Laulujen syntyseutujen
joitten aiheet
istui soilla käkkärämäntyisillä
mäen nyppylöillä.
Hopeisen rajan
ajan sammaloituneen
monet tuntevat askeleet
istahtannu kannon päähän.
Mies vaiti niin hiljainen
herkistyy
Sinun kyljestäs siihen
naisihanne sorjin vartaloin.
Mies
puhkeaa laulaa
Sinä oot niin lempeä hempeä
saat miehen kyyneliin.
Kannolla
virii on löytänny
mies riisuu repun.
On tilaa metsää siintää
suota silmän kantamattomiin
järvien tuhansien maa
miss saa olla mies.
Nostaa isoo kivee
voimiaan koettelee
samalla aatoksissain siell
salaa,salaa katsellu.
Laulustaan saa rohkeuden
nostaa repun selkään
uutta lauluaan tapailee.
Askel ei paina rakkaus polttaa
käsiteltäväkseen sai
Suomalaisen miehen.
Suomalainen mies
6
433
Vastaukset
- mies-v57
Saat sinä, nainen, miehen
kyyneliin ja kadoksiin.
Heikkous on sinulle vahvuus,
mies ei osaa käsitellä sitä.
Mies ei osaa kohdata naisen
herkkiä kohtia. Ja herkistyä
niistä itse. Tavata naisensa
varjossa olevia salaisuuksia.
Miehelle kohtaaminen on liian
usein omistamisen halua, ei
nauttimista. Ei nautintoa vain
siksi, että tuntuu hyvältä.
Olla vierellä, tuntuu mukavalta.
Helliä, kun tuntuu oikealta.
Katsoa ja tunnustaa: kaunis
nainen sinä olet, minulle.
Herkistyä, siihen pitäisi yltää.
Ei omistamiseen ta vastakkain
asetteluun. Olla vain kaksi
pörröistä ja liki toisiaan.
Siksi mies kyynelehtii, omistajan
käsin ja sydämin. Tajuamatta että
Rakkaus riittää, on kylliksi.
Kylliksi siihen että nainen lämpiää.
Lämpiää siihen, että mies voi
repiä tekopyhän viittansa auki ja
olla oma itsensä. Se riittää.
Rakkaudessakin on lupa itkeä.
Kunhan itkee Rakkauden vuoksi.
Rakkaudella.
http://www.youtube.com/watch?v=uUn0DhuYqaU
Kiitos runostasi.
Olet uusi tulokas ja
tervetuloa palstalle.
Särmikäs ja aina
ajankohtainen runo.
Hyvin säkeistetty ja
ajateltu.
Riisui miehen aidoksi.
Hieno runo.
Mukavaa päivää sinulle.Runo Sinussa löys
laulussa särähtää kieli.
Epävireisyyden tiet
se kaunis särkynny.
"saat miehen kyyneliin"
toivoa jos olla vois
puhjeta
uuteen lauluun.
Saanko esitellä
piti riisuu yltään
tuo tuttu lämmin tölli.
Eivät enää huoli
Ä..Ö..tä
Sinulle lämmin kiitos runostas
jossa kipuna tunsin
sen toivon josta mies
joskus pukes lauluun.
Sateista päivää eletään.Liisa
- lindalinda1
Suomalaiselle miehelle, jota juroksikin kutsu-
taan ja sellaiseksi joka ei puhu eikä pussaa.
Vaan Sinäpä loihet lausumahan,
herkkyyden, rakkauden ja vahvuuden jotka hänesä
löytyy. Etkä ole nytkään unohtanut luontoa,
käkkärämännyt mäen nyppylöillä - ihana.
Niin kuin on koko runosikin, ihan kuten mies-v57
toteaa myös sanoissaan.Asetti askeltamaan noille soille,
missä mies usein yksin kulki.
Sielä herkistyi etsi tuohta
mihin raapusti puhjenneet tunteet.
Eiköhä ne monet rakkauden tunnustus laulut
saaneet syntyä jossain kannon päässä.
Tämä nyt oli näky miehestä,
jossa itsekki sain tehdä matkaa.
lindalindal1.
Sinulle tulkinnastas kiitän
"Ylistyslaulu"..aivan miehelle.Liisa
- tomppa2006
...on kuvauksesi suomalaisesta miehestä...
Pidin lukemastani. Runomuotoon kirjoitettuna kaunis tarina. Kiitos.Mies jalan lähti, reppu selässään
nuotion usein sytytti,
siinä katsoessa liekkeihin
kuinka ne syleili, kietoutui.
Oli läsnä atrosfääriä
syntyi lauluja joissa
mies syttyi
tulen soihtua sielussaan kantoi.
tomppa2006
mieski tunteilla varustettu
kiitos palautteestas
hyvää viikonloppua toivotan.Liisa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 127917
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504
