Missä menee nykyään tämä todella upea ja hyvä hoidettava suomenhevonen? Olen kasvattajaperheestä ja haluaisin löytää tämän hevosen vielä... Ilmeisesti ruunattu meiltä lähdön jälkeen. Lähti meiltä Jalasjärvelle. Ilmoittakaa, jos tiedätte jotain!! Haluan todella tietää!!!
Viiman Vili
3
861
Vastaukset
Vili oli meillä vuoden.Ostin sen Jalasjärveltä.Voin kertoa pitemmästi tarinaa,jos laitat sähköpostiosoitteesi ja missä arvelen sen majailevan nyt.
- asustaa
täällä Lappajärvellä edelleen. On asunut meillä jo useamman vuoden ja paljon ois kyllä siltä ajalta kerrottavaa :) Alottaja; laita sähköpostiosoitteesi, niin kirjottelen sinulle heppa-herrasta lisää.
- Heidi H.
Hei! Ite olen myös etsinyt rakasta hoidokkia Viliä, jota hoidin Jalasjärvellä ja vierittelin kyyneleitä kun se lähti. Eli jos vielä on kerrottavaa / asuu samassa paikassa/ missä vain niin kirjotelkaa [email protected]. alkaa olla aika vanha karvatti jo mussukka :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun634571KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1643512Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?632854- 1492811
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492674- 241913
- 241801
- 301646
- 1741630
- 421342