agressiivinen viljis ?

maa.n.e

mikähän poika viljistäni oikeen vaivaa.... se tuli yhtäkkiä hirveen agressiiviseksi.. ennen ei ollut mitään ongelmaa ottaa terrasta pois mutta nyt sitten kun olin pitänyt viljistä kädessä edellisenä päivänä niin seuraavana päivänä se oli hyökkäys asennossa kun yritin ottaa pois terrasta ja hyökki käteen päin ja sihisi todella kovaan ääneen.... mulla oli puhtaat kädet ja viljiksen elämäs ei oo tapahtunu mitään tressaavaakaan.... olisko jollain kokemusta tännösestä käärmeestä... viljis on nyt vähän yli vuoden , eikä todellakaan ole ennen ollut minkään moista agressiivisuutta nahanluonnin aikana eikä muulloinkaan.... apua ongelmaan ja kiitos jo kaikille vastanneille...

9

1005

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adflakflök

      missäpäin asut? Laita vaikka mailiosoitteesi niin voin koitaa neuvoa.

      • maa.n.e

    • mulla on myös viljis,tosin tämä yksilö on naaras ja hänkin on vähän yli vuoden,tuttua tekstiä kirjoitit.

      enkä todellakaan tiedä mikä häntä vaivaa.
      on ollu niin kiltti ja ihana tähän asti,purrut nyt 2x minua.

    • donovano

      Huomasin saman piirteen omissani, kun ne osoittivat olevansa nälkäisiä. Ruokaeläimet sattuivat olemaan hitusen pienempiä, että nälkä tuli tavallista aiemmin. Nyt kun olen ruokkinut tiheämmin ne ovat olleet lauhkeita. Voisikohan olla muitakin syitä vihaisuuteen?

      • maa.n.e

        ei se syö ollenkaan.... se täs ihmetyttääki ku luulin että sen on vaan nälkä mutta ei se syöny ku koitin....


      • donovano
        maa.n.e kirjoitti:

        ei se syö ollenkaan.... se täs ihmetyttääki ku luulin että sen on vaan nälkä mutta ei se syöny ku koitin....

        Mieleeni tulee ensimmäisenä, että ne oisivat kärttyisiä syömättömyydestä, ja se olis seurausta jostain ulkoisesta tekijästä. Onko ne stressaantuneita jostain syystä. Ja sitten onko sinun käärmeellä yöllä viileämpää kuin päivällä. ylipäätään oikeat lämpötilat. Mites ne ovat luoneet nahkojaan? Onhan niillä niin iso allas vettä, että pääsevät kastautumaan kokonaan?


      • maa.n.e
        donovano kirjoitti:

        Mieleeni tulee ensimmäisenä, että ne oisivat kärttyisiä syömättömyydestä, ja se olis seurausta jostain ulkoisesta tekijästä. Onko ne stressaantuneita jostain syystä. Ja sitten onko sinun käärmeellä yöllä viileämpää kuin päivällä. ylipäätään oikeat lämpötilat. Mites ne ovat luoneet nahkojaan? Onhan niillä niin iso allas vettä, että pääsevät kastautumaan kokonaan?

        joo kaikki on kunnossa... hyvin on luonu nahkaansa ja vesikuppi on oikean kokonen , lämpötilat ok... yöllä on viileämpää....


    • donovaano
      • maa.n.e

        joo kaikki on taas hyvin heti kun loi nahkansa , en tiedä mikä oli kun ennen ei oo nahanluonnin aikana mitenkään regoinu agressiivisesti.... ja miks te laitatte noita linkkejä käärmeen hoito ohjeista , kyllä mä sitä hoidan justiin kuinka pitääkin.... mutta kiitoksia kaikille jotka vastasivat :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8925
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1247
    Aihe