

        Just. Jos saan miehestä yliotteen, niin se suhde ei tule toimimaan,sanonkin uudensuhteen alussa ettei anna minun nousta niskanpäälle!!Tarvitsen niin vahvan MIEHEN joka pitää minut aisoissa ja sanoo missä kaappi seisoo. Se tulee onnistumaan.Täytyy olla tosimies jota härkänainen kunnioittaa.

        Tunnen vetoa vahvoihin miehiin, jos mies on hissukka niin se lytätään heti. En kestä ruikutusta tai valittamista. Oon perunluonteeltani rauhallinen ja kohtelias, mutta auta armias, jos joku alkaa ärsyttää, härän raivokohtauksen seurauksena lentää pitkin seiniä kaikki mikä sattuu tielle. En pompota muita, mutta kukaan ei myöskään pompota mua.


    • cauris

      Olen huomannut, että nais ja mieshärissä on eroja. Mieshärät tuppaavat olemaan rauhallisempia ja ei niin tempperamenttisia kuin naishärät. Näishärät ovat yleensä muutenkin paljon vilkkaampia ja puheliaampia, mutta myös voimakkaammin äkkipikaisia.

      Onko sitten niin, että sukupuolten välillä on eroja.

      • NNeitsyt

        olen huomannut omassa tuttavapiirissäni, johon kuuluu pari todella kuohahtelevaa Härkänaista. Härkämieheni ei juurikaan kuohahtele, vaan on suuttuessaan todella "jäinen" - onneksi sitä tapahtuu aniharvoin!


      • ahniintuttua

        " Mieshärät tuppaavat olemaan rauhallisempia ja ei niin tempperamenttisia kuin naishärät. Näishärät ovat yleensä muutenkin paljon vilkkaampia ja puheliaampia, mutta myös voimakkaammin äkkipikaisia. "

        Juuri meidän tilanne.. Tosin suuttuessaan mies ERITTÄIN jääräpää. HÄrkäpariskunta siis ollaan.

        T:ÄKÄISEMPI OSAPUOLI


    • Vesimiestyttö_81

      Kuulostaa erikoiselta. Tunnen paljon härkiä ja kukaan heistä ei ole tuollainen. Tuntemani härät ovat rauhallisia ja kilttejä. Joissain asioissa jääräpäisen itseppäisiä, mutta hyvällä tavalla ei mitenkään ilkeästi.

      • ..............................

        Vesimiestyttö. Tunnet härkämiehiä mutta et ole heidän suhteensa. Se aivan eri asia kun härkämies sattuu naiseen jota haluaa intiimiä paikkoja myöten. Ei kannata ihmetellä niin kauan kun itse ei joudu tuollaisen härän kynsiin...... joo kaverina kivoja............mutta jotain käsittämätöntä suhteessa... varsinkin suhteita läpikäyneenä....


      • muutama kokemus
        .............................. kirjoitti:

        Vesimiestyttö. Tunnet härkämiehiä mutta et ole heidän suhteensa. Se aivan eri asia kun härkämies sattuu naiseen jota haluaa intiimiä paikkoja myöten. Ei kannata ihmetellä niin kauan kun itse ei joudu tuollaisen härän kynsiin...... joo kaverina kivoja............mutta jotain käsittämätöntä suhteessa... varsinkin suhteita läpikäyneenä....

        Alkuunkaa ei suhteet päässeet.Härkä mies sanoo
        mitä tykkää.....ja kun vastaa samoin ,suuttuu.
        Omia tökeröitä puujalka - vitsejään itse kyllä
        tajuu.Äkkipikainen,ottaa heti itseensä.

        En tiedä kaduttaako viikko sitten lähettämänsä
        viesti tai vaivautuiko edes miettimään mitä
        oli vietissään sanonut,kun vastasin samalla tyylillä.
        Vastaus"unohda koko juttu.
        Vastasin ok....että sillee,sen pituinen se.
        Kiva muuten oli.


      • Vesimiestyttö_81
        .............................. kirjoitti:

        Vesimiestyttö. Tunnet härkämiehiä mutta et ole heidän suhteensa. Se aivan eri asia kun härkämies sattuu naiseen jota haluaa intiimiä paikkoja myöten. Ei kannata ihmetellä niin kauan kun itse ei joudu tuollaisen härän kynsiin...... joo kaverina kivoja............mutta jotain käsittämätöntä suhteessa... varsinkin suhteita läpikäyneenä....

        Härkämies miehenä ja hän on kyllä kiltti ja huolehtivainen. Parempaa miestä ei ole, rakastan häntä paljon, hän on elämäni mies. Ei ole saanut koskaan kiukkukohtausta. Osaa kyllä olla itseppäinen joidenkin asioiden suhteen, mutta ei ole agressiivinen eikä vihamielinen.


      • sävelet
        Vesimiestyttö_81 kirjoitti:

        Härkämies miehenä ja hän on kyllä kiltti ja huolehtivainen. Parempaa miestä ei ole, rakastan häntä paljon, hän on elämäni mies. Ei ole saanut koskaan kiukkukohtausta. Osaa kyllä olla itseppäinen joidenkin asioiden suhteen, mutta ei ole agressiivinen eikä vihamielinen.

        Tämä on kiva kirjoitus ,kerro salaisuus tähän kaikkeen .Kauvanko olette pitänyt yhtä .


    • fsga

      aisa on kyl aika hausk, koska tunnen monia härkiä (minä itse)ketkä ovat toodella tempperamenttisiä.. itse olen pahimmasta päästä:--D ja miks aisa on sitte just näin. aiasemmin joku mainitsi että ei kuuntele muiden mielipiteitä, suuttuu helposti.. :D olen juuri sellaine.. ja vähän määräilevä:D

      -t91

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1415
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1215
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      168
      922
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      29
      889
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      167
      789
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      766
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      49
      752
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      36
      635
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      595
    Aihe