moi härät, joilla oinas!

suko1

Jännä juttu, mutta löysin sielunkumppanini oinaksesta:)En olisi ikinä uskonut, kun olin niin fakkiutunut siihen, ettei oinas sovi mulle.
Jossain vaiheesa kuitenkin ajattelin moniulotteisemmin...Älkää katsoko ulkoisia asioita kuten horomerkkiä, vaan katsokaa immeistä.

10

1766

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietoa

      Onko ehkä kyseessä olet ollut muutaman viikon vasta pari kuukautta. Kyllä sen huomaa vasta muutamien kuukausien päästä. Monta kertaa käy, että vastapuoli näyttelee jotain muuta kuin on. Aika kuluu menee vuosi näyttää vasta sen todellisin luonteen. Normaalissa alkavassa seurustelusuhteessa näkee usein kun 2kuukautta menny aletaan alkuhurmion jälkeen vasta tutustumaan,vaatimaan, ja jompi kumpi häviää äkkiä. Isestä ehkä tuntuu olet löytänyt sen??? Mutta toinen tarkkailee etkä huomaa. Yksi esim. on jos olet se määrääjä häviät tulet koska lystää toinen tarkkailee ja häviää. Varsinkin Oinas äkkipikainen arvonsa tunteva todella tarkkailija ei alentuja. Häräthän usein vaativat sen että toinen hyppii hänen pillinsä mukaan.

    • oikkunen.

      Alkuhurmoksessa tuntuu aina ihan mahtavalle, olipa yhdessä kenen kanssa hyvänsä, kunhan ihminen tuntuu hyvälle.. Mut vasta sit pidemmän ajan jälkeen se todellisuus paljastuu, millainen ihminen on.

      Itse ainakin oon reilun vuoden yhdessäolon jälkeen kyllästynyt härkään.. Kaikki päivät, asiat, tapahtumat, menee samalla kaavalla.

    • HÄRKÄ

      tälläki oinas(N) YLLÄTYIN TOD. Näillä mennää :)

      • Jepsiä

        Tuola alempana oinas nainen kertoo kuinka puoli vuotta ollu härkämiehen kanssa, ja aikoo ehkä hävitä vähinäänin. Syy aluksi rakasteli mies nyt makaa sohvalla oinas palvelee. Ehkä teillä härät mukava olla naisen kanssa,ettehän näe kuin oman hyvän olon.Tunnette että sielunkumppani, kun myötäilee.(mutta aluksi). Katsokaa nyt tarkkaan onko se nainen samaa mieltä teidän kanssa. Luulenpa vain oinasnaiset tarkkailijoita nopeasti tulevat ja häviävät.

        Minäkin tunsin nämä kaikki härkääni. Jotain vain puuttui aina vaan enempi.

        Meidän oli hyvä olla yhes jutella kaikesta kaikki toimi.

        Mutta parin vuoden päästä lähin ajattelin en jaksa palvella odottaa koska härkä olisi sillä päällä. Pääasia oli sai mahansa täyteen löhöttää nukahdella ja sitten yöllä valvo kun yritin nukkua kun olin tehnyt kaikki ja hän vain lepäili, ja valvoi aamuyöhon kun oli 18.00 menny ruokalevolle ja alko kello 22.00 piristyä kun minä olin noussut 6.00 ja tehny kaikki mitä piti tehdä kummankin puolesta.


      • pässi 1
        Jepsiä kirjoitti:

        Tuola alempana oinas nainen kertoo kuinka puoli vuotta ollu härkämiehen kanssa, ja aikoo ehkä hävitä vähinäänin. Syy aluksi rakasteli mies nyt makaa sohvalla oinas palvelee. Ehkä teillä härät mukava olla naisen kanssa,ettehän näe kuin oman hyvän olon.Tunnette että sielunkumppani, kun myötäilee.(mutta aluksi). Katsokaa nyt tarkkaan onko se nainen samaa mieltä teidän kanssa. Luulenpa vain oinasnaiset tarkkailijoita nopeasti tulevat ja häviävät.

        Minäkin tunsin nämä kaikki härkääni. Jotain vain puuttui aina vaan enempi.

        Meidän oli hyvä olla yhes jutella kaikesta kaikki toimi.

        Mutta parin vuoden päästä lähin ajattelin en jaksa palvella odottaa koska härkä olisi sillä päällä. Pääasia oli sai mahansa täyteen löhöttää nukahdella ja sitten yöllä valvo kun yritin nukkua kun olin tehnyt kaikki ja hän vain lepäili, ja valvoi aamuyöhon kun oli 18.00 menny ruokalevolle ja alko kello 22.00 piristyä kun minä olin noussut 6.00 ja tehny kaikki mitä piti tehdä kummankin puolesta.

        tallaa omalla tyylillä, meitä on moneen junaan. Minä otan toisen huomioon autan jos tarvetta on.Tietty meijän HÄRKÄ miesten lemppari puuhaa on maata siellä sohvalla ja vielä paree ois jos oma muru kainalossa;) sanokaa,puhukaa jos asiat on huonosti me miehet ollaan tämmösiä eikä johdu HOROSKOOPEISTA.Itsellä on avopuoliso oinas nainen ja sanoo kyllä asiat asioina ei nieleskele ja se on iso plussa.


    • Härkä1972

      ...ollu jo 16 vuotta ja hyvin pyyhkii edelleenkin!!!

      • joka aloitti aiheen

        Tuossa luin tätä sinulla ollut oinasmies ite härkä. Sehän riippuu aivan jos oinas syntynyt vielä aivan kun härkä alkaa.

        Olen tavannut oinasmiehiä jotka tuosta 18.04eteenpäin pari päivää. Heissä härän rauhallisuutta ja oinaksen vilkkautta kumpaakin puoleksi. Ne ovat mukavia ja ns. oikeudenmukaisia puuhakkaita silti niin miehekkäitä. Hyvä sekoitus.

        Kumpikohan tässä joka aloitti kirjoituksen Onko hän härkämies-suko vai sykoko se oli;-) ja hän tavannut oinasnaisen?

        Siinäkin todella iso ero.

        Ei kyllä voi kuuna päivänä verrata nais härkää mieshärkää keskenään ja heidän suhteitaan.


    • ..............................

      Tiedän härän joka alkukuusta syntynyt ja on oinasmiehen kanssa joka alkaa just kun kalat loppuu.

      Härät tunnetusti voimakkaita määrääjiä.

      Kalat herkkiä osaavat johdatella ja heillä myös kiero kovuus ja herkkyydellä härkiä heidän huomaamatta sitä.

      Mutta pärjäävät keskenään. Onko se sitten toiselta sitä sielunkumppanuutta. Ehkäpä toinen huomaa ajan kanssa sen.

    • hemppuksi

      kanssa tapasin härkä miehen lähiaikoina. samanlainen menijä ku mäkin. mut huomaan että pitäis tosiaa hänen ehdoillaan mennä,ottaa pattiin! neuvoja? pelkään et suutun tosissaa joskus,mitäköhän mieltä sit on? aattelee et toi on ihan hullu!:))

    • Utelias.......................

      No onko sielunkumppanisi pysynyt vai oliko vain se 2-3 kuukautta kun riidat alkaa ja suhde loppuu?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5245
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3277
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe