Minne ihmeeseen pohjoisen laulajatyttö Tarja Ylitalo on kadonnut kuin maan nielemänä? Ei nettisivuja, ei keikkoja eikä mitään???
Missä Tarja Ylitalo?
27
4058
Vastaukset
- tuo...
mihinkään on kadonnut, kotonansa elelee niinkuin aina tähänkin asti on tehnyt.
- Sumppi-Ruusa
kuului tällaista:
http://priima.yle.fi/node/228- <<<<
Itse meinaan diggaan Tarja Ylitaloa.Taiskaa.Markku aroa ja Kari tapiota
- Ikävä
TARJA,Pirteä Pohjoisen laululintu...
Monet hienot keikat ja biisit kuulleena,toivoisi todella Tarjan paluuta keikoille.
Ilo tarttuu!Tuu takaisin...
Voimia Tarjalle,kaikesta huolimatta!- Ei mene ääni
Niin! Ei ääni mene muun terveyden heiketessä. Olisi se kiva vielä nähdä Tarja keikoillaan!
- missä olet tarja
tule takaisin tarja pystyt silti laulamaan vaikka et voi kävellä. silti ääni kulkee olen kaivannut sun ääntäs sulla on erikoinen ääni ei ole muilla suomessa täältä puuttuu sinä ja sun äänes olen yrittänyt saada sitä laulua lapin äidin kehto laulu sun laulamala ei saa mistään haluvan sen cdllemulla on videona se katon sitä aina tule takaisin sä pystyt vielä antamaan meille paljon . terveisin. kati ja elisa salosta ne kaksi romani tyttöä
- AliTorppa
Oli just "Matkaoppaitten" jaksossa Alanyassa lomalla ja ilmeisesti kunto heikentynyt selän osalta.
- Automatic Lover 2000
niin, mitäs hänelle on tapahtunut? Kunto heikentynyt selän osalta? Muistan hän oli aina niin pirteä ja elämänmyönteinen. Voimia Tarjalle!
- Vanha ja malttamaton
No täällähän se Tarja laulaa parasta lauluaan:
http://www.youtube.com/watch?v=GJ1pAwcHFfY&feature=PlayList&p=D55CBDCF240BEBA4&playnext=1&playnext_from=PL&index=25
"Mua kuule äiti" on kaunis kappale, mutta liiankin surullinen minulle.- JONE JYVÄSKYLÄSTÄ
Moi Tarja ..Missä olet kaipaan sun laulujasi,koska olet tuonut mulle ihania hetkiä kun joskus kuulen sun laulujasi radiosta,vaik harvoin..Tulisit jonnekin esiintymään,koska kaipaa sun ihanaa ja ainutkertaista ääntäsi.Saat aina hyvälle tuulelle minutkin koska lauluissa on ihanat sanat,jopa toisissa surumielisetkin,mutta herkät.Koita jaksaa ja voimia sul Tarja..
- poika ja kahvikuppi
JONE JYVÄSKYLÄSTÄ kirjoitti:
Moi Tarja ..Missä olet kaipaan sun laulujasi,koska olet tuonut mulle ihania hetkiä kun joskus kuulen sun laulujasi radiosta,vaik harvoin..Tulisit jonnekin esiintymään,koska kaipaa sun ihanaa ja ainutkertaista ääntäsi.Saat aina hyvälle tuulelle minutkin koska lauluissa on ihanat sanat,jopa toisissa surumielisetkin,mutta herkät.Koita jaksaa ja voimia sul Tarja..
Tuollaisia positiivisia, kannustavia ja rohkaisevia viestejä kuin tuossa yllä kaipaisin enemmänkin näille palstoille. Tällä palstalla varsinkin riidanhaastaminen, kauna ja negatiivisuus loistaa.
- Naapurin nainen
Ällöttävin kappale mitä koskaan on tehty!
- Äiti minäkin
Tuo laulu on mielestäni suorastaan kuvottava. Siinä lapseton rouva syyllistää työssäkäyvät yh-äidit mennen tullen. Mutta niinhän se on, että lapsettomat naisethan ne parhaita kasvattajia ovat :P
- yxtarjafani
Tarja keikkailee jo nykyään...olen käynyt tänä vuonna parilla keikalla.
- Lapseton :-(
Nimimerkille "Äiti minäkin"
...tuntu pahalta lukea tuo sinun arvosteleva kommentti.
Tiedän että Tarja ei ole omasta tahdostaan lapseton.
Ylitalot olisivat halunneet saada oman pienokaisen,
mutta he eivät (hoidoista huolimatta) onnistuneet
saamaan lasta. :-(
Lapsettomuus on ollut heille iso ongelma, joten toivon
ettei Tarjaa enää siitä asiasta arvosteltaisi.
tv: eräs ystävä- Aikuisen lapsen äiti
No minä en syyllistä Tarjaa lapsettomuudesta. Ei varmaan nimim. "Äiti minäkin" sitä niin tarkoittanut.
Mutta niinhän se vaan tuntuu edelleenkin olevan, että lapsettomat naisethan ne "parhaita" kasvattajia ovat.
Ja totta tosiaan, minulla oli kyseisen levyn julkaisemisen aikaan pieni lapsi ja juoppo mies. Eipä ollut mitään muuta mahdollisuutta kuin viedä lapsi hoitoon ja mennä itse töihin joka ikinen arkiaamu. Musiikkiosasto oli työpisteeni vieressä ja kuuntelin kyseistä kappaletta päivät pääksytysten..... Ensin minua itketti, itkin iltaisin kun laitoin lastani nukkumaan. Sitten nousi raivo tuota ihmistä kohtaan, jolla oli otsaa tuolla tavalla syyllistää meitä äitejä.
En tänäkään päivänä ymmärrä, että mitä hän oikein haki kyseisellä laululla mutta kyllä se oli kuin märkä rätti vasten äitien kasvoja.
Joskus elämässä käy niin, että joistakin teoista joutuu maksamaan jo elämänsä aikana, olisko hänelle käynyt juuri näin?!
Eli sinä "eräs ystävä" haukut nyt väärää puuta, ei kukaan ole Tarjaa syyllistänyt lapsettomuudesta mutta Tarja kyllä syyllisti työssäkäyvät äidit mennen tullen.
- H&T Oulusta
Tarjan ihanaa tulkintaa kuulin tänä kesänä lavalla. Ei voi kuulemastaan muuta todeta, kuin että onhan hänellä upea ääni ja vielä taito tulkita kappaleet niin mielettömän ihanasti.
Tarja katsoi meitä kuulijoita syvään ja pitkään silmiin. Hän oli läsnä meidän jokaisen kanssa. Kylmät väreet kulki helteestä huolimatta ihollani. - Karjalan Marjaana
Meidän viimeinen valssimme, Et ole yksin, Pohjoiseen jne.
Parasta Tarjaa! - JK
EN TIEDÄ
- huomasin
Tarja oli tänään kukonlaulun aikaan Huomenta Suomessa http://www.katsomo.fi/?progId=77919
- ossaan se mieki
Mie katoin sen ja kyllä mie syvästi ihimettelin, että miten oli lapintytön kieli muuttunu!Eihän se ollu ollenkhan se sama Tarja joka ennen pani hoota semmoshenki paikhan mihin se ei kuulunu.Nyt se puhu niin kirijakieltä, että aivan mulla suu loksahti ammollhen ko mie sitä kattoin.No, siinä on kyllä näyttelijän vikkaa ko nuin ossaa pelleillä.
- H&T Oulusta
Meillä tallennettu kyseinen ohjelma ja odotan innolla tämän päivän iltaa, jolloin istahdamme antaumuksella katselemaan ja kuuntelemaan tätä ohjelmaa iltakahvin kera:)
- Tarja keikoilla
Tarja Ylitalo esiintyy keikoilla pe 30.9 Club 70, Pori ja la 1.10 Viihdekeskus Kalliojärvi,to 6.10 Kunnonpaikka, Vuorela, la 8.10 Hirvensuuli, Huittinen
- (())
no saisi tulla tänne etelä-suomeenkin!!
- ONNI YHTEINEN
TOI SOIKOON JOSKUS JOS MEIKÄMANNE SAA LAPSIA < MUUTTAA MAASEUDULLE JA RUPEE LUOMUVILJELIJÄKSI < VARTIAISEN PUUTARHA MUHOS
- reijo7
Minne ihmeeseen pohjoisen laulajatyttö Tarja Ylitalo on kadonnut kuin maan nielemänä Ei nettisivuja, ei keikkoja eikä mitään???
Ei Tarja minnekkään ole kadonnut Googleta hakuun Tarja Ylitalo, niin kyllä alko lötymään jopa videoita kun hän laulaa esm Lapinäidin kehtolaulun.Tässä yhteydessä ilmaisen myöskin kantani esiintyvien viihde taiteilioitten puolesta, siinä kun heitä jotkin viitosen laulajat alkaa haukkua viihde taiteilioitten esityksistä. Musikaaliset ihmiset ei tälläistä törkeää arvostelua tee sillä he ymmärtävät, että ala on vaativa ja edellyttää paljon luonnon lahjakkuutta.
Tarja on meidän kaikkien Suomalaisten lempi lapsi kuten muutkin viihde taiteiliat ovat. - Nattanen21
https://www.youtube.com/watch?v=XD5t406xwJ8
Tuosta kappallesta muista Tarjan ja häntä rakasta. Fani en k e n e n k ä ä n ole. Mutta hyvin nuori olin kun tuo kappale tuli. Ja voihan sitä vaikka sutturakin olla ; )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019