Martti Gröndahl,nimimerkillä lauleskeli 1968 Karhulan seuratalo Sammolla iskelmälaulukisoissa toiseksi tullut,tosin taidoiltaan paras rosoposkinen,kilpailija!
Jori pätkä oli kolmas, tosin liian vahvat Karvahatusta ja omasta pullosta luetut nuotit liuottivat sanat ja taidon(minä itte)!!
Nykyään soittelen hengellistä soitantaa, Googlesta löytyypi, meripäivät 2005 torisoittaja, nimellä minun suuri vaatimattomuuteni!
T.Kansa voitti!!
Olis kiva tietää onkohan Martti G enää olemassa!?
Laulellut eri orkestereiden mukana ihka oikealla nimelläkin,olikohan peräti H Rosendahlinkin mukana,mulle on kerrottu "mutu" tietona!!
M.Gröndahl ,jori.p Sammolla 1968 kisat
7
2047
Vastaukset
- Entinen Kymenlaaksolainen
Tietääkseni Martti Gröndahl on menehtynyt sairauteen en muista ihan tarkkaan milloin mutta muutama vuosi sitten.
- jori p
MOIKKA JA KIITTI,ASIA SELVÄ!
- Simbul
Martti oli laulunopettajani ja menehtyi saurauskohtaukseen alkuvuonna 2003.
- sauraustappaa
sauraus on paha tauti kyllä.
näitä saurauskohtauksia harvoin kukaan saa, mutta voi niihin kai sitten menehtyäkin.
onneksi en ole itse saurastunut.- Anonyymi
Idioottimainen vastaus.
- Anonyymi
mahtoiko olla rosoposkinen vai rusoposkinen?
- Anonyymi
MARTTI GRÖNDAHL ON KUOLLUT 2002-2003. KUOLI VIINAAN. OLI ENNEN SITÄ OLLUT JUOMATTA MUUTAMIA VUOSIA. HÄN YRITTI TEHDÄ MINUSTA TANGOKUNINKAAN. MINUA EI KIINNOSTANUT PARRASVALOT.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812