Rapu-naiset, ei tolkkua missään!

Tulen merkki...Mies.

Ihan sama mitä sanot tai teetkin rapu-naisen eteen, kiittämätön on, ei tee vaikutusta.Se on tietty tosi kuluttavaa. Ite antaa mitä vaan ja rapunainen vaan lojuu ja oikuttelee omissa pilvilinnoissaan. Ja niin oikukas, että ihan pelottaa. Onko hän edes ihminen? Itsekäs,kylmä,manipuloinnin taidot erinomaiset.. Pää alkaa tosiaan kilistä rapu-naisen kanssa.. kili,kili,kili...! Ja tunteistakaan ei ota mitään selvää.. Ehkäpä rapu-nainen onkin enimmäkseen sinkku. No.. Herkkyys on iha jees rapunaisella ja feminiinisyys/seksuaalisuus,mut siihe ne sit jääki, siis plussat.. Mitä muut äijät mieltä rapu-naisista?

12

3103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • belliina69

      Mä voin vastata tähän ihan rehellisesti...koska ei mulla ainakaan ole mitään salattavaa..Olen siis nuori rapunainen..ja sinkku...Tiedän et olen vaikea,ja haastava miehille, ja oikuttelen kyllä koska olen nainen...mutta en ikinä anna tahallaan miehille turhaa toivoa ihan sen takia et must on kiva leikkiä ihmisten tunteilla...ei todellakaan...mun kohdalla ainakin toi vaikea ja oikeutteleva ihminen josta täällä niin usein kirjoitellaan tulee esille silloin kun en ole varma et haluanko jatkaa jotain juttua, tai silloin kun pidän ihmisestä mutta en sillä tavalla...kyllä mä sit kerron sen aika suoraan myös. Itse en viettele miehiä oikeastaan ikinä, miehet tulevat mun luo, ja huomaan et monet innostuvat siitä et olen niin haastava, he ajattelevat et vain leikin vaikeasti tavoiteltavaa...... ja haluavat valloittaa..mutta kun se ei onnistukaan niin suuttuvat...Tosiasia on kuitekin se,jos mä oikeasti haluan sitä,ja oikeasti tykkään jostain ihmisestä niin en käyttäytdy noin. Mun kohdalla ainakin tuollaisesta käyttäytymisestä voi päätellä ettei mua oikeasti kiinnosta. Olen tuntellinen ja herkkä ihminen, joten olen varma että kyllä tunnistan oman miheni kun sellainen kohdalleni tulee, silloin olen kyllä täysillä mukana. Rakastun todella harvoin, ja kun se tapahtuu niin se iskee kovaa ja kestää myös..haluan vain ja ainoastaan olla varma että se ihminen ansaitsee mun rakkautta ja tosiaan on mulle se oikea. Jos tässä välissä, siis ennen kuin se ihminen tulee elämääni, muut miehet turhautuvat minuun, niin en voi sille mitään...en ainakan ikinä itse halua ketään satuttaa...koska tiedän millaista se on. Näin mun kohdalla.

      • cora25

        näin! Itse rapunainen ja toimin täsmälleen samoin. Eli jos en ole oikeasti kiinnostunut alan venkoilla, koska helpomi saada toinen ajamaan minut pois kuin että joutuisin loukkaamaan toista. Toisaalta jos en ole yhtään kiinnostunut myös sen sanon heti! Mutta jos olen todella rakastunut ei venkoilusta ole tietoakaan!!


      • Näkee tulipunaista!!
        cora25 kirjoitti:

        näin! Itse rapunainen ja toimin täsmälleen samoin. Eli jos en ole oikeasti kiinnostunut alan venkoilla, koska helpomi saada toinen ajamaan minut pois kuin että joutuisin loukkaamaan toista. Toisaalta jos en ole yhtään kiinnostunut myös sen sanon heti! Mutta jos olen todella rakastunut ei venkoilusta ole tietoakaan!!

        että pitää olla kieroa, ihan kuin omasta kokemuksestani rapunaisen kanssa: venkoilee, että saisi toisen pistämään välit poikki - siis ei itse sitä kehtaa, raatsi, välitä tehdä. "Likainen työ" jää toiselle, sitähän sitten on sopivaa syytellä sivulauseessa muille:" Kyllähän minä mutta kun..." Ravusta ei ikinä tiedä, onko se venkoilu toisen testausta, oman egon pönkitystä, peliä, kettuilua, herkkyyttä ja missä vaiheessa mieli mahdollisesti muuttuu toiseksi, siis että "on täysillä mukana". Siinä vaiheessa toisesta osapuolesta on jo tullut hermoraunio, joka ei enää uskalla luottaa mihinkään, koska kaikki reaktiot ja teatterit on jo koettu.


      • Raputar
        Näkee tulipunaista!! kirjoitti:

        että pitää olla kieroa, ihan kuin omasta kokemuksestani rapunaisen kanssa: venkoilee, että saisi toisen pistämään välit poikki - siis ei itse sitä kehtaa, raatsi, välitä tehdä. "Likainen työ" jää toiselle, sitähän sitten on sopivaa syytellä sivulauseessa muille:" Kyllähän minä mutta kun..." Ravusta ei ikinä tiedä, onko se venkoilu toisen testausta, oman egon pönkitystä, peliä, kettuilua, herkkyyttä ja missä vaiheessa mieli mahdollisesti muuttuu toiseksi, siis että "on täysillä mukana". Siinä vaiheessa toisesta osapuolesta on jo tullut hermoraunio, joka ei enää uskalla luottaa mihinkään, koska kaikki reaktiot ja teatterit on jo koettu.

        Hei tulipunainen, mikä ihmen ongelma tässä oikestaan on, otatko yhen henkilön sanomat ja vedät sen suoraan kaiken ylille? Jos uskot jonkun ihmisen sanomat olla juuri samoja piirteitä sun ravun henkilön kokemuksen kaans mikä tässä mitä varmempi on saanut sua reagoimaa, nii olet aika typerä itekki. Aijaa että kaikki ihmiset on just samanlaisia?


    • kovin

      hysteeriseltä ;).rapunainen ei syty ihan kaikenlaisista miehistä.heissä pitää olla sitä jotakin.kun oikee kohille osuu sen kyllä tuntee molemmat ja se on menoa :).rapunainen ei koskaan l e i k i toisten tunteilla,se ei kuulu meidän tapoihin!

      • kerroit itsestäsi, mutta

        älä yleistä, koska juuri edellä cora25 kertoi että venkoilee ja odottaa että toinen jättäisi,itse ei jätä....eikö tämä ole toisen tunteilla leikkimistä.


      • riitta44-habby
        kerroit itsestäsi, mutta kirjoitti:

        älä yleistä, koska juuri edellä cora25 kertoi että venkoilee ja odottaa että toinen jättäisi,itse ei jätä....eikö tämä ole toisen tunteilla leikkimistä.

        että hän on rapu, täällä nyt vain on tullu tavaksi tökkiä rapunaisia ihan työkseen, mikä lie syy, mä en ainakaan miestäni petä vain rakastan ja rapunainen olen.


      • Näkee tulipunaista
        kerroit itsestäsi, mutta kirjoitti:

        älä yleistä, koska juuri edellä cora25 kertoi että venkoilee ja odottaa että toinen jättäisi,itse ei jätä....eikö tämä ole toisen tunteilla leikkimistä.

        niin! Ei siitä tiedä, onko yliherkkää herkkyyttä (ei lähimmäisenrakkauttaan raatsi reilusti lopettaa) vai mukana roikkumista ja hyötymistä. Siinä tulee hulluksi. Itse panin poikki keväällä, enkä vieläkään tiedä, missä minäkin aikana mentiin. Sen kyllä sanon, että kun sille päälle sattuu, niin on maailman hellin, huolehtivaisin, intohimoisin mutta! myös sitoutuvaisin ihminen. Kääntöpuolena on, että moinen sitoutuminen tuntuu kohta sitomiselta - maailmassa ei saisi olla muita ihmisiä, ei kumminkaan päin. Se voipi ahistaa pitemmän päälle.. Varsinkin jos on uusiopari.


    • catty777

      Onpa sinulla meistä kamala kuva! Oikukkaita ollaan mutta yleensä se johtuu siitä että mieltä ja sielua kalvaa jokin mitä mies, siis Sinä, on tehnyt tai yleensä jättänyt tekemättä. En tietenkään voi puhua sinun rapunaisesi puolesta mutta omastani voin: iloni on auttaa, tehdä toinen onnelliseksi mutta odotan siitä myös tunnustusta ja kiitosta. Kiitätkö sinä häntä?

      • Näkee tulipunaista

        ja sen loukkaamisen syynhän sen toisen pitäisi arvata tai kysyä selvänäkijält, koska rapu ei hienotunteisuuttaan;) kehtaa sanoa, missä mättää. Toinen huomaa ravun loukkaantuneen ja ressaantuu, kun syytä ei saa kirveelläkään selville tai sitten se tulee huudon ja kohtauksen kera. Jos se on hienotunteisuutta, niin sit on, mutta sen voi helposti ottaa itsekorostuksena ja venkoiluna ja pompottamisena.


      • Rapu88
        Näkee tulipunaista kirjoitti:

        ja sen loukkaamisen syynhän sen toisen pitäisi arvata tai kysyä selvänäkijält, koska rapu ei hienotunteisuuttaan;) kehtaa sanoa, missä mättää. Toinen huomaa ravun loukkaantuneen ja ressaantuu, kun syytä ei saa kirveelläkään selville tai sitten se tulee huudon ja kohtauksen kera. Jos se on hienotunteisuutta, niin sit on, mutta sen voi helposti ottaa itsekorostuksena ja venkoiluna ja pompottamisena.

        Jos rikon mielikuvasi rapuihmisistä, mutta ehkäpä olet nyt vain katkera - pakko ollakin, kun pitää kaikenlaista tulla säätämään jonnekin netin keskustelupalstalle -, koska itse olen ainakin seukannut lähinnä tuli/ilmamerkkisten kanssa ja olen saanut kiitosta kylläkin vain suorapuheisuudestani. Minä en ainakaan peittele tunteitani ja sanon suoraan, jos minua ei kiinnosta. Tämä voipi johtua myös siitä, että äitini on kasvattanut minut ja hän on Oinas eli ei paljon varo sanojaan. Sellaisessa ympäristössä kasvaminen todella kasvattaa myös luonnetta ja olenkin nykypäivänä melkein pahempi törkysuu kuin äitini, suoranainen saksiniekka, mutta tämäkin voi johtua siitä, että nouseva merkkini on vittumaisimpiin merkkeihin kuuluva Skorpioni. :)

        Ehkä monet rapunaiset venkoilevat ja leikkivät, mutta minä en sellaiseen alennu, enkä ole kuuna päivänä pettänyt yhtäkään kumppaniani - minua on kylläkin petetty, vaikka kuun taivaalta olisin kantanut - ja se henkilö oli Leijona. Menenkö silti haukkumaan, että kaikki maailman jellonat on perseestä? En. Koska myös veljeni ja pari kaveriani ovat Leijonia ja tiedän, että heistä löytyy vähemmän itserakkaita persoonia.

        Kiinnostaisi tietää tulipunan oma merkki, koska tunnen monia ihmisiä kaikista kolmesta tulen merkistä. Ehkä minäkin menen riehumaan sinun osastollesi, että kylläpä merkkisi on paska, koska yksi sen edustaja on sattunut tuottamaan minulle hallaa. Ei luoja, millaista kapeakatseisuutta. :) Mahtoi tehdä kipeää. Joo, kyllä minuakin sattui, kun yksi Vaakamies kusetti minua oikein kunnolla, mut hei - so what? Se on vaan elämää. Kestä se kuin mies, äläkä vingu.

        Siis oletettaen, että olet edes mies. xD


    • kmjk

      Samaa mieltä!Ihan yhtäkkiä muuttuu?Tajusin jälkeenpäin syyn!Piti näyttää omaa paremmuttaan ja et kelpaa vielä muillekin miehille ja pisti kaiken mun syyksi vaikka hän oli mulle kaiken tärkein ja ainut maailmassa.Et silleen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      96
      1852
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1377
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1228
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1157
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      63
      1112
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      974
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      72
      959
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe