Miten tunnistat tähtimerkit luonnossa? Opas tähtimerkkien bongauksen ihmeisiin.
Oinas
Liikkuminen: Liikkuu vauhdikkaasti ja vimmalla.
Ulkonäkö: Yleensä atleettisen/hoikan rungon omaava. Kasvoissa saattaa olla arpia (tappeluista). Vaatetuksessa mahdollisesti punaista. Vaatetus erilainen kuin muilla (oinas haluaa poiketa massasta). Silmissä haastava katse. Suussa mahdollisesti hermo savuke.
Missä voi törmätä: Urheilu tapahtumissa, kapakassa...
Muita tunnistusta helpottavia asioita: Kova ääni, kiroilee.
Härkä
Liikkuminen: Hidasta
Ulkonäkö: Jörö, maanläheiset värit vaatetuksessa. Vakaa.
Missä voi törmätä: Härkä viihtyy rauhassa joten suurista massa tapahtumista härkää on turha yrittää bongata. Torstai iltapäivän bingosta löytyy paljon härkiä istumassa piippu suussaan.
Muita tunnistusta helpottavia asioita: Hidas puhe. puiston penkillä torkkuvat siistin näköiset sedät ja tädit ovat toden näköisesti härkiä.
Kaksonen
Liikkuminen: Säntäilevää
Ulkonäkö: Nuorekas iästä riippumatta (90-vuotias kaksonen nahkahousuissa ja paljetti topissa on normaalia).
Missä voi törmätä: Yökerhoissa, Kinky clubin kekkereissä, tavarataloissa.
Muita tunnistusta helpottavia asioita: Puhuu paljon (kännykkään), elehtii käsillään. Utelee paljon.
Rapu
Liikkuminen: Rauhallista
Ulkonäkö: Pyöreä keskivartalo mahdollinen. 20-vuotta vanhat vaatteet yllä (äidin vanhoja).
Missä voi törmätä: Rapu ei liiku paljoa kodin ulkopuolella joten harvinaista törmätä häneen.
Muita tunnistusta helpottavia asioita: Julkiselle paikalle eksyneen ravun tunnistaa kyynelehtimisestä (kaipaa kotiin).
Leijona
Liikkuminen: Notkeaa ja ylhäistä.
Ulkonäkö: Suuri tukka. Mairea hymy.
Missä voi törmätä: Wannabe pintaliito baareista. suurista tapahtumista.
Muita tunnistusta helpottavia asioita: Pehmeä ääni. Juhlissa pitää kruunua/tiaraa päässään.
Neitsyt
Liikkuminen: Sipsuttavaa
Ulkonäkö: Harmaita ja ruskeita jakkupukuja. Tukka nutturalla (oli mies tai nainen). Kasvoilla nyrpeä ilme.
Missä voi törmätä: Taidenäyttelyissä, ompelukerhossa.
Muita tunnistusta helpottavia asioita: Se mummo joka bussissa saarnaa nuorille huligaaneille on neitsyt.
Vaaka
Liikkuminen: Leijuvaa
Ulkonäkö: Aina trendikkäät vaatteet yllä, myös kukkamekkoja.
Missä voit törmätä: Aerobic tunneilla, naisten tansseissa. Design putiikkien ylimeikatut myyjät ovat yleensä vaakoja.
Muita tunnistusta helpottavia asioita: Yli ystävällisyys on perus vaakaa.
Skorpioni
Liikkuminen: Väijyvää
Ulkonäkö: Puketuu usein tummiin nahka-asuihin. Joskus nähty kujilla pelkkä poplari päällä. Pitävä katse.
Missä voit törmätä: Erotiikka baareissa/messuilla. Hämyisillä kadun kulmilla.
Muita tunnistusta helpottavia asioita: Jos sinusta tuntuu että sinua seurataan, käänny ympäri, takanasi on todennäköisesti skorpioni.
Jousimies
Liikkuminen: Ripeää
Ulkonäkö: Sporttinen ja hilpeä. Ruskettunut.
Missä voit törmätä: Lentokoneessa, extreme lajien parissa (saattanut menettää yhden raajan tästä johtuen). Surffilaudan päällä.
Muita tunnistusta helpottavia asioita: Surffitukka mahdollinen, mustelmia iholla.
Kauris
Liikkuminen: Nopeaa
Ulkonäkö: Masentuneen näköinen, kalpea, vino hymy.
Missä voit törmätä: Sillan kaiteella tai junanraiteella makaamassa. Myös työpaikoilla sen pöydän takaa missä on isoin pino hommia löytyy kauris.
Muita tunnistusta helpottavia asioita: Kuiva huumori
Vesimies
Liikkuminen: Kevyttä
Ulkonäkö: Raikkaan nörttimäinen.
Missä voit törmätä: Rikkoutuneiden tavaroiden luona on aina yksi vesimies korjaamassa ja kehittämässä. Tietokoneen ääressä.
Muita tunnistusta helpottavia asioita: Puhuu ideoistaan jatkuvasti, nauraa omille jutuilleen.
Kalat
Liikkuminen: Harhailevaa
Ulkonäkö: Romanttinen (se tyyppi jonka näit baarissa siinä 1700-luvun röyhelöpaidassa on kalat)
Missä voit törmätä: Kirjakaupoissa. Merenrannassa. Keskiolut baarissa puhumassa kadotetuista unelmistaan.
Muita tunnistusta helpottavia asioita: Seisovat silmät, valkoiset valheet ja huono viinapää.
tähtimerkkien tunnistaminen
15
1110
Vastaukset
- 28.10
Itseäni en kyllä tunnistanut tuosta skorpparista (paitsi sen väijymisen ;)) mutta vesimies piti aika hyvin paikkaansa, ainakin niiden viiden vesimiehen perusteella jotka tunnen!
- Fisu
Toi juttu oli aika yleistävä... Jotkut piti kyllä paikkansa (esim. kaloilla valkoiset valheet; myönnän syyllistyväni välillä niihin), mutta en silti muuten tunnistanut itseäni tuosta kuvauksesta. Toivottavasti kukaan ei ota oikeasti todesta näitä horoskooppi-juttuja!
- QueenOfNight*
Eipä oikeen sopinut ravun kuvaus minuun.. En ole niin mökkihöperö!;)
- taapero
Melkoinen faarao. Ainakin osittain pitivät paikkaansa.
- loukkaantunut
En omista yhtään jakkupukua, enkä ruskeita vaatteita, harmaita jokusen. Nutturaa minulla ei tietääkseni ole. Kävelytyylini on reipasta. Taidenäyttelyissä ja ompeluseuroissa en käy. Naamallani ei ole nyrpeää ilmettä vaan iloinen virnitys. Olen miespuolinen neitsyt.
- oinas
Tämän tarinan tarkoitus oli ilmiselvästi olla humoristinen joten sitä ei tarvitse ottaa vakavasti... En minäkään tappele, enkä omista arpista naamaa vaikka olenkin oinas :)
- Säynävä
Lopeta saarnaaminen ja löysää sitä nutturaasi. :P
- jousimieslohikäärme
Jousimiehen kuvaus osui ainakin minun kohdallani oikeaan, mustelmia löytyy, lentokoneesta mieluiten itseni löytäisin matkalla uusiin seikkailuihin ja liikkuminen on ripeää, oli tiellä mitä vain (siitä ne mustelmat tietenkin johtuu).
Mieheni on kala, ja hänenkin kohdallaan kuvaus on juuri oikea. Olimmekin viime aikoina juuri päässeet siihen tulokseen, että emme voi enää käydä kävelyllä yhdessä, koska minä menen täysillä ja mieheni laahustaa valittaen perässä.- vaaka-Marilyn
Ainakin muhun toi vaa'an kuvaus sopi aikas hyvin=) Mikä kirjoittaja itse on?
- faarao
vaaka-Marilyn kirjoitti:
Ainakin muhun toi vaa'an kuvaus sopi aikas hyvin=) Mikä kirjoittaja itse on?
Heh, kirjoittaja piiloutuu eikä kerro horoskooppiaan :)
- ent. nutturapää
faarao kirjoitti:
Heh, kirjoittaja piiloutuu eikä kerro horoskooppiaan :)
sitten taidat olla joko kala tai skorppis, kun olet noin piiloutuvaista sorttia ;))
Musta tämä oli kuitenkin tosi hauska, ravun kuvaus oli niin liikuttavan herttainen, vaikken rapu olekaan, joo ja kalojen seisovat silmät, siinä voisi olla perää?? ja lisäksi toi harhaileva liikkumistapa :D
monesti nämä huumorikoopit ovat paljon osuvampia kuin ne kuivat kuvaukset , nämä ovat kuin nyrkki silmään! kerrasta selväksi, mutta ei kandee olla turhan nipo jos kuvaus ei olekaan mieltäylentävä ,itse asiassa niihin olen vähän kypsä.
- Säynävä
Toki toki... kirjakaupat rules ok ja merenranta, ah autuus! Mutta en katsoisi harhailevani, kuitenkaan... Olen myös raivo ja raitis.
Ja mieheni, siis Vaaka, ei todellakaan pukeudu kukkamekkoihin, herra paratkoon, eikä myöskään meikkaa... yli tai alikaan...
:D - Rapuleidi
eniten näistä muistutin kyllä nousevaa merkkiäni: leijonaa näistä kuvauksista, kun aurinkomerkkiäni rapua.
- kaksonen
Totta on, joka sana :)
- Salome
Kuu ja ascendentti muuttavat niin paljon aurinkomerkkiäni,
että en koskaan kiroile,en koskaan ole polttanut jne.
Enemmän sopii lentokonejuttu,koska asc.on joukkari.
Reippaasti kyllä kävelen,muut yleensä jäävät.
Punaista väriä en ole koskaan sietänyt,enemmän käytän
vaa ´an värejä (kuu).
Terveisiä,hauska juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031678- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67871
- 45867
- 61835