Harvinaisin persoonallisuustyyppi

Anonyymi-ap

Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen.

En olisi uskonut että löytyisi.

Signs You Are the Rarest Personality Type on Earth — Carl Jung

https://www.youtube.com/watch?v=tCln6klvVhk

Most people will never recognize these 7 signs in themselves — because the rarest personality type doesn't feel rare from the inside. It feels wrong. Too deep. Too intense. Too hard to explain.
Carl Jung spent decades studying the psychological architecture of people who were simply built differently. Not broken. Not lost. Just wired for a kind of depth that ordinary life rarely makes room for.
In this video, you'll discover the 7 precise signs Jung identified — from the way you process experience long after it happens, to why you see patterns in people that others completely miss, to the one interior feeling that has never fully gone quiet no matter how much you've built around it.
If you've always sensed you were made for something deeper, this is for you.

80

435

Vastaukset 80

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kuinka joku miltei sata vuotta sitten elänyt ukko voi tietää mitä tunnen ja mitä ajattelen, tai kuinka koen maailman. En tiedä mitä ajatella tästä asiasta, tai mitä tuntea tämän takia. Menee varmaan pitkään ennenkuin tiedän.

En kertakaikkiaan voi ymmärtää miten joku täysin tuntematon voi tietää kuka tai mikä olen, paljon tarkemmin ja yksityiskohtaisemmin kuin kukaan elämässäni ikinä ollut henkilö koskaan voi tietää.

Natural psychologist, joka tarkkailee ihmisiä vaistonvaraisesti.

Olin joku aika sitten sukulaiseni luona kylässä, vanha ihminen, ja hän katsoi jotain suomalaista tosi-tv kilpailua, missä oli uskolliset sekä petolliset henkilöt, ja lopuksi he äänestivät jonkun pois jonka arvelivat olevan petollinen henkilö. Katsoin ehkä minuutin ajan pöydän ympärillä olevia henkilöitä, siis tarkkailin heitä, ja samantien nimesin heistä kaksi jotka olivat mielestäni petollisia, ja kun ohjelma pääsi loppuun asti niin juuri he olivat ne petolliset. Yhden minuutin ajan seuraamalla heitä voin todeta sen heistä.

• Anonyymi00002

"Your relationship with your own darkness means you are not easily frightened by it in others. "
        "Because in a culture that rewards positivity, cheerfulness, and forward motion, someone who is genuinely comfortable with darkness, who has
        metabolized it rather than avoided it, feels like a different species."

Uskomatonta. Luulen että ihmiset aistivat tämän minusta, että olen turhan hyvissä väleissä sen pimeyden kanssa, en pelkää sitä, en väistele sitä, päinvastoin olen hyvin kiinnostunut siitä puolesta, ja ihmiset pelkäävät tai karttavat minua sen takia. Koska ihmiset tavallisesti kavahtavat poispäin kaikista ikävistä ajatuksista mitkä tekevät heidät hermostuneiksi, epävarmoiksi. Kun he huomaavat että olen kiinnostunut kaikesta sellaisesta mitä pitäisi kahvahtaa, heistä tulee epävarmoja seurassani.

• Anonyymi00003

Itse haluan katsella kaikkea valossa. Pimeys on kaikkea sellaista petollisuutta, mitä luulet hallitsevasi, mutta pimeydessä erehtyy, eikä näe asioita oikeasti. Pimeyden ihannointi voi viedä mielenterveyden ja johtaa harhaan. Luulet, että sinulla on jokin laajempi tietoisuus, mutta paholainen on aina valehtelija. Se kannattaa pitää mielessä.

• Anonyymi00004

Se pimeys on osa sinua, puolet sinusta on pimeyttä. Vaikka katsot eri suuntaa niin se ei katoa mihinkään tai lakkaa olemasta. Tilaisuuden tullen se pimeys tulee esiin ja näkyväksi. En tiedä miten se parantaa mielenterveyttäsi kun haluat estää puolta persoonallisuudestasi tulemaan pintaan tai estää sen olemassaolon kokonaan. Tämä on se "paholainen" mikä juttelee sinulle ja kuiskailee olkapäälläsi, se olet sinä itse, se on osa sinua.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Se pimeys on osa sinua, puolet sinusta on pimeyttä. Vaikka katsot eri suuntaa niin se ei katoa mihinkään tai lakkaa olemasta. Tilaisuuden tullen se pimeys tulee esiin ja näkyväksi. En tiedä miten se parantaa mielenterveyttäsi kun haluat estää puolta persoonallisuudestasi tulemaan pintaan tai estää sen olemassaolon kokonaan. Tämä on se "paholainen" mikä juttelee sinulle ja kuiskailee olkapäälläsi, se olet sinä itse, se on osa sinua.

Niin mutta jos haluat valita jutella enkelille toisella olkapäällä, silloin valitset jutella hänelle. Miksi haluaisin keskittyä pimeyteen? En koe viehtymystä siihen.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Niin mutta jos haluat valita jutella enkelille toisella olkapäällä, silloin valitset jutella hänelle. Miksi haluaisin keskittyä pimeyteen? En koe viehtymystä siihen.

Mutta silloin vain valehtelet itsellesi, ja valehtelet muille ihmisille. Esität kaikille olevasi jotain muuta kuin mitä oikeasti olet, myös itsellesi. Vaikka tiedät sen hyvin itse että suljet itsestäsi puolet pois, leikkaat oman persoonasi halki ja peität siitä toisen puolen.

• Anonyymi00007

Ja tietenkin tietoisuutesi on silloin puolet laajempi jos lisäät siihen myös tämän "pahan" puolen mukaan sen hyvän puolen lisäksi.

• Joojoo, nähty noita moniakin, useimmat tekevät INFJ:stä ja sigmoista puolijumalia mitä he eivät ole. Kannattaa katsoa ja kuunnella yli-ihmis suodatin päältä pois kytkettynä, eikä ainakaan lähteä sovittamaan itseään muottiin mitä välttämättä ei ole

• Anonyymi00010

No mihinkäs persoonallisuustyyppiin törkynaaman itse itsensä sijoittaisi?

• Anonyymi00010 kirjoitti:

No mihinkäs persoonallisuustyyppiin törkynaaman itse itsensä sijoittaisi?

Varmaan sitten törkynaamoihin ja vittupäihin 😂 mutta ei paskanjauhajiin

• Anonyymi00011

• Anonyymi00011 kirjoitti:

https://www.16personalities.com/free-personality-test

Juu on tullut kokeiltua, olisiko kolmisen kertaa että hajonta tulisi selvitettyä.
        Kaksi kertaa ISFJ ja kerran INFJ kun olin huonotuulinen ja huumorintaju kateissa, olin vissiin lueskellut liikaa palstaa...tänään tuntuu vähäsen siltä kanssa 😁

• Anonyymi00024
        Ex-Lukka kirjoitti:

Juu on tullut kokeiltua, olisiko kolmisen kertaa että hajonta tulisi selvitettyä.
        Kaksi kertaa ISFJ ja kerran INFJ kun olin huonotuulinen ja huumorintaju kateissa, olin vissiin lueskellut liikaa palstaa...tänään tuntuu vähäsen siltä kanssa 😁

Katsoin netistä, minulla ei tule mitään yhteenkuuluvuutta tuohon ISFJ:n kanssa, mutta tämä kuvaa minua aika täydellisesti: dark INFJ, se on siis INFJ joka on mennyt jotenkin pahasti pieleen...

Ap

• Anonyymi00024 kirjoitti:

Katsoin netistä, minulla ei tule mitään yhteenkuuluvuutta tuohon ISFJ:n kanssa, mutta tämä kuvaa minua aika täydellisesti: dark INFJ, se on siis INFJ joka on mennyt jotenkin pahasti pieleen...

Ap

On tullut noita huvikseen katsottua, useampaakin. Unettomuus nääs, pakko jotain s*ntaa katsella ajankulukseen, osa sopii persoonaan ja osa ei. Suuri osa täyttä katsojia kalastelevaa muita kopioivaa mukatieteellistä AI potaskaa.

• Anonyymi00008

En tiedä mikä luulet olevasi.

• Anonyymi00009

Kaunis kuvitelma kaikki tuo on sellaista jonka voi opetella jos on osaava opettaja joka neuvoo alkuun

• Anonyymi00013

Siis voit opetella persoonallisuutesi itse? Kerro lisää tästä?

• Anonyymi00012

Oletko oikeasti tietoinen pimeistä puolistasi? Vaikuttaa siltä ettet huomaa taipumustasi kokea olevasi erityinen ja aliarvioida muita.

• Anonyymi00014

Tuo kuvailemasi ei itseasiassa liity tähän persoonallisuustyyppiin ollenkaan. Tuo on vain paljasta ja tavanomaista typeryyttä. Pimeys on jotain aivan muuta.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Tuo kuvailemasi ei itseasiassa liity tähän persoonallisuustyyppiin ollenkaan. Tuo on vain paljasta ja tavanomaista typeryyttä. Pimeys on jotain aivan muuta.

Eli et ole tietoinen vaan juuri kuvailemasi ”tavanomainen typerys”.

• Anonyymi00028

• Anonyymi00030
        Anonyymi00028 kirjoitti:

https://omardelawar.medium.com/the-dark-side-of-the-infj-05cac0c57cb3

Why Hitler was, in fact, an INFJ Personality Type

Jes, olen aina ymmärtänyt Hitleriä varsin hyvin. En välttämättä ole samaa mieltä ihan kaikesta, mutta ymmärrän miksi.
        Varmasti tuo määritys pitää paikkansa, en epäile yhtään.

Erona minun ja Hitlerin välillä on se etten itse ole niin mukava ja ihmisystävällinen kuin hän oli. En esim. pidä lapsista yhtään, enkä ihmisistä juurikaan. Hitler oli erittäin hyvin ihmisten kanssa toimeen tuleva, ja ihmiset suorastaan palvoivat häntä.

Ap.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Jes, olen aina ymmärtänyt Hitleriä varsin hyvin. En välttämättä ole samaa mieltä ihan kaikesta, mutta ymmärrän miksi.

Erona minun ja Hitlerin välillä on se etten itse ole niin mukava ja ihmisystävällinen kuin hän oli. En esim. pidä lapsista yhtään, enkä ihmisistä juurikaan. Hitler oli erittäin hyvin ihmisten kanssa toimeen tuleva, ja ihmiset suorastaan palvoivat häntä.

Ap.

Et kai oikeasti ole ketjun aloittaja? :D

• Anonyymi00039
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Et kai oikeasti ole ketjun aloittaja? :D

No, olen... niin mitä sitten?

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

No, olen... niin mitä sitten?

Kuulostat aika pimeältä.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Ap.

Oletko myös persoonallisuushäiriöinen kuten Hitler?

• Anonyymi00042
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Kuulostat aika pimeältä.

No, enkö niin sanonutkin jo alussa? Nimenomaan että olen hyvissä väleissä oman pimeyteni kanssa, ja muidenkin. Ymmärrän hyvin muita ihmisiä.

Ap

• Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

No, enkö niin sanonutkin jo alussa? Nimenomaan että olen hyvissä väleissä oman pimeyteni kanssa, ja muidenkin. Ymmärrän hyvin muita ihmisiä.

Ap

Hyvissä väleissä varmaan. Mutta tiedostatko narsistisia piirteitäsi?

• Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Hyvissä väleissä varmaan. Mutta tiedostatko narsistisia piirteitäsi?

En? Enkä usko että hitler olisi ollut persoonallisuushäiriöinen, ei siitä ole oikein minkäänlaisia viitteitä.

Ap

• Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

En? Enkä usko että hitler olisi ollut persoonallisuushäiriöinen, ei siitä ole oikein minkäänlaisia viitteitä.

Ap

Tämä aloitus taitaa olla joku vitsi.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00045 kirjoitti:

No nyt tällä kertaa olikin keskustelun parhaat perustelut.
        Eipä ihme että täällä on lähes loppu kaikki keskustelut kun se on tämäntasoista.

• Anonyymi00049
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Koitetaan nyt vielä uudestaan, olisiko sinulla mitään perusteita noihin väitteisiisi?

• Anonyymi00052
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Ap.

Hitlerin kohdalla en keskittyisi persoonallisuustyyppiin vaan hänen lukuisiin persoonallisuushäiriöihin, koska niistä oli kysymys.
        Miljoonien ihmisten kaasuttaminen kuoliaaksi keskitysleireillä ei todellakaan aikuisten oikeasti kerro ihmisystävällisyydestä.

- Sheena

• Anonyymi00053
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Täytyy olla vitsi, vaikkakin surkea.

- Sheena

• Anonyymi00058
        UUSI
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Hitlerin kohdalla en keskittyisi persoonallisuustyyppiin vaan hänen lukuisiin persoonallisuushäiriöihin, koska niistä oli kysymys.
        Miljoonien ihmisten kaasuttaminen kuoliaaksi keskitysleireillä ei todellakaan aikuisten oikeasti kerro ihmisystävällisyydestä.

- Sheena

No se riippuu ihan siitä keneltä ihmiseltä sitä kysytään. Ne ei puhu ketkä on haudattuna maahan. Niiden mukaan jotka olivat tavanneet hitlerin hän oli erittäin viehättävä henkilö. Kaksi naista teki itsemurhan kun hitler ei halunnut heitä, sen verran viehättävä persoona hän oli.

Kerro näistä lukuisista persoonallisuushäiriöistä? Siis lukuisista?

• Anonyymi00019

INFJ (Introverted, Intuitive, Feeling, Judging)

En tiedä mihin tuossa aloituksen videolla viitataan, onko se nyt juuri tämä tyyppi?

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

INFJ (Introverted, Intuitive, Feeling, Judging)

En tiedä mihin tuossa aloituksen videolla viitataan, onko se nyt juuri tämä tyyppi?

En ole aloittaja mutta Juu, viitataan tuohon tyyppiin.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

En ole aloittaja mutta Juu, viitataan tuohon tyyppiin.

En löytänyt netistä tuosta INFJ:stä mitään viittausta siihen pimeään puoleen mistä aloituksen videossa puhuttiin. Netissä on aika paljon on vaan ihmissuhteista puhetta, jää vähän epäselväksi kaikki muut puolet.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

En löytänyt netistä tuosta INFJ:stä mitään viittausta siihen pimeään puoleen mistä aloituksen videossa puhuttiin. Netissä on aika paljon on vaan ihmissuhteista puhetta, jää vähän epäselväksi kaikki muut puolet.

Kolmas osapuoli kehottaa tutustumaan sigma-luonnetyypin saloihin tässä kohtaa :)

• Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Kolmas osapuoli kehottaa tutustumaan sigma-luonnetyypin saloihin tässä kohtaa :)

https://noahjp.medium.com/10-best-traits-of-a-sigma-the-rarest-male-personality-type-853bf5ff647e

• Anonyymi00026
        Anonyymi00023 kirjoitti:

concept is largely a social archetype rather than a scientifically recognized personality type

the sigma male concept is not scientifically validated. It is widely regarded by psychologists and experts as pseudoscience or a social myth rather than a legitimate personality type

Että sen pituinen se tarina.

• Anonyymi00031

He is described by those who knew him privately as a “sensitive man”. He was very sensitive to children and loved having them around

He was also a non-smoker during an era when smoking was considered a symbol of manliness or machismo

He loved to be around animals as well. Most people don’t know he was a vegetarian because he didn’t like to see animals hurt or killed.

Siis toisinsanoen oli ihan täysi suvakki, siis muuten paitsi paria ihmisryhmää kohtaan.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00031 kirjoitti:

He is described by those who knew him privately as a “sensitive man”. He was very sensitive to children and loved having them around

He was also a non-smoker during an era when smoking was considered a symbol of manliness or machismo

He loved to be around animals as well. Most people don’t know he was a vegetarian because he didn’t like to see animals hurt or killed.

Siis toisinsanoen oli ihan täysi suvakki, siis muuten paitsi paria ihmisryhmää kohtaan.

Siis tästä kyse, kaikki selitetty tällä sivulla:
        https://omardelawar.medium.com/the-dark-side-of-the-infj-05cac0c57cb3

• Anonyymi00017

Ei v**tu eikö enää viitsitä edes yrittää oikeaa keskustelua eikä linkkikeskustelua.

• Anonyymi00018

Sinun kanssasi minkäänlainen normaali keskustelu olisi erittäin vaikeaa, suosittelisin pelkkää puhdasta linkkikeskustelua sinun kohdallasi.

• Anonyymi00021

Ei jaksa katsoa videoita...

Mitkä ne seitsemän merkkiä on?

• Anonyymi00027

Kysy tekoälyltä.

Miten ihmeessä ihmisistä on tullut tuollaisia? Mitään ei haluta tehdä enää itse, vaan jonkun toisen pitää tuoda kaikki valmiina eteen. Kohta on olemassa vain tekoälynkäyttäjiä joiden äly on ulkoistettu tekoälylle. Kännystä kun loppuu akku niin tekoälykäyttäjä jaa seisomaan keskelle tietä kun ei tiedä mihin pitäisi mennä ja missä edes on.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Kysy tekoälyltä.

Miten ihmeessä ihmisistä on tullut tuollaisia? Mitään ei haluta tehdä enää itse, vaan jonkun toisen pitää tuoda kaikki valmiina eteen. Kohta on olemassa vain tekoälynkäyttäjiä joiden äly on ulkoistettu tekoälylle. Kännystä kun loppuu akku niin tekoälykäyttäjä jaa seisomaan keskelle tietä kun ei tiedä mihin pitäisi mennä ja missä edes on.

Miksi kysyisin?

Sinä aloitit keskustelun palstalla, jolla keskustellaan kirjallisesti, muttet vaivaudu avaamaan aihetta sen enempää mitä copy-pastaat videon esittelytekstistä.

Silloinhan juuri sinä olet laiska; et edes vaivaudu kirjoittamaan itse omaan aloitukseesi, vaan vaadit muita hakemaan tiedon itse.

Niin ne seitsemän merkkiä?
        Saat kopioida vaikka englanniksi, tai ruotsiksi, tai saksaksi tai...oikeastaan anything goes, jos et omin sanoin osaa kertoa.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Miksi kysyisin?

Sinä aloitit keskustelun palstalla, jolla keskustellaan kirjallisesti, muttet vaivaudu avaamaan aihetta sen enempää mitä copy-pastaat videon esittelytekstistä.

Silloinhan juuri sinä olet laiska; et edes vaivaudu kirjoittamaan itse omaan aloitukseesi, vaan vaadit muita hakemaan tiedon itse.

Niin ne seitsemän merkkiä?
        Saat kopioida vaikka englanniksi, tai ruotsiksi, tai saksaksi tai...oikeastaan anything goes, jos et omin sanoin osaa kertoa.

Mieti mitä tulevaisuudesta tulee mikäli kaikki, koko nuoriso on tätä luokkaa. Meitä odottaa aivan täysi katastrofi lähitulevaisuudessa.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Mieti mitä tulevaisuudesta tulee mikäli kaikki, koko nuoriso on tätä luokkaa. Meitä odottaa aivan täysi katastrofi lähitulevaisuudessa.

Noh noh, emmehän tiedä jos aloittaja on vasta peruskoulussa, tällöin hänellä on vielä aikaa oppia soveltamaan tietoa, ajattelemaan itse sekä ilmaisemaan itseään sanallisesti.

• Anonyymi00038

Jokainen on ollut harvinainen persoonallisuustyyppi, eikä kukaan ei ole vastannut toisiaan. Toisaalta, eipä sitä tule niin syvällisesti erityisen moniin ihmisiin edes tutustuttua.

Miten tämä harvinainen persoonallisuus on vaikuttanut omaan elämääsi?

• Anonyymi00048

Se on vaikuttanut vain huonolla tavalla, kun olen erilainen kuin muut. Suomessa vaan täytyy olla laumaeläin, muuten ei pärjää.

• Anonyymi00046

Ottamatta kantaa epäselvään aloitukseen, niin tiedän olevani harvinaista persoonallisuustyyppiä, eli INFJ - jota kuvataan "asianajaksi" tai "puolesta puhujaksi" ym.

Mutta kyseinen persoonallisuustyyppi on vain yksi tyyppi siinä missä muutkin.

- Sheena

• Anonyymi00050

Toisin sanoen et siis katsonut videota.

Osaisitko selventää että mitä oikein tarkoitat tällä lauseella, tai mitä haluat nyt tällä tuoda esiin: "Mutta kyseinen persoonallisuustyyppi on vain yksi tyyppi siinä missä muutkin"

• Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Toisin sanoen et siis katsonut videota.

Osaisitko selventää että mitä oikein tarkoitat tällä lauseella, tai mitä haluat nyt tällä tuoda esiin: "Mutta kyseinen persoonallisuustyyppi on vain yksi tyyppi siinä missä muutkin"

En tietenkään katsonut tämän aloituksen videota tai yleensä aloitusten videoita enkä myöskään lue tekstilinkityksiä. Ainoa mitä saatan "vilkaista" on musalinkit.

" kyseinen persoonallisuustyyppi on vain yksi tyyppi siinä missä muutkin"
        Tarkoitan juuri tuota: INFJ persoonallisuus (tai mikä tahansa muu yleisempikin) on vain persoonallisuustyyppi, sillä jokainen ihminen on paljon enemmän kuin persoonallisuustyyppinsä.

- Sheena

• Anonyymi00054
        Anonyymi00051 kirjoitti:

En tietenkään katsonut tämän aloituksen videota tai yleensä aloitusten videoita enkä myöskään lue tekstilinkityksiä. Ainoa mitä saatan "vilkaista" on musalinkit.

Tarkoitan juuri tuota: INFJ persoonallisuus (tai mikä tahansa muu yleisempikin) on vain persoonallisuustyyppi, sillä jokainen ihminen on paljon enemmän kuin persoonallisuustyyppinsä.

- Sheena

Olen samaa mieltä kanssasi!

• Anonyymi00055
        Anonyymi00051 kirjoitti:

- Sheena

Siis ihminen on enemmän kuin persoonallisuustyyppinsä. Niinkun mitä enemmän?

Luulin että persoonallisuustyyppi nimenomaan määrittelee sen ihmisen hyvin tarkasti.

• Anonyymi00056
      UUSI

Näin tänään yhden harvinaisen tyypin. Ajelin taajamassa, jossa näkyi harvakseltaan lenkkeileviä ihmisiä ja muita vastaantulijoita. Sitten tajusin katselevani vastaan jolkottavaa kettua. Se ei antanut auton häiritä itseään, ei säikähtänyt tai vaihtanut kaistaa. Se näytti hyväkuntoiselta. Muutama vuosi sitten näin ehkä sen siinä samoilla main puretun talon tontin aurinkoisella rinteellä telmimässä keskellä päivää.

• Anonyymi00057
        UUSI

Kysy ensi kerralla sen persoonallisuustyyppiä.

• Anonyymi00059
        UUSI
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Kysy ensi kerralla sen persoonallisuustyyppiä.

Arvelin että se pähkähullu introvertti, joka ei välitä kenestäkään, paitsi niistä lihavista jäniksistä, joita näkee melkein päivittäin. Sen lisäksi aistin että se on onnellinen ja harvinaisen röyhkeä.

• Anonyymi00060
      UUSI

INFJ on yksi harvinaisimmista Myers-Briggs -tyypin (MBTI) persoonallisuustyypeistä, josta käytetään lempinimiä kuten Advocaatti ja Neuvonantaja. Se koostuu neljästä ominaisuudesta: Introvertti (I), Intuitiivinen (N), Tunteellinen (F) ja Tuomitseva (J), ja INFJ:t muodostavat vain noin 1–2 % väestöstä

• Anonyymi00066
        UUSI

I = Introvertti (asenne ympäristöön)
        N = Intuitiivinen (tapa hankkia informaatiota)
        F = Tunteva (päätöksenteon peruste)
        J = Järjestelmällinen (elämäntyyli)

Ei tuomitseva vaan järjestelmällinen tai arvioiva

• Anonyymi00061
      UUSI

Tein vihdoin sen testin, mutta en ihan usko niihin testituloksiin, väitteet mitä siinä testin jälkeen esitettiin olivat paikkansapitämättömiä oletuksia, tai osa niistä.
      Ja ei ole ihan niin harvinainen kun miehistä miltei 6% on näitä.

Your personality type is:
      Logician
      INTP-T

INTP-T (Introverted, iNtuitive, Thinking, Perceiving – Turbulent) on "16Personalities" -testissä viittaa INTP-tyypin turbulenttiin alatyppiin, jossa "T" tarkoittaa turbulenttia
      Tunne-elämä: Turbulentit INTP:t päästävät tunteet helpommin valloilleen tai reagoivat vahvemmin muiden tunteisiin verrattuna rauhallisempiin INTP-A:hin.
      Molemmat tyypit jakavat kuitenkin saman teoreettisen ytimen: ne ovat loogisia, analyyttisia ja uteliaita "logikoita", jotka arvostavat tietoa ja riippumattomuutta. INTP-T:t muodostavat noin 4,8 % yleisväestöstä (noin 5,8 % miehistä ja 4 % naisista)

• Anonyymi00062
        UUSI

Sama.

No, jos ei muuta, niin mieluummin kyllä olisinkin samaa persoonallisuustyyppiä kuin (oletetusti) Albert Einstein, Marie Curie, Charles Darwin, Isaac Newton jne., kuin tuo aloittajan Adolf Hitler.

• Anonyymi00063
        UUSI
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Sama.

No, jos ei muuta, niin mieluummin kyllä olisinkin samaa persoonallisuustyyppiä kuin (oletetusti) Albert Einstein, Marie Curie, Charles Darwin, Isaac Newton jne., kuin tuo aloittajan Adolf Hitler.

Mikä vika hitlerissä? Minä kyllä olisin otettu jos olisin samaa persoonallisuustyyppiä kuin eräs eniten aikaan saanut henkilö lähihistoriassa, se oli aikanaan arvostetuin henkilö koko maailmassa. Nuo muut mainitsemasi ovat mitättömyyksiä ja surkimuksia siihen verrattuna.

Ap

• Anonyymi00064
        UUSI
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Mikä vika hitlerissä? Minä kyllä olisin otettu jos olisin samaa persoonallisuustyyppiä kuin eräs eniten aikaan saanut henkilö lähihistoriassa, se oli aikanaan arvostetuin henkilö koko maailmassa. Nuo muut mainitsemasi ovat mitättömyyksiä ja surkimuksia siihen verrattuna.

Ap

Elikkä eniten pahaa aikaan saanut henkilö on ihanteesi? Nykyään tosiaan halutaan olla tositv-tähtiä, julkkiksia ja valtaa haluavia.

• Anonyymi00065
        UUSI
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Elikkä eniten pahaa aikaan saanut henkilö on ihanteesi? Nykyään tosiaan halutaan olla tositv-tähtiä, julkkiksia ja valtaa haluavia.

Sanoin että eniten aikaan saanut. Jälkipolvet määrittelevät sen että oliko se hyvää vai pahaa. Hänen aikalaistensa mielestä ei ollut pahaa vaan oikein.
        Kumma kun et pysty nimeämään yhtään ongelmaa hänen käytöksessään, vaikka väität että hänellä oli useita eri persoonallisuushäiriöitä?

Ap

• Anonyymi00067
        UUSI
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Sanoin että eniten aikaan saanut. Jälkipolvet määrittelevät sen että oliko se hyvää vai pahaa. Hänen aikalaistensa mielestä ei ollut pahaa vaan oikein.
        Kumma kun et pysty nimeämään yhtään ongelmaa hänen käytöksessään, vaikka väität että hänellä oli useita eri persoonallisuushäiriöitä?

Ap

Sama persoonallisuusongelma Hitlerillä kuin Putlerilla. Ts. tunteet puuttuu, psykopatia vaivaa.

• Anonyymi00069
        UUSI
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Sama persoonallisuusongelma Hitlerillä kuin Putlerilla. Ts. tunteet puuttuu, psykopatia vaivaa.

Putleri on INTJ

• Anonyymi00071
        UUSI
        Anonyymi00067 kirjoitti:

En todellakaan tunne tuota "Putleria" ollenkaan, en osaa sanoa siitä yhtään mitään, eikä minulle sano mitään että vertaat noita henkilöitä keskenään. Jospa nyt kuitenkin keskitytään yhteen persoonaan kerrallaan.

Ap

• Anonyymi00072
        UUSI
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Ap

Millä kompetenssilla arvostelet ja haukut historiamme merkittävimpiä ihmisiä, tiedemiehiä ja -naisia, keksijöitä, aikansa edelläkävijöitä, jotka ovat tehneet valtavasti hyvää koko ihmiskunnalle, edistäen tieteen ja teknologian kehitystä?

Hitler oli sekä aikanaan että sen jälkeen yksi historian vihatuimpia ihmisiä. Hänen kaltaistensa vuoksi ihmiskunta taantuu; resursseja käytetään kaiken aikaansaadun ja ihmisten, muiden eläinten sekä koko maailmamme tuhoamiseen.

Hitlerillä ei ollut jälkeläisiä. Ehkä persoonallisuustyyppinne on harvinainen siksi, että evoluutio karsii pois sen, mikä ihmislajille ei ole hyväksi.

• Anonyymi00073
        UUSI
        Anonyymi00072 kirjoitti:

Millä kompetenssilla arvostelet ja haukut historiamme merkittävimpiä ihmisiä, tiedemiehiä ja -naisia, keksijöitä, aikansa edelläkävijöitä, jotka ovat tehneet valtavasti hyvää koko ihmiskunnalle, edistäen tieteen ja teknologian kehitystä?

Hitler oli sekä aikanaan että sen jälkeen yksi historian vihatuimpia ihmisiä. Hänen kaltaistensa vuoksi ihmiskunta taantuu; resursseja käytetään kaiken aikaansaadun ja ihmisten, muiden eläinten sekä koko maailmamme tuhoamiseen.

Hitlerillä ei ollut jälkeläisiä. Ehkä persoonallisuustyyppinne on harvinainen siksi, että evoluutio karsii pois sen, mikä ihmislajille ei ole hyväksi.

HAH! vai ei Hitlerillä ollut jälkeläisiä! Tuo on typerin väite mitä olen tosi pitkään aikaan kuullut. Aivan naurettava väite.

Valitettavasti yleinen konsensus ei vaikuta minuun kun aivoni ovat "wired differently". Katson vaan mitä joku einsteini on saanut aikaan ja vertaan sitä siihen mitä Hitler on saanut aikaan, ja jälkimmäisen saavutukset ovat luokkaa 1000x ---10 000x suuremmat, kuin eisteinillä tai sen kavereilla jotka myös mainitsit.

Mitä esim joku painovoiman keksijä on vaikuttanut mihinkään? Tajuatko että se painovoima oli jo olemassa ennenkuin sitä "keksittiin"? Se vain keksi sille nimen, ei yhtään mitään muuta. Mitään vaikutusta sillä ei ollut yhtään mihinkään.

• Anonyymi00074
        UUSI
        Anonyymi00073 kirjoitti:

HAH! vai ei Hitlerillä ollut jälkeläisiä! Tuo on typerin väite mitä olen tosi pitkään aikaan kuullut. Aivan naurettava väite.

Valitettavasti yleinen konsensus ei vaikuta minuun kun aivoni ovat "wired differently". Katson vaan mitä joku einsteini on saanut aikaan ja vertaan sitä siihen mitä Hitler on saanut aikaan, ja jälkimmäisen saavutukset ovat luokkaa 1000x ---10 000x suuremmat, kuin eisteinillä tai sen kavereilla jotka myös mainitsit.

Mitä esim joku painovoiman keksijä on vaikuttanut mihinkään? Tajuatko että se painovoima oli jo olemassa ennenkuin sitä "keksittiin"? Se vain keksi sille nimen, ei yhtään mitään muuta. Mitään vaikutusta sillä ei ollut yhtään mihinkään.

Tämä keskustelu on täysin turha. Älylliset kykysi eivät likimainkaan riitä tietopohjaiseen, sivistyneeseen väittelyyn.

Ei ole ihme, että ainoa joka tykkää/äänestää sinun kommenttejasi, olet sinä itse.

• Anonyymi00075
        UUSI
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Tämä keskustelu on täysin turha. Älylliset kykysi eivät likimainkaan riitä tietopohjaiseen, sivistyneeseen väittelyyn.

Ei ole ihme, että ainoa joka tykkää/äänestää sinun kommenttejasi, olet sinä itse.

Tiesitkö että Hitler halveksi sinun kaltaisiasi todella paljon....

• Anonyymi00070
        UUSI

Täällä yksi INFJ, joka on saanut ekstroverteistä tarpeekseen. Intuitiivisia introverttejä haluaisin tavata.

• UUSI

Olen protagonisti. Eipä sinänsä yllätä, ottaen huomioon ammatin ja siihen liittyvän "Tee asiat eri tavalla" -ajattelumallin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      705
      2880
    2. Mopomiitti!

Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss
      Tuusula
      558
      1796
    3. Poliisi kiilasi mopoilijan

Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö
      Kiuruvesi
      338
      1447
    4. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      83
      1394
    5. Aina vaan mietin sua

Miksen saa sinua mielestäni pois
      Ikävä
      58
      943
    6. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      67
      824
    7. Raiskausyritys

Eilen laajallakankaalla lenkkipolulla.
      Kajaani
      39
      752
    8. Vetovoima

Onko välillänne suuri vetovoima ja miten se ilmenee? Onko siitä haittaa?
      Ikävä
      36
      738
    9. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      48
      714
    10. Onko täällä ketään

Joka kaipaa M alkuista? Millä kirjaimella nimesi alkaa?
      Ikävä
      46
      704
    Aihe