Heips, oon päälle kolmekymppinen nainen joka on normaalipainon rajoissa mutta yläkantissa. Taidan käsitellä ahdistusta välillä ahmimalla jotain suolaista tai makeaa, minkä jälkeen kasvoni ja kehoni ovat turvoksissa pari päivää.
Tänään tuli vedettyä roimasti chipsejä, ja nyt pelkään taas turvotusta. Hain kaupasta antisaltia ja otin kolme tabua sitä. Onko siitä apua? Entä jos kävis jumpassa heti päälle? Miten taistella pullistunutta naamaa vastaan?
Vinkkejä kasvoturvotukseen?
Ajoittainenrohmu
3
1015
Vastaukset
- ja osta kaupasta tuoretta a...
Ne poistavat nestettä, juo myös riittävästi vettä.
- siis..........................
lisäys äskeiseen
- eräs vain_
Ei sille turvotukselle mitään voi, ainoa keino ehkäistä se kokonaan on olla syömättä suuria määriä suolaista ja makeaa.
Yksi keino on juoda jatkuvasti paljon ja huolehtia riittävästä suolan saannista -myös niinä päivinä kun syöt normaalisti, niin sitten tuo ero turvotuspäiviin ei tunnu niin dramaattiselta. Keho varastoi heti kaiken suolan ja nesteen elimistöön jos olet ollut pitkään suolan ja nesteen puutteessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275313
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34667- 1501655
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551446Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141270- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211094viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206987En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.64939- 37839