jäsen Sisussa! Meitä on petetty!--Voikaa hyvin,mua v.......ttaa!
Ai,että Juhokin
25
1373
Vastaukset
- saakurin sisu nyt
oikein on? En tiedä kun pastillin, niin ja kuorma-auton? Onkos se joku uusarjalaisten kerho? Kertokaa, ken tietää? Ollaankos siellä sitten kovastikin pakolaisia sun muita vastaan, vai mitä siellä ollaan?
- hyvän makunen
ja raikastaa hengityksen ja pitää äänen kirkkaana, niitä tervitaan, etenkin Juho ja kumppanit kun valmistautuvat valtuustotyöhön! Tsemppiä vaan kaikkille valituille!
- tästä paskasta
- Ihan kuin joittenkin
skinien julistus! Voi meitä tyhmiä!
- muitakin kannattajajäseniä
Ihan kuin joittenkin kirjoitti:
skinien julistus! Voi meitä tyhmiä!
Kotkan Pesuista,että silleeeeeen!
- Sisun jäsen
muitakin kannattajajäseniä kirjoitti:
Kotkan Pesuista,että silleeeeeen!
Perussuomalaisten lisäksi meillä Suomen Sisussa on jäseniä mm. Kokoomuksesta, Vihreistä ja RKP:stä. Sisu on poliittisesti sitoutumaton ja suurin osa jäsenistä ei kuulu mihinkään puolueeseen. Tuo Sisun keskustelupalsta, mihin tässäkin ketjussa on linkki, ei ole pelkästään jäsenien keskustelua, vaan samalla tapaa kaikille vapaa kuten tämäkin palsta.
- Menikö kannatus hyllylle
Sisun jäsen kirjoitti:
Perussuomalaisten lisäksi meillä Suomen Sisussa on jäseniä mm. Kokoomuksesta, Vihreistä ja RKP:stä. Sisu on poliittisesti sitoutumaton ja suurin osa jäsenistä ei kuulu mihinkään puolueeseen. Tuo Sisun keskustelupalsta, mihin tässäkin ketjussa on linkki, ei ole pelkästään jäsenien keskustelua, vaan samalla tapaa kaikille vapaa kuten tämäkin palsta.
Juho Eerolaon ennen vaaleja ilmoittanut ettei ole rasisti. Suomen Sisu on julki rasistinen liike, kuulumalla siihen kannatat heidän ideologiaansa. Olkoon se sitten vaikka poliittisesti sitoutumatonta. Jos mies valehteli äänestäjilleen muuta kuin mitä on, niin kyllä se kuuluu ja seuraavissa vaaleissa näkyykin.
- Juho Eerola
Menikö kannatus hyllylle kirjoitti:
Juho Eerolaon ennen vaaleja ilmoittanut ettei ole rasisti. Suomen Sisu on julki rasistinen liike, kuulumalla siihen kannatat heidän ideologiaansa. Olkoon se sitten vaikka poliittisesti sitoutumatonta. Jos mies valehteli äänestäjilleen muuta kuin mitä on, niin kyllä se kuuluu ja seuraavissa vaaleissa näkyykin.
En edelleenkään ole rasisti. Eikä ole Suomen Sisukaan, eikä Perussuomalaiset.
Minua äänestäneet varmasti tiesivät tiukan kansallismielisen ja maahanmuuttokriittisen linjani. Sitä en ole muuttanut ja siitä en tingi. Sisun sivuille on tässä keskustelussa monta linkkiä. Ei muuta kuin tutustumaan. - Jatkakaa..
Sisun jäsen kirjoitti:
On hyvä että on tuollainen puolue. Vielä parempi on että omalta kylältäkin on moisessa jäseniä. Täällä kotkan seudulla ja kaakon kulmalla muutenkin on hyvä että joku esittää kannanottoja VASTAAN, eikä pelkästään puolesta.
Henkilökohtaisesti en ymmärrä, miksi maahanmuutolle, maiden/mökkien myynnille ym. veljeilylle tunnutaan näyttävän jatkuvaa vihreää valoa. Henkilökohtaisesti olin pitkään neutraali aiheeseen liittyen kunnes alkoi tulla mittari väkisinkin täyteen.
Kun asiasta puhun - siis ihan livenä tuttavieni kanssa ja esitän kantojani, saan kannatusta. Kaikki tuntuu olevan samaa mieltä. Joko tämä "otanta" on onneton sattuma aina vain, tai sitten ihmiset ei uskalla tuoda kielteisiä kantojaan esille. Äänestystulos oli onneksi hyvä meidän isänmaasta välittävien kannalta, mutta kierroksia pitäisi saada lisää koneeseen ennenkuin on liian myöhäistä (ja pitää itse muuttaa muualle).
Toki saan joskus kriittisiä kysymyksiäkin kannatuksen lomassa kuten: "Mitä sä muka menetät jos tänne muuttaa niitä ja noita?" tai "mitä väliä sillä on kuka ne saimaan mökit ja maa-alueet ostelee?"
No, jokainen saa ne asiat lukea lehdistä ja seurata uutisista mitä mä häviän... eli me hävitään!
En ole näihin kysymyksiin yleensä vaivautunut edes vastaamaan vaan olen kysynyt itse..."mitä mä voitan, vaikka en välttämättä häviäisikään?"
EN MITÄÄN, joten miksi kokeilla...
Se siitä, herätys ihmiset ja pitäkää lippu korkealla - Suomen lippu! - pääsiäisenä ristiäraahaamaan
Juho Eerola kirjoitti:
En edelleenkään ole rasisti. Eikä ole Suomen Sisukaan, eikä Perussuomalaiset.
Minua äänestäneet varmasti tiesivät tiukan kansallismielisen ja maahanmuuttokriittisen linjani. Sitä en ole muuttanut ja siitä en tingi. Sisun sivuille on tässä keskustelussa monta linkkiä. Ei muuta kuin tutustumaan.haista kolkytluvun suomi, IKL, Akateeminen Karjala seura. Lapuan liike. Pelottaa että Soinin linja kallistuu eikaa myöten tähän Turun suuntaan. Koittaisit Eerolakin päästä siintä katkeruudesta tummaihoisia kohtaan. Eihän sen pitäisi olla ylipääsemätöntä jos kerran on siipeensä saanut.
No aikaa myöten kun ikää karttuu, eiköhän se viha vieraita kohtaan laannu. - Olisi kyllä
pääsiäisenä ristiäraahaamaan kirjoitti:
haista kolkytluvun suomi, IKL, Akateeminen Karjala seura. Lapuan liike. Pelottaa että Soinin linja kallistuu eikaa myöten tähän Turun suuntaan. Koittaisit Eerolakin päästä siintä katkeruudesta tummaihoisia kohtaan. Eihän sen pitäisi olla ylipääsemätöntä jos kerran on siipeensä saanut.
No aikaa myöten kun ikää karttuu, eiköhän se viha vieraita kohtaan laannu.Tosiaan vihdoin tervetulleita...
- Hyvä Sisu, hyvä Persut
Hauskaa huomata että heti kun joku saa vaalivoiton, niin jotkut ovat kateudesta VIHREITÄ.
Tuo Sisun keskustelupalsta on muuten huomattavasti fiksumpi kuin tämä missä nyt ollaan. Käykääpä katsomassa sanan käytön tasoa.
http://www.network54.com/Forum/171225/
Ja Sisuhan ei ole poliittinen järjestö. Käsittääkseni siellä on myös aika paljon näitä linkolalaisittain ajattelevia Vihreitäkin, jotka ovat tässä nykyvihreitten porukassa jääneet vähemmistöön. Eli sellaisia henkilöitä jotka tajuavat että maahanmuutolla kehitysmaista tänne ja kehitysavulla on tuhoisat vaikutukset maailman väestönkasvuun ja ilmastonlämpenemiseen, sekä pohjoisten alueiden ekologisen jalanjäljen kasvamiseen.
Minkäköhän tähden muuten mies joka on ollut yli kymmenen vuotta pakolaistyössä on liittynyt sekä Suomen Sisuun, että Perussuomalaisiin? Siinäpä mietittävää.- Niin!
Viimeiset virkkeet sen kertoo... siinä on apinoille miettimistä.
- voi olla noin
Niin! kirjoitti:
Viimeiset virkkeet sen kertoo... siinä on apinoille miettimistä.
TYHMIÄ?????????
- Puskahuuhkaja
voi olla noin kirjoitti:
TYHMIÄ?????????
En ymmärrä,en vaikka miten pyöritän asiaa!!!???Kyllä Kotkalaiset nyt munas itsensä ja miksi,sitä pitää katsoa peilistä!!!!!!!!!!!!!!
- Täysiä "taliaivoja"
voi olla noin kirjoitti:
TYHMIÄ?????????
No ei se mitään,meille on tulossa se "paratiisisaari" OOTELLAAN !
- kirov
Sisuparat, surevat nyt kun amerikkalaiset saivat paljon paremman pressan
- Juho Eerola
kirov kirjoitti:
Mitä minä olen asiaa seurannut, niin enemmän ollaan asiasta jopa tyytyväisiä. Tosin osa hieman kierolla tavalla.
Itse ainakin keitin kahvit vaalituloksen kunniaksi. Tummapaahtoista Presidenttiä. - Kessu <<<
kirov kirjoitti:
Ja itse olet pedofiilinarkkarimummonpotkija (tarkistin tämän faktan samasta lähteestä kuin sinä ja muut parjaajat täällä).
Juho, pidä siniristilippu korkealla, kyllä äänestystulos puhuu puolestaan. Jos se, että rakastaa isänmaataan, sen kunniakasta historiaa, sen maailman upeimpia ihmisiä ja haluaa tämän säilyttää, on rasismia, niin rasistejahan tässä (toivottavasti) olemme kaikki.
Itse pidän kovasti maailman monimuotoisuudesta ja nautin ulkomaalaisten seurasta aina käydessäni ulkomailla. Ja tiedoksi niille, jotka menevät henkilökohtaisuuksiin, ilmiannatte vain oman tyhmyytenne kun ette saa enää muuta suollettua... - ON!
Kessu <<< kirjoitti:
Ja itse olet pedofiilinarkkarimummonpotkija (tarkistin tämän faktan samasta lähteestä kuin sinä ja muut parjaajat täällä).
Juho, pidä siniristilippu korkealla, kyllä äänestystulos puhuu puolestaan. Jos se, että rakastaa isänmaataan, sen kunniakasta historiaa, sen maailman upeimpia ihmisiä ja haluaa tämän säilyttää, on rasismia, niin rasistejahan tässä (toivottavasti) olemme kaikki.
Itse pidän kovasti maailman monimuotoisuudesta ja nautin ulkomaalaisten seurasta aina käydessäni ulkomailla. Ja tiedoksi niille, jotka menevät henkilökohtaisuuksiin, ilmiannatte vain oman tyhmyytenne kun ette saa enää muuta suollettua...JUURI NÄIN!
Suomi on yhdistysten luvattu maa,
Muistan sellainen kun Suomi-Neuvostoliitto yhdisty, siinä oli jäsenenä koko suomen politiikan kerma presidenttiä myötä, ylistämässä neuvostoliiton saavutuksia, ja kehumassa maidemme ongelmattomat suhteet, eikä jäsenistöstä oli kun murto-osa Taistolaista kommunisteja.- Mauri Tani
Tämän paremmin ei voi rakentavasti vittuilla sille porukalle, joka nyt on huolissaan joidenkin Perussuomalaisten sisujäsenyydestä.
- yhdistyksiä joka
lähtöön,mutta eikös se kuitenkin ole vapaaehtoista,Mihin mukaan lähtee?-Ja minä saan sanoa,että en ymmärrä mikä se tuommoinen Susi pitää sisällään! Sen verran tajuan,että jotain vastaan ollaan ja sen,että ihmisistä on kysymys!-Minun unelmamaailmassa,kaikki on tasavertaisia!
yhdistyksiä joka kirjoitti:
lähtöön,mutta eikös se kuitenkin ole vapaaehtoista,Mihin mukaan lähtee?-Ja minä saan sanoa,että en ymmärrä mikä se tuommoinen Susi pitää sisällään! Sen verran tajuan,että jotain vastaan ollaan ja sen,että ihmisistä on kysymys!-Minun unelmamaailmassa,kaikki on tasavertaisia!
kaikki on tasavertaisia.
Todellisuus on toinen, ei edes maan sisällä olaan tasa-arvoisia eikä edes samassa työpaikassa olaan samanarvoisia.
Elämä tasavalassa emme kuitenkaan tasa arvoisessa valtiossa.
En ole itse suomen sisun jäsen, mutta harkitsen asia, monesta asioista olen sama mieltä mutta en ihan kaikesta.
Ja niin kun sanot vapaaehtoista se on, ellei ura niin vaati niin kuin suomi-neuvostoliito yhdistyksessä.- sitä ole!!
wonterghem kirjoitti:
kaikki on tasavertaisia.
Todellisuus on toinen, ei edes maan sisällä olaan tasa-arvoisia eikä edes samassa työpaikassa olaan samanarvoisia.
Elämä tasavalassa emme kuitenkaan tasa arvoisessa valtiossa.
En ole itse suomen sisun jäsen, mutta harkitsen asia, monesta asioista olen sama mieltä mutta en ihan kaikesta.
Ja niin kun sanot vapaaehtoista se on, ellei ura niin vaati niin kuin suomi-neuvostoliito yhdistyksessä.Mutta Sinulta kysyisin,kun olet käsittääkseni Hollannista!? Puhutko Flaaminkieltä? Eurooppa on aika pieni,meidän sukututkimuksen mukaan olemme tulleet Suomeen,Saksa-Hollanti-Ruotsi ja sitten Suomi. Olen kuullut,että suvussa on ollut Hollannin Valloneita??Mitä mahtaa tarkoittaa? Oltiin tässä syksyllä etelänreissulla ja käytiin pikkupaatilla päiväristeilyllä ja mitä kummaa,ei muita Suomalaisia,kuin me Hollantilaisia kaikki muut. Jonkun sanan ymmärsin sieltä sun täältä,niinkuin hekin varmaan ymmärsivät minun englannin sönkkäämisestä,etupäässä ymmärsin,että heillä oli paljon Saksankielisiä sanoja,ei ollut kielimuuria puhuttiin käsillä ja hauskaa oli!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904352
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?512806Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132491Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082268Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281957- 331956
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2131653Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91617- 291598
- 791436