Missä menee nykyään tämä todella upea ja hyvä hoidettava suomenhevonen? Olen kasvattajaperheestä ja haluaisin löytää tämän hevosen vielä... Ilmeisesti ruunattu meiltä lähdön jälkeen. Lähti meiltä Jalasjärvelle. Ilmoittakaa, jos tiedätte jotain!! Haluan todella tietää!!!
Viiman Vili
3
857
Vastaukset
Vili oli meillä vuoden.Ostin sen Jalasjärveltä.Voin kertoa pitemmästi tarinaa,jos laitat sähköpostiosoitteesi ja missä arvelen sen majailevan nyt.
- asustaa
täällä Lappajärvellä edelleen. On asunut meillä jo useamman vuoden ja paljon ois kyllä siltä ajalta kerrottavaa :) Alottaja; laita sähköpostiosoitteesi, niin kirjottelen sinulle heppa-herrasta lisää.
- Heidi H.
Hei! Ite olen myös etsinyt rakasta hoidokkia Viliä, jota hoidin Jalasjärvellä ja vierittelin kyyneleitä kun se lähti. Eli jos vielä on kerrottavaa / asuu samassa paikassa/ missä vain niin kirjotelkaa [email protected]. alkaa olla aika vanha karvatti jo mussukka :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991957
- 711706
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91421- 751098
- 811040
- 951019
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.261004Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954