Ruokaravintola Kuusamo ... ehdotuksia?

Turistikuusamossa

Vieraspaikkakuntalaisena kysyn nyt vinkkejä hyvistä ruokapaikoista Kuusamo Sityssä.

Nyt en kaipaa vinkkejä pizza-, kebab- tai kiinalaispaikoista eikä räkäköistä, vaan KUNNON ravintoloista joissa on valkoisia kankaisia pöytäliinoja.

If you know what I mean?

12

2822

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopsjoops

kuusamossa hotelli kuusamo.rukalla riipisen riistaravintola,kaltiokivi,pisteen ehkä jättäisin väliin

• turistikuusamossa

Kiitos vinkeistä.

Käytiin illastamassa tuossa Sokos Hotel Kuusamon El Terrero:ssa (vai-mikä-se-oli) ja en ole vähän aikaan syönyt yhtä hyvää pihviä. Ei, ei ole maksettu mainos.

Ja myös Holiday Clubin yhteydessä vaikuttava Mango oli aika asiallinen.

Terrero oli vähän parempi: mukavampi, vähän intiimimpi mesta verrattuna Mangon jalkapallohalli-fiilikseen.

Ehdoitetut Rukan paikat katsoimme olevan vähän turhan kaukana joten ei tietoa näiden paikkojen tasosta.

• Oli muinoin se
        turistikuusamossa kirjoitti:

Kiitos vinkeistä.

Käytiin illastamassa tuossa Sokos Hotel Kuusamon El Terrero:ssa (vai-mikä-se-oli) ja en ole vähän aikaan syönyt yhtä hyvää pihviä. Ei, ei ole maksettu mainos.

Ja myös Holiday Clubin yhteydessä vaikuttava Mango oli aika asiallinen.

Terrero oli vähän parempi: mukavampi, vähän intiimimpi mesta verrattuna Mangon jalkapallohalli-fiilikseen.

Ehdoitetut Rukan paikat katsoimme olevan vähän turhan kaukana joten ei tietoa näiden paikkojen tasosta.

Kylän paras ruokapaikka, varsinkin kalapuoli ihan suomen mittapuussa kärkikastia.......ja paras mätivalikoima !!!

• RiipisenRiistaravint

Riipisen riistaravintola paras ja maukkain ravintola rukalla ja oikeastaan KOKO kuusamossa ! suosittelen ! :)

• Röööyh

Pannu ja Parilla pieksee ne Hotkun mauttomat kumikiekot...

• Rousto-Ville

Minäki oon pannu parillakin kerralla kuusamolaista!

kyllä oli makkeeta!

• vilpertti

Kyllä se Pannu ja Parila pieksee kaikki muut paikat 100-0

• no joopa joo

Hahahahahhaaaaa....
        Oli kyllä paska paikka ku mentiin sinne mukamas parille drinkille niin puol 11 aikaan illalla ei ollut edes henkilökuntaa koko paikassa!
        Yläkerta oli täysin pimeä ja vaikka huudeltiin niin kukaan ei tullut.

• ei vaki asiakas

joo pieksee kyllä jos tykkää syödä helvetillisen määrän perunaa tai riisiä, sitä kyllä löytyy mutta itse annos lisukkeineen on vaan aika säälittävä. no ainakin on katteet kohdillaan tolla meiningillä. kaikkihan tietää minkälainen loppu ahneella on..

• Anonyymi

Älkää ihmiset menkö ainakaan kitkantie 37:n kasvisravintolaan kuusamossa, sieltä saattaa saada vaikka salmonellaa!

• Anonyymi

Nosto

• Anonyymi

Pizzeria Canto, siellä olen ruukannut käydä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      49
      2598
    2. Niin surullinen

onnettomuus taas. Voimia ihan kaikille läheisille,kavereille ja kouluun 🙏
      Lapua
      65
      2445
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      70
      2291
    4. Paloautoko se oli kolarissa Juntusrannan risteyksessä?

Oli kuva paloautosta nettijutussa.
      Suomussalmi
      22
      1798
    5. Joka kolmas työtön on työkyvytön

Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais
      Maailman menoa
      213
      1779
    6. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      68
      1660
    7. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      92
      1479
    8. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      22
      1460
    9. Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!

Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti
      Haapavesi
      19
      1424
    10. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      12
      1420
    Aihe