John Websterin

doku-mentti

John Websterin säälittävä elokuva, jossa jussi kuvaa yritelmäänsä elää itse (ja pakottamalla siihen perheensä) tässä maailmassa ilman öljyä.

Tämä nero teki ohjelmaa muuttamatta kuitenkaan nähdäkseni elämäntapojaan ja -arvojaan; piti käydä saaristossa mökillä (ääliö ensin souti moottorivenettä ja ilkkui ohiajajille - lopulta varmaan ihan surutta ajelivat bensakoneella.)( Sensijaan että olisivat luopuneet järjettömästä mökistä).
Tämä dille ohjaaja oli parissa haastattelussa niin onnettoman egopellen tuntuinen että on kiva nähdä sen p-tuotos (nimeltään jotain "katastrofin ainekset"(hahahahahaha).
Taidan saada vahvistusta antipatioilleni.
Sääliksi kävi ohjaajafasistin perhettä; nujerrettu puoliso ja mykiksi lytätyt lapset.

5

556

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sylwester Stallone

Pelle hei, arvostelet ensinnäkin ensinnäkin elokuvaa, jota et ole nähnyt. Toiseksi haluat nähdä elokuvan, jota pidät lähtökohtaisesti "p-tuotoksena. Mä säälin sun tapasia vässyköitä.

• puolustat itseäsi

säälittävästi. Sääli, sääli, sääli. Siis joku tekee leffoja (turhaa öljyssä lilluvaa skeidaa)
        sii jotain joka on yks tuhoavimmista asioista maailmassa. HAHAHHHAHAHHAHHAH. Vihreetä-leffaa.... hahahahhaha. Piirretty dokumentti tai viel parempi ois varjoteateri.

• herra webster
        puolustat itseäsi kirjoitti:

säälittävästi. Sääli, sääli, sääli. Siis joku tekee leffoja (turhaa öljyssä lilluvaa skeidaa)
        sii jotain joka on yks tuhoavimmista asioista maailmassa. HAHAHHHAHAHHAHHAH. Vihreetä-leffaa.... hahahahhaha. Piirretty dokumentti tai viel parempi ois varjoteateri.

vaan vaimo joka häpee äijänsä skitsoilua.

• vebsteria

se tekee kyllä parhaansa. Hyvän näkönen. Vaimo aika halju, vois ottaa uuden. Mutt.
      Se vaan ei oo vielä löytäny tyyliään. Se haluis ehkä tehdä tuhmia juttuja leffasssa... mun kanssa.
      en mä sen jutuja jaksa katoo...

• Katsoin puolet.

Ei millään pahalla, mutta tekemällä tehty. Sinänsä kiinnostava lähtökohta, mutta kaiken takaa paistaa egosentrisyys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      88
      1334
    2. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      188
      1114
    3. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      74
      1009
    4. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      77
      907
    5. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      336
      772
    6. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      167
      752
    7. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      194
      721
    8. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      56
      706
    9. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      5
      687
    10. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      635
    Aihe