Tuliselle Jousimies-miehelle sopivin naiskumppani?

Jouskari-mies

Elikkäs oon jouskis-mies, jolle luonteenomaista on antaa suuret määrät tunteita ja hellyyttä,rakkaudenosoituksia ja seksiä on oltava myös reippaasti tarjolla.

-Niin, minkä horoskoopin nais-edustaja sopisi mulle noiden piirteiden perusteella parhaiten?

PS:Helposti tukahdutan naiset tunteiden "palolla". Eli mikä merkki pystyy ottamaan vastaan tämän kaiken "pyörityksen"? Jousimies-Nainen????

27

5175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalanainen.....

      kalanaista.itselläni suhde jouskarin kanssa,ja on mielenkiinotinen yhdistelmä.jousimiehen tulisuutta ja määrätietoisuutta,kalanaisen mielikuvitusta ja "tunteellisuutta".myönnän ettei kaikista helpoin yhdistelmä,mutta mielenkiintoinen ainakin on.

    • jouskrinainen

      On samanlainen ,elikkä toinen jouskari.Itsessä
      kaikki nuo mainitsemasi piirteet.Hukutan kumppanin
      hellyydellä,ehkä joskus liian kanssa.Ja sexi on
      todella nautinnollista hyvän parin kanssa.
      Itse en oo milloinkaan tavannut Jousimies-miestä
      kumppanina,olisi mielenkiintoinen kokemus.

      • olen niin tule lahten tai nastolan treffeille niin saat kokea mut konkretiseti sillä minä olen taas sinku ja halun jo vakintua joten lue mun profili trffeistä ja ottayhteyttä niin katotan onko sun


    • tyttösien 69

      Kokeile kaksostA :) ITSELLÄNI oli suhde neljän vuoden ajan jousimieheen. parempaa yhdistelmää ei voisi olla kuin sängyssä kuin myöskin älyllisesti! :) kokeile, et pety!;)

      • Ehdottomasti..

        Kaksonen tai oinas on kiva. =)
        Tulimerkeille vastakkaisesta ilmanmerkistä tuntuu olevan aina hyötyä. Leijonalle vesimiehestä, oinaalle vaa'asta, jousimiehelle kaksosesta.
        Tasapainoisen suhteen saavutat kaksosen kanssa.

        Oinaan kanssa teillä on luontainen yhteisymmärrys myös henkisellä tasolla. Olet hyvin imarreltu oinaan tulisuudesta, ja molempien teidän elementti on tuli.

        Unohda kalat ja ravut, vesimerkit eivät loppupeleissä sovi sinulle. Elementti on iso osa merkkiä ja vesi ja tuli ovat elementeiltään täysin erilaisia.


    • Vesimies-kaurisnainen

      Minä olen villin leikkisä .. nauravainen .. seksi on ihanaa .. haluan, että miehellä pelaa myös yläpää .. allerginen " jees miehille" -

      Monet miehet haaveilevat .. "juoksen miehiä karkuun" varsinkin minua piirittävät jouskarit ja skorpparit. .. kokeile ihmeessä:)!

      • oikukas rapu nainen

        olen siis rapu nainen ja ollut jouskarin kanssa kohta 30v.


      • Jouskari-mies

        Kuulostaa mukavalta.. Leikkisä seksin suhteen. :) ;) Mutta siis olet Kauris-nainen vai?


      • Jouskari-mies
        oikukas rapu nainen kirjoitti:

        olen siis rapu nainen ja ollut jouskarin kanssa kohta 30v.

        oho 30v... :D pahimmat onkelmat merkkienne suhteen? :O


      • saat valita niin teen minäkin
        Jouskari-mies kirjoitti:

        Kuulostaa mukavalta.. Leikkisä seksin suhteen. :) ;) Mutta siis olet Kauris-nainen vai?

        Moips:)!
        syntynyt 20.01 - rajatapaus .. eri laatijoiden mukaan siis jompikumpi. Välillä kaadan hänet sänkyyn lukitsen hänet alleni , faffa tyttö, ja teen mitä haluan. Mun ei tarvitse kun ajatella jouskarimiestä-ystävääni .. alavatsani heittää kuperkeikkaa .. en tiedä kumpi vapisee enemmän kun vartalomme kohtaa, tunnettu yli 3-v .. aina yhtä sekoa. Rakastan jouskariani .. välillä hän ottaa ohjat käsiinsä "hellästi".. pidän siitä.


      • ongelmat
        Jouskari-mies kirjoitti:

        oho 30v... :D pahimmat onkelmat merkkienne suhteen? :O

        olen aina kiukutellut ja mieheni taasen ei halua alkaa riiteleen joten se saa minut nakeen punaisra. hanella kuitenkin on taito saada minut nauramaan sanoilla ja teoilla.jouskari kun ei koskaan paase perille rapu naisen kayttaytymisesta.olemme heille aina se suuri mysterio josta jouskarit,haluavat ottaa selvaa,mutta eivat paase perille kuitenkaan he kun ovat metsastajia ja ainaskin mina "saalis".on ollut myos riitoja mutta mina ainaskin olen leppynyt ja tietenkin kun saan periksi.pitaa muistaa antaa liikkuma tilaa kummallekkin.


    • Toinen Jouskari-nainen

      Jouskari-nainen. Ollaan samanlaisia noissa asioissa.Yksi jouskarin huonopuoli vaan on omistamisen halu ja mustasukkaisuus. Silti olen sitä mieltä, ettei yksin tähtikartta määrää sitä mikä sopii tai mikä ei. Myös elämänkokemukset vaikuttavat sopivuuteen ja haluun muuttua "paremmaksi" ihmissuhteissa.
      Vesi sammuttaa tulen eli pysy maamerkeissä kuitenkin.

    • itse-jouskari

      sopivat parhaiten jouskarimiehelle. Itse jouskarinaisena pidän kyllä jousmiehistä, yhtä kovat tunteet ja halut :))). Voi sitä suukottelujen määrää. Varoisin sinuna härkää, skorpioni (mustasukkainen) ja rapua (koti-ihminen). Mutta oinas ja leijona voisivat sopia.Olen ihan käytännössä todennut näiden merkkien sopivuuden/sopimattomuuden.

    • sopivin

      olisin minä eli jouskatar;D

      Jousimies-Nainen kestää "pyörityksen", koska on itsekin samalla aaltopituudella jouskamiehen kanssa ja menee/tekee tunteidensa mukaan.
      Mikäs sen ihanampaa kuin saada hellyyttä ja tuntea olevansa rakastettu ja tärkeä jollekin...silloin haluaa itsekin osoittaa tunteensa sanoin ja teoin.

      Kahden jousimiehen kumppanuus on kirjoitettu tähtiin... :)

      • Jouskari-mies

        Juu, elikkäs.. oinas,leijona,jouskari ja kaksonen.. Maa ja Vesi-elementit ei niin suotusia.. Hyviä vastauksia(itekin skooppeja lukenu ja tutkinu). :D Vaaka? Vesimies?

        Wautsi! Sähän se ootkin, se oikea... Jouskatar ! :D :D Oikeen rotunainen.. ;) Tehdään historiaa ja tavataan? :D ;) PS:Sinkku sinä? :D


      • jouskatar
        Jouskari-mies kirjoitti:

        Juu, elikkäs.. oinas,leijona,jouskari ja kaksonen.. Maa ja Vesi-elementit ei niin suotusia.. Hyviä vastauksia(itekin skooppeja lukenu ja tutkinu). :D Vaaka? Vesimies?

        Wautsi! Sähän se ootkin, se oikea... Jouskatar ! :D :D Oikeen rotunainen.. ;) Tehdään historiaa ja tavataan? :D ;) PS:Sinkku sinä? :D

        Etkö sinä ystävä hyvä ole vielä oppinut, etteivät kaikkein parhaimmat saa sinkkuna olla;D

        Muttei mikään ole este tapaamiselle:D


    • jousimies

      Jousimies ja härkä nainen 18 vuotta toimi hyvin.

      • tapahtui?

        18 vuoden jälkeen?


    • teän kanssa..

      jos horoskooppien perusteella haette seuraa. Arvatenkin todella hyviä yhdistelmiä jää kokeilematta! Edustan merkkiä joka ei kirjojen eikä näiden sivustojen perusteella sopisi lainkaan jousimiehen kanssa, silti nuo mitä asetat toiveeksi naisesta on samoja mitä itse haen miehessä!

      • Jouskari-mies

        Horoskoopeissa paljonkin "perää", sen olen todennut moneen kertaan.. Jokainen tulkitkoon itse asoita millä tavalla tulkitseekaan, mutta Minä, olen tulkinnut tällä tavalla/todennut, joten se on merkittävä asia ainakin Minulle. Enkä ole sanonut että pelkkä "skooppi" ratkaisee "kaiken". Kullakin ihmisellä oma todellisuutensa, jonka muodostumiseen vaikuttaa kaikki"kokemus". Enkä myöskään kiellä sitä että mulle sopis parhaiten vain se merkki mikä lukee skooppikirjassa. Lähdit osoittelemaan "tikulla", no, sehän onkin täällä suomessa valitettavasti tapana. :( Eläkää ja antakaa toistenkin elää. Peace and happiness for all you there.. Live long and Live strong.. ;) :D


      • tikulla
        Jouskari-mies kirjoitti:

        Horoskoopeissa paljonkin "perää", sen olen todennut moneen kertaan.. Jokainen tulkitkoon itse asoita millä tavalla tulkitseekaan, mutta Minä, olen tulkinnut tällä tavalla/todennut, joten se on merkittävä asia ainakin Minulle. Enkä ole sanonut että pelkkä "skooppi" ratkaisee "kaiken". Kullakin ihmisellä oma todellisuutensa, jonka muodostumiseen vaikuttaa kaikki"kokemus". Enkä myöskään kiellä sitä että mulle sopis parhaiten vain se merkki mikä lukee skooppikirjassa. Lähdit osoittelemaan "tikulla", no, sehän onkin täällä suomessa valitettavasti tapana. :( Eläkää ja antakaa toistenkin elää. Peace and happiness for all you there.. Live long and Live strong.. ;) :D

        vaan halusin tuoda sen näkökannan esille, että ei ne skoopit ole mikään elämän johtolanka, vaan hyviä yhdistelmiä voi tulla muistakin kuin skooppien hyväksymistä yhdistelmistä. Joskus paljon parempiakin kuin 'hyväksytyistä' kompinaatioista! Omat ja lähipiirin kokemukset sen osoittaneet..Ilmaisu saattoi vaikuttaa kärkevältä, mutta toisaalta luit sen sekä reagoit siihen (mikä myös tarkoitus!).

        Kyllä jokainen saa taapertaa elämänsä miten haluaa ja omien näkökantojensa mukaan, niin Minä ja kuin Sinäkin. Itse haluan olla kuitenkin vapaa tuommoisista rajoitteista...


      • Jousimies m
        Jouskari-mies kirjoitti:

        Horoskoopeissa paljonkin "perää", sen olen todennut moneen kertaan.. Jokainen tulkitkoon itse asoita millä tavalla tulkitseekaan, mutta Minä, olen tulkinnut tällä tavalla/todennut, joten se on merkittävä asia ainakin Minulle. Enkä ole sanonut että pelkkä "skooppi" ratkaisee "kaiken". Kullakin ihmisellä oma todellisuutensa, jonka muodostumiseen vaikuttaa kaikki"kokemus". Enkä myöskään kiellä sitä että mulle sopis parhaiten vain se merkki mikä lukee skooppikirjassa. Lähdit osoittelemaan "tikulla", no, sehän onkin täällä suomessa valitettavasti tapana. :( Eläkää ja antakaa toistenkin elää. Peace and happiness for all you there.. Live long and Live strong.. ;) :D

        Joutskari mies oikeassa. Minä löysin härkä naisen ja hyvin menee.Vaatii luonnetta.ok!


    • jouskari-nainen (kuu-oinas,...

      kyllä se on joko oinas, leijona, toinen jouskari! itse nyt ihanan oinaan kanssa, mutta nuita muitaki 'kokeillu', ja hyvä oli olla.:) myös tosin vaaka ja kaksonen ilmavuudellaan antaa sopivasti tilaa ja muutakin jouskarille.

      • jouskari nainen-66

        Pakko sanoa että leijona ja oinas ei oo koskaan kolahtaneet millään tasolla, ei ystävänä eikä muuna. Sensijaan ravun, kalojen ja skorpparin herkkyys, kauriiin ja härän realismi ja aistillisuus, kuten myös vaa´n ja kaksosen ilmavuus ovat saaneet tämän naisen pauloihinsa ja syttymään=)


    • Whitesnake73

      Kyllä jouskarimiehelle paras vaihtoehto on neitsytnainen,jonka nousevamerkki on jousimies.Intohimoa,rakkautta ja yhteisymmärrystä todella löytyy.Arki sujuu täydellisesti mikäli se jouskarimies ei itseään töissä kuluta ihan loppuun..Mikä on toisinaan aika tavallista.Tällöin saattaa käydä niin että koti-ihmisenä viihtyvä neitsyt nainen ei enää viihdykkään kotona,vaan lähtee etsimään virikkeitä muualta.Tosin ei pettämisen kautta.Saattaa vaan olla että neitsyt nainen rupeaa viihtymään harrastuksissa ja kavereiden kanssa enemmän kun kotona.
      Kuitenkin neitsyt nainen tietää että jouskarimies tekee kaiken rakkaudesta omaan naiseensa.Siksi neitsyt nainen jaksaa pysyä rinnalla,vaikka tylsiä jaksoja toisinaan on odotettavissa.
      Ei se aina niin mene että jouskarit on niitä meneviä ja elämänhaluisia..Kyllä niitä meistä netsytnaisita myös löytyy..Se taitaakin olla syynä siihen että vedän aina jouskarimiehet puoleeni ja ne on ja pysyy..Eroaminen on todella vaikeaa.Sillä eihän jouskari halua luopua täydellisestä kumppanista.Tiedä vaan kuinka paljon nousevalla merkillä on vaikutusta asiaan?

      • katjuli

        ei sovi neitsyt ja jousimies yhteen....vaaka olen itse ja seurustelen jousimiehen kanssa. Kovia riitoja on ollut, mutta vielä yhdessä. En itse vaakana tykkää siitä että jousimies on kokoajan menossa, olen itse enemmän koti ihminen ja minun jouskari tykkää siitä että laitan ruokaa ja pidän kodin siistinä...pettämisistä en tiedä, mutta jousimies on itse todella mustasukkainen turhastakin ja luulee olevansa kaikessa oikeassa. Muuten tullaan ihan hyvin juttuun ja tykkään kuitenkin siitä vaihtelusta ja jännityksestä minkä jousimies tuo. Ja jousimiehelle on rehellisyys ja uskollisuus tärkeää...JOten sanoisin että jousimies ja Vaaka sopii ihan jees yhteen, mutta paremmin yhteensopivia olisi varmasti esim. toinen jousimies taikka just kaksonen tai oinas. :) mutta onko näihin aina nyt niin uskomista?? :)


    • Kaksosnainen

      Mitäs sanot villistä kaksosnaisesta.Tiedän yhden aivan tajuttoman vetovoimaisen jousimiehen, joka on kyllä sellainen naistenmies ettei uskollisuuteen kykene.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1935
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1350
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1331
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe