Ja turha väittää, että metwurstissa ei olisi hevosenlihaa. Tuota linkkiä napsauttamalla selviää vastaus tähänkin kysymykseen
Käytetäänkö metwurstissa hevosenlihaa vai ei?
http://www.finfood.fi/finfood/keskustelupalsta.nsf/wkysymykset/B093A6CE56C18305C2256BF90039100A?OpenDocument
Käytetäänkö metwurstissa hevosenlihaa vai ei?
11
1273
Vastaukset
- Hevosystävä*
niin että sehän lukee metukka pakkauksessa mitä se sisältää. Kyllä siellä heppa lukee jos sitä siellä on.
- Niina
Onko joku väittänyt,että metukassa ei olisi hevosen lihaa? Pakkauksessakin lukee,että sisältää,ainakin siinä makkarassa mitä minä syön ja on aivan sairaan hyvää.Silti rakastan hevosia yli kaiken.Jotkut pikkulikat on just tollasii IIK en voi syödä metukkaa,ku siin on hepan lihaa.
- chocol@te
Musta metwursti on pahaa, se on liian suolasta:P
Mitä tulee hevosen lihan syöntiin, niin saman lailla se on eläin ku lehmä tai sikakin... Uskokaa vaan, jos asuisimme eri puolella maailmaa, vetäisimme kyllä koiraa ja kissaakin ihan siinä missä muutkin. Kulttuurista ja tottumuksista tää on vaan kiinni.
- Pomppu
Itikka ei ainakaan ota enään hevosia vastaa, eikä siis käytä hevosenlihaa! Mutta onko se sitten parempi, että nyt rakkaita hevosiamme sanotaan ONGELMAJÄTTEIKSI!!! (sillä sitä ne tulee olemaan)Kuulostaako paremmalta kun meetwursti jossa on ehkä tuhannesosa hevosta... Miettikääs sitä!
- heppahöperö
Painukaa muille sivuille kertoilemaan miten hyvää metwursti on.... Nämä sivut on tarkoitettu hevosihmiselle ruoka sivut on aivan erikeseen!!!!
- chocol@te
heppahöperö kirjoitti:
Painukaa muille sivuille kertoilemaan miten hyvää metwursti on.... Nämä sivut on tarkoitettu hevosihmiselle ruoka sivut on aivan erikeseen!!!!
.. Hyvä pointti. Mutta täällä tuntuu noin kahden viikon välein olevan kuitenki uus metwursti-keskustelu. Samoin ku ravuri-ratsu ynnä muuta turhaa. Muualla tän tapasia oli ehkä 3 vuotta sitten, nyt paljon harvemmin.. Mun piti itse asiassa laittaa tästä oma topicci. Mutta menkää www.kouluratsastus.net , www.hevoset.com , www.ratsastus.net , www.sukuposti.net -> forum ja VARSINKIN www.hevostalli.net .. Siellä provotki on hauskempii:)
- EI-makkaralle!
Niin tosta meetwursti keskustelusta... Aatelkaapahan, jos oma rakas hoitohevosenne tai ikioma pollenne joutuisi teuraaksi.. Mites sitten toi hevosen syöminen? Mikä "ihanampi" loppu hevoselle joka on palvellut koko ikänsä ihmistä, kuin joutua makkaratehtaalle ja sieltä jonkun lihavan ukon suihin. Itse en ainakaan omaa rakasta hevostani teuraaksi vie, kunhan jäähyväisten aika tulee...
Ei ole hevosta kohtaan oikein, että sen elämä päättyy niin. - pöö
ainakaa poutun pan suolatussa ei käytetä....
- Gremmeniella
Minä olen ainakin kova hevostenystävä yli kymmenen vuoden takaa ja suunnitelmissakin on sen oman hepan hankinta parin vuoden sisään. Kuitenkin kannatan ehdottomasti hevosenlihan syömistä!! Hevoset saavat elää virikkeellistä elämää, liikkua tarpeeksi, elää lajitovereiden kanssa pitkän elämän, kesät laitumella, tallityttöjen ihailun ja hemmottelun kohteena. Toisin on sikojen ja lehmien kanssa jotka ovat myös älykkäitä tuntevia eläimiä:tehotuotannon käsissä parressa kiinni vuorokauden ympäri!! Kamalaa. Sitäpaitsi minusta ruumis on vain kuori ja sen voi hyvin syödä. Sielu sitten saa silti laukata sateenkaarisillalla:)
- Anonyymi
Yleensä meetwursteissa on sian lihaa enimmikseen. Olen huomannu et venäläisissä metukoissa on hevosen lihaa yleensä.
- Anonyymi
Yleensä metukoissa on sianlihaa. Ja olen huomannut että hevosen lihaa on venäläisissä metukoissa ja kyllä hevosista tehdään yhtä lailla lihaa kuin esim. naudasta ja siasta. Ja hevoset aina kasvatetaan siihen että niistä valmistetaan sitä lihaa eli ratsastus ja työnteossa olevista hevosista ei tehdä lihaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458670Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472479Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282297- 382182
- 951768
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811757Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221550Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091167Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik71050Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni51034