Pettävä jousimies

pöhpöhpöhpöhhöp

Mikä ihme vaivaa jousimiestä? Kotona odottaisi hyvä mies ja oma perhe mutta pakko on vaan pelata pelejään ja pettää....:((
Kuuluuko tämä tämän horoskooppimerkin luonteeseen vai sattuiko kohdalle poikkeava yksilö???

10

2502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tunnen

      Minun tuntemani jousimies siis mies ihan samanlainen. Aina täytyy olla jotain säpinää.

      • tuittu -li

        moneksi. Kyllähän näitäkin jousimiehiä on ja itsessänikin nuorempana oli tällaista; piti olla säpinää, mutta piti olla joku vakavakin ja vähän selän takana piti pitää peliä. Mutta jos elämä on tarpeeksi mielenkiintoista, niin se säpinä jää.
        Työ, harrastukset ym. pitävät mielenkiinnon hereillä.
        Minulle se on ollut ehdottomasti työ ja vapaa-aikana lasten urheiluharrstukset. Enää ei kaipaa muuta "säpinää". Suosittelisinkin näille jousimiehille uutta harrastusta tai työpaikan vaihtoa:) ei puolison vaihtoa.


    • Aikuinen nainen

      Jousimiehellä on aina monet verkot vedessä yhtäaikaa. Jousimies ei viihdy kotona, vaan haluaa aina olla menossa johonkin. Jousimies ei osaa rakastaa. Jousimies osaa valehdella erinomaisesti. (Paras valehtelija kaikista merkeistä.)
      JOUSIMIEHELLE SOPII TOINEN JOUSIMIES!

      Jätä se jousimiesnainen ja aloita uusi elämä!
      ONNEA SINULLE!

      • Jouskarinainen-64

        Yleistäminen on typerää !!!

        Itse olen jouskarinainen ja minä en ole mikään pettäjä, eikä valehtelu kuulu minun elämääni, koska pärjään ilman valhtelua ja pettämistä.

        Suvussani on "kalat" ja 2 "oinasta", jotka puhuu paskaa minkä kerkiää. Exäni (kauris) oli kova puhumaan paskaa ja pettäminen oli hänelle arkipäivää. Alkoholiongelmia hänellä oli ja on vieläkin.

        Mitä rakkauteen tulee, niin minä seurustelen harvoin mutta pitkään ja rakkauteni on tulista. Annan helposti toiselle myös hellyyttä mitä toinen kaipaa.

        Olen huomannut että viihdyn leijonamiehen seurassa, hän osaa miellyttää pelkkänä ystävänäkin.


      • ja kauris ukko
        Jouskarinainen-64 kirjoitti:

        Yleistäminen on typerää !!!

        Itse olen jouskarinainen ja minä en ole mikään pettäjä, eikä valehtelu kuulu minun elämääni, koska pärjään ilman valhtelua ja pettämistä.

        Suvussani on "kalat" ja 2 "oinasta", jotka puhuu paskaa minkä kerkiää. Exäni (kauris) oli kova puhumaan paskaa ja pettäminen oli hänelle arkipäivää. Alkoholiongelmia hänellä oli ja on vieläkin.

        Mitä rakkauteen tulee, niin minä seurustelen harvoin mutta pitkään ja rakkauteni on tulista. Annan helposti toiselle myös hellyyttä mitä toinen kaipaa.

        Olen huomannut että viihdyn leijonamiehen seurassa, hän osaa miellyttää pelkkänä ystävänäkin.

        melkein 30 vuotta avioliitossa ja kaksi aikuista lasta. Kauris on itseriittoinen ihminen, mitäpä tuosta jouskari voi antaa anteeksi, mutta jouskarin muisti on pitkä......


      • kuin minä olisin
        ja kauris ukko kirjoitti:

        melkein 30 vuotta avioliitossa ja kaksi aikuista lasta. Kauris on itseriittoinen ihminen, mitäpä tuosta jouskari voi antaa anteeksi, mutta jouskarin muisti on pitkä......

        tuon kirjoittanut. Tosiaan jouskarin muisti on pitkä. Voi antaa anteeksi, mutta muistaa....


    • jousimiestä

      viehättää kaikki uusi, sitä uteliaisuutta ja tiedonjanoa ei voita mikään.

      Sitä tosin en allekirjoita, että kaikki jousimiehet pettäisivät, itselläni on se periaate, että puolisot ovat uskollisia toisilleen, pettäminen ei kuulu parisuhteeseen.
      Enkä edes kestäisi sitä henkistä morkkista, minkä pettämisestä saisin. Sanotaas, että yksi mies kerrallaan:)

      Jousimiehestä on mukavaa tutustua uusiin ihmisiin ja kuinka ollakaan, niin sitä vaan helposti ihastuvaa jousimiestä taas viedään pitkin ja poikin. Houkutus pettämiseen on varmasti suuri, muttei sellaiseen sorru jousimies, jolla on vahva itsetunto ja kunnioitusta toista kohtaan.

      Mutta missä menee pettämisen raja, mikä luokitellaan pettämiseksi ja mikä ei, se menee ihan ihmisten omien luokituksien mukaan...

      • joonatan

        Kyllä siitä jokainen pitää, että on läheisiä tuttuja ei siinä pettämisestä ole kysymys vaan toisen miellyttämisestä. Ehkä pitää toisen flirtistä ja ei osaa sanoa topaksti ei. Ei aina saa pahaa luulla ystävyydestä.


    • on että

      en koskaan petä, ei ole edes haluja sellaiseen. Keskustelkaapa rauhassa tuo asia selväksi ettei toistu, syyt siihen jne. T.Jouskarinainen

    • uskollinen jouskari

      olen oikein malliesimerkki jousimiehestä.
      jousimieheen liittyy rehellisyys ja rehellisyyden arvostaminen, oikeudenmukaisuus.

      toki jousimies on menevä luonne ja kyllästyy nopeasti.
      itse olin 7 vuotta suhteessa, missä se seksi kuoli jo 4v jälkeen. kolme vuotta kärvistelin, mutta en pettänyt (vaikka olisi ollut tarjolla) koska se olisi ollut väärin toista kohtaa.
      niinpä sitten erosin miehestäni, että pääsen kunnolla nauttimaan tarjonnasta.

      mutta todennäköisesti naisesi on vaan maailman kyllästynein sinuun ja seksiin kanssasi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      59
      2020
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe