arvonta jouluksi..

mies..

4

479

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hansolo2

Eli MTV3 ja Lucasfilm sopisivat tässä kuussa sopimuksen, jossa Maikkari voi näyttää Star Wars -elokuvia televisiosta. Nyt sitten 5.11. pistettiin pystyyn äänestys, jossa siis pystyy äänestämää kaksi elokuvaa, jotka MTV3 näyttää joulu- ja tapaninpäivänä. Äänestys päättyy 5.12. ja jos siihen osallistut, niin voit voittaa Star Wars: The Clone Wars -aiheisia kirjoja. Muut taas näytetään lähitulevaisuudessa. Lisäksi Maikkari sai oikeudet näyttää jo syksyllä Amerikassa alkaneen The Clone Wars -3D-animaatiosarjaa keväällä. Eli loppuvuosi on silkkaa Tähtien sotaa, ja ensi vuoden alkupuoli myös!

• SnakeQ

YAU!!!! tiesin kyllä tosta äänestyksestä ja odotan tv sarjaa maltamattomana! HYVÄ MAIKKARI!

• hansolo2

Tänään sitten ratkesi tämä äänestys, johon yllättävät yli 24 000 suomalaista vastasi. Eli Joulupäivänä näyttettävät Tähtien sota -elokuvat ovat: Sithin Kosto (Revenge of the Sith) ja Kloonien hyökkäys (Attack of the Clones). Itse olen yllättynyt äänestykseen, sillä itse äänestin Pimeää Uhkaa (The Phantom Menace) ja Uutta toivoa (A New Hope), mutta Toivo jäi viimeiseksi ja Uhka tuli kolmanneksi. Ja sitä myös ihmettelen että miten Hyökkäys pääsi toiseksi. Sehän on yksi surkeimmista Star Wars-elokuvista kautta aikojen. Noh, pakkohan tähän on tyytyä.

Kolmanneksi tullut Pimeä Uhka ja neljänneksi tullut Imperiumin vastaisku esitetään tammikuussa, Jedin paluusta ja Uudesta toivosta ei vielä tiedetä.

Lisäksi The Clone Wars-3D-sarja alkaa lauantaina 17.1. klo: 16. Lisätietoa Maikkarin nettisivuilta.

• hansolo2

Joulupäivänä ja Tapaninpäivänä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      87
      1438
    2. 72
      1224
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      83
      1124
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      270
      921
    5. 95
      909
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      34
      833
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      777
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      79
      727
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      723
    10. 45
      655
    Aihe