Antakaapas mulle nämä tiedot seteleistänne ja kertokaa myös minkä arvoinen seteli on. :)
Kuinka löydän sarjanumeron?
Se löytyy vain toiselta puolelta seteliä, yläoikealla ja alavasemmalla. Sarjanumero on kirjaimen ja 11 numeron yhdistelmä.
Miten löydän lyhyemmän koodin?(1 kirjain, 3 numeroa, 1 kirjain ja 1 numero)
Lyhyt koodi on hieman piilossa, mutta se löytyy setelin etupuolelta, eli toiselta puolelta kuin sarjanumerot.
5 € : värillisen alueen vasemmassa laidassa, 1 cm EURO-tekstin O:n yläpuolella
10 € : tähdessä, yläoikella EURO-tekstin O:sta
20 € : tähdessä vasemmalla
50 € : hologrammin yläpuolella
100 € : ensimmäisenä sanalistassa ikkunan ja tähtien välissä
200 € : kahden alimmaisen tähden välissä pystyssä
500 € : aivan vasemmalla olevassa tähdessä
NYT setelit esiin!!!
HelBBi
2
186
Vastaukset
http://fi.eurobilltracker.eu/faq/?command=4096;tab=1
Siellä kehotetaan järjen käyttöön :<
Kiitos kumminkin, en oo muistanu mokomaa ja vois pistää säästöön kertyneet setelit ite.- ja mulle voisitte
antaa vaan ne setelit...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 125906
- 94771
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504