Hei, kiinostaisi tietää mitä kokemuksia juuri vesimies naisilla on härkien kanssa ollut ja härillä vesimies naisiin?
Tietysti muittenkin kokemukset otetaan ilolla vastaan :D
Itse olen vetskari nainen ja iskeny kynteni härkään ;)
Härät ja vesimiehet
vetskari_tyttö
1
849
Vastaukset
- Ei enään
Alku aika auvoista ,kun aloin sanomaan omat toiveeni ,niin muuttui myös mieskin. Oma päinen,asiat aina tehdään hänen ehdoilla,pettäjä,mustis,aina oikeassa ,alko aina ekana suuttuessa ,ei hyötynyt rahoistani tuntu olevan maailman loppu ja taas mentiin pahenpaan.Kyselet passaat ja palvelet joten kuten mentiin eteen päin .Päästähän kyntesi irti jos ei heti niin ainakin hyvissä ajoin, sitä mieltä ölen ,katso ainakin vuosi ja ole oma itsesi älä mielistele,muuten et jaksa cemppiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131703Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1381696Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2701250Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285965
- 130962
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875