astella kadulla ihan vapaasti? Vaikka tiedossa on minkälaisia hirmutöiden tekijöitä ovat kaikki härät, katsokaa vaikka Saddamia taikka Hitleriä. Mielestäni on ihan edesvastuutonta ettei härkiä pidätetä.
Miksi kaikki
11
1768
Vastaukset
- voi hyvää päivää
Anteeksi nyt vain jos loukkaan, mutta kommenttisi on aivan P****seestä temmattu!
- jos persoonallisuus
kerran määtäytyy horoskoopin mukaan, niin eikö silloin ole ilmeistä että joka ikisessä härässä piilee tuollainen hirmutöiden toteuttaja?
- voi hyvää päivää
jos persoonallisuus kirjoitti:
kerran määtäytyy horoskoopin mukaan, niin eikö silloin ole ilmeistä että joka ikisessä härässä piilee tuollainen hirmutöiden toteuttaja?
Loistava veto! Mitään älyttömämpää en ole koskaan kuullut, että joku tuijottaa elämän kaikissa asioissa vain ja ainoastaan horoskooppeja. Todellisuuden taju alkaa olla jo aika huteralla pohjalla.
- Kumma juttu,
voi hyvää päivää kirjoitti:
Loistava veto! Mitään älyttömämpää en ole koskaan kuullut, että joku tuijottaa elämän kaikissa asioissa vain ja ainoastaan horoskooppeja. Todellisuuden taju alkaa olla jo aika huteralla pohjalla.
ettei vielä ole käynyt kalpaten: miesystäväni kolme viidestä parhaasta kaveristani ovat Härkiä - enkä joutunut hirmutekojen kohteeksi... Hui! ;-)
- kaurahiutale56
voi hyvää päivää kirjoitti:
tässä mielenkiintoinen sivu aiheesta
http://www.ursa.fi/auringonsijainti
- shuli
Hahaha mikshän kaikki otti tän niin tosissaan :D
- slim77
minun mielestä..
- Minun mielestä
Kyllä moni väittää on tos 23.04.
- tieto syntymästä
Helppo tarkastaa te epäuskoset guugleen vain kysymys. 20.04 eli just vaihtumas häräksi.
Tulee silti mieleen kahen merkin vaikutus oinas härkä.
Olisiko pehmo puolivälin härkä tehny tämmästä ei;-) nehän niin kilttiä. Niillä on jo muuttunu se luonne pehmommaksi mutta taustalla sitten se kovuus kun haluavat itse kaiken ja heidän pillin pilin ajan mukaan pitäs maailma pyöriä. - slim77
tieto syntymästä kirjoitti:
Helppo tarkastaa te epäuskoset guugleen vain kysymys. 20.04 eli just vaihtumas häräksi.
Olisiko pehmo puolivälin härkä tehny tämmästä ei;-) nehän niin kilttiä. Niillä on jo muuttunu se luonne pehmommaksi mutta taustalla sitten se kovuus kun haluavat itse kaiken ja heidän pillin pilin ajan mukaan pitäs maailma pyöriä.En ole tutustunut horoskoopepihin niin luulin oinaaksi. No hyvä että selvis. Härkämiehille uusi naula arkkuun :)
- ainakin
tieto syntymästä kirjoitti:
Olisiko pehmo puolivälin härkä tehny tämmästä ei;-) nehän niin kilttiä. Niillä on jo muuttunu se luonne pehmommaksi mutta taustalla sitten se kovuus kun haluavat itse kaiken ja heidän pillin pilin ajan mukaan pitäs maailma pyöriä.Ursan sivun mukaan, siis oinas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982