ajattelette kun työpaikallanne on vain yksi nainen työkaverina?
Ihan hyvin viihdyn, mutta jokaista liikettäni seurataan ja tunnen silmäpareja selässäni. Mitään negatiivista ei ole tullut vastaan, päinvastoin ollaan kohteliaita ja sitä rataa.
Syksyllä aloitin ja en tiedä oikein jatkanko? Jotenkin "ujostuttaa" tai jotain. :)
Miehet
11
319
Vastaukset
- Alien-8
jos ne silmäparit tuntuu vain selässä?Ajatteles,jos ne tuntuisivat siellä alempana...;))
- kbasa
vaarallinen silmäpuoli-ruudolph kahvihuoneen kaapista mulkoilisi ja kukaan ei uskaltaisi mennä sumpillekaan.. kauheeta.
- sitä tietää
mitä niiden mielessä pyörii? Onkohan tuo hyvä sängyssä ja sitä rataa. Onkohan helppo saada kellistettyä etc. ;)
- on yksi karmiva
kbasa kirjoitti:
vaarallinen silmäpuoli-ruudolph kahvihuoneen kaapista mulkoilisi ja kukaan ei uskaltaisi mennä sumpillekaan.. kauheeta.
mies joka joka aamu kävelee ohi ja huikkaa huomenta silmäluomien alta. Huh!
- kbasa
on yksi karmiva kirjoitti:
mies joka joka aamu kävelee ohi ja huikkaa huomenta silmäluomien alta. Huh!
silmäluomien alta.. semmoiseen kaveriin kannattaa pitää tiukka hajurako. hajulaakso ehkä jopa. hänessä saattaa piillä uhkaa.
Mun työpaikalla ei joka päivö neitejä ole, mutta joskus tulee toimistolta yksi tai useampi missukka. Aivan aluksi varsinkin niitä oman ikäluokan yksilöitä silmät vähän mittaili.
Mutta sille ei varmaan mies voi mitään. Ja nyt kun on pitempään ollut ja tutustunut ihmisiin, niin ei niitä aina edes huomaa. Naisen vika jos on kaunis :p
Jos se kerta ei mene aivan kuolailuks ni mikäs hätä siellä on.- en minä itseäni
kauniina pidä! Ehkä vähän nuorempana mitä aikaisempi oli. Ennen oli brunette ja nyt blondi. Ehkä ne on vähän järkyttyneitä? ;D
Kokemus se on tuokin. Taidan vaihtaa maisemaa kohtapuoliin? en minä itseäni kirjoitti:
kauniina pidä! Ehkä vähän nuorempana mitä aikaisempi oli. Ennen oli brunette ja nyt blondi. Ehkä ne on vähän järkyttyneitä? ;D
Kokemus se on tuokin. Taidan vaihtaa maisemaa kohtapuoliin?Kerta on niin epämiellyttävää kun vanhat huuhkajat kyttää niin pois sitten :D
Ja kyllä se vaan on niin kun ne on toisiaan kattellu siellä ja sitten tulee nainen. Päät kääntyy itsestään, se on vissiin jokaisen miehen geeneissä.
- Carm
Olen tällä hetkellä osastoni ainut nainen.
Ei niitä kannata ujostella, jos vitsaillaan niin vitsaillaan takas, jos katsellaan niin antaa katsella, ei sille minkää voi. Ei ne sitä kiusallaan varmasti tee, ja jos tekee niin tuijota takas. ;-)- ja voi että
ukon pitää kääntää äkkiä pää poispäin. Ei kaikki mutta useammat. Niitä on alkanut tulemaan jo muista yksiköistäkin ihmettelemään ja istumaan hollille, lasioven taakse tuijottamaan. Ilmeisesti olen nähtävyys? Pitäisikö alkaa tekemään jotain temppuja? Iskeä ykskaks silmää vaikka näin ;D
- Carm
ja voi että kirjoitti:
ukon pitää kääntää äkkiä pää poispäin. Ei kaikki mutta useammat. Niitä on alkanut tulemaan jo muista yksiköistäkin ihmettelemään ja istumaan hollille, lasioven taakse tuijottamaan. Ilmeisesti olen nähtävyys? Pitäisikö alkaa tekemään jotain temppuja? Iskeä ykskaks silmää vaikka näin ;D
Irvistä, sillä ne lähtee, tai sitten irvistää takas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606714- 1003452
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262780- 212448
- 271983
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3581842- 251700
- 321558
- 111512
- 491502