Tekeekö polaric öljyllä mitään?
mitä 2t öljyä käytätte?
27
8566
Vastaukset
- jouni:
on hyvää ei savuta
- ojanpohjamies
Hussen öljyä. Käytän valmistajan luokitukset täyttävää öljyä.
- väliä?
Kunhan on 2-tahtiöljyä.
- Perämoottorissa
Menettelee, mutta sahassa oltava yksinkertaiesti parasta, mitä saa.
http://www.jonsered.fi/node325.aspx?cid=c204&cid=c205 - jos on
2 tahtikone... pieniruokaisessa kannattaa käyttää tuhkautumatonta , niin ei jää kanaviin haittaan käyntiä, lukee kyljessä jos on
- ktmkuski
Sahassa menee halpa teboilin mix mineraaliöljy.
enduropyörässä sitten parasta, eli motorexin corss poweria
- Agraariari
Mihinkä vehkeeseen se on tarkoitettu?
Katso öljyputelin kyljestä mikä on sen luokitus.
"API-luokka; pääasiallinen käyttökohde:
API-TA Mopon, ruohonleikkureiden ja muidenvastaavien laitteiden 2-tahtimoottorit
API-TB Mm. pienitehoiset moottoripyörät ja skootterit
API-TC Maalla toimivien 2-tahtimoottorien voiteluun, myös kun vaatimustasona on APITA
tai API-TB
API-TD Erityisesti 2-tahtiperämoottoreiden voiteluun
HUOM! API-TC- ja API-TD-luokat ovat rinnakkaisia eli kumpikaan ei voi korvata toista." - tietäjä urhea
Käytän kaikkiin vehkeisiin nissan kaupan 2t perämoottoriöljyä. Makso jotain 15 eur/4 litraa. Korvakuulolta kaadan jerrykannuun, josta ruokaa saa edelleen raivaussaha, moottorisha ja perämoottori. Aikanaan ruokin kannusta myös 2t mönkkäriä. Kaikki ovat pelittäneet reilun kymmenen vuotta ja käyttötuntejakin on tullut vähintään kymmeniä vuodessa/härveli. MIkään ei ole leikannu kiinni ja puut ovat saaneet kyytiä ja kalaa olisi tullut jos olisi ollut parempi viehe tai keli.
Saisihan niihin vehkeisiin kalliimpiakin aineita tuhlattua vai mita? Ja tässä yhden seoksen taktiikassa ei ole järjen hiventäkään eikö niin? - fully synthetic
Hyvä öljy ja suht edullinen n.20e/4l. Ei paljoa savua eikä käryä.
- huksu 55 leikkas kiinni
En okein ole samalla kannalla teboilin öljystä
mulla huksu55 leikkasi kiinni oli kova vääntö kun oli uudesta sahasta kyse että takuu
väittivät vielä että ko öljy ei sovi moottorisahaan ollenkaan vaan sen purkin kyljessä mainitaan moottorisahat ja vielä nimi huksvarna 2,5% oli seokseni suhde.
saha korjattiin ja nyt sillä on sahattu koko talvi käytetty huksunn omaa öljyä kallista mutta ei ongelmia - Tietoa on
huksu 55 leikkas kiinni kirjoitti:
En okein ole samalla kannalla teboilin öljystä
mulla huksu55 leikkasi kiinni oli kova vääntö kun oli uudesta sahasta kyse että takuu
väittivät vielä että ko öljy ei sovi moottorisahaan ollenkaan vaan sen purkin kyljessä mainitaan moottorisahat ja vielä nimi huksvarna 2,5% oli seokseni suhde.
saha korjattiin ja nyt sillä on sahattu koko talvi käytetty huksunn omaa öljyä kallista mutta ei ongelmiaEi varmasti ollut öljyn syy jos seoksesi oli 2,5%ja Bensasi 98:a sillä Husqvarna on myynyt kyseistä ölyä omalla logollaan muistaakseni 2000 luvun vaihteessa ja 2000 luvun puolella että kysyppä siltä kauppiaalta/huoltoliikkeeltä että mitä siihen sanovat onko maahantuoja myynyt silloin vääränlaista öljyä kauppiaille?
- tepp00lipoka
Teboil 2t bike 3% ja lopeta se hussen öljyn kantaminen ok? nauravat vaan sulle ku haet yli kallista sontaa jossa myydään nimellä ei laadulla. Husse ei merkkinä ole huono ei sillä mut en mäkään osta mitään kawasaki öljyä kawasakiini ?
- Ü
Voi v***u mitä neuvoja. - Ilmajäähdytteisille koneille on oltava nimenomaan ilm.jäähd. koneille tarkoitettua öljyä.
Voithan sä kaataa pensan sekaan vaikka jäteöljyä, mutta mitä sen jälkeen?
-Kaveri pisti vaan tuorevoiteluun tarkoitettu öljyä pensan sekaan ja kaks viikkoa se Tilli 026 pelas ja sen jälkeen leikkas kiinni. = Uus pönttö ja muki eli tuli korjaus hintoihinsa.
- Ei vanha v******e, vanha neuvoo. - qweaszxc
Stihlin lapulla varustettua öljyä sahassa. Joskus savotoissa käyttäneet jäteöljyäkin bensan seassa kun on jääny sekoitusöljyt kämpille. On se saha silläkin toiminu :>
- m077
kyllä kuin muistelen niin mopo aikana kaikki öljy kävi mitä löytyi hydrauliöljyäkin käytettiin 2t öljynä kun muutakaan ei ollut ja haju oli mahtava ja eikä millään vakio mopoilla ajeltu eikä leikkannu kiinni
- lätty
ei oo vieläkään mobilit tai muut muoviöljyt risiiniöljyä voittanut. Hajukin on klassinen. Seossuhde pitää huolella tehdä ettei tule mäntään reikää.
- asentaja3
Ostakaa vaan sitä halvinta 2t öljyä mitä ikinä löydätte, kyllä meille aina työt kelpaa! Ai että odotan jo innolla kun pääsen pakoputkea sahasta irrottamaan ja näyttämään niitä naarmuja pakopuolella ja murskata samalla asiakkaan unelman kun ajatteli säästävänsä kun ostaa hieman halvempaa öljyä!
Huskin LS
Stihl HP Super
Nuita öljyjä käytetään sitten niissä joita kutsutaan sahoiksi.
Niihin markantalon n.100€ kynsileikkureihin voitte minun puolesta vaikka kusta sinne polttoaineen sekaan. :)- Anonyymi
OK, mistä asti Huskulla ja Stihlillä on ollut omat jalostamot? Perusöljy tulee mistä tulee ja lisäävät oman väri -ja lisäainepakettinsa mukaominaisuuksilla.
- Anonyymi
Markantalon 100€ sahalla oon tehny 100 kuutioita puita ja ei oo ollu mitään vikaa, terää viilannu jne...
- Anonyymi
Käytän kaikkein kalleinta Motulia.
- Anonyymi
Vanhat aloituksetkin nousee kuin öljyttynä!
- Anonyymi
Käytän vain mobil 2t extraa. Jo 15 vuoden ajalta sisältäen lankkusahausta, raivaussahalisälaitteita, sarvokonelumilinkousta. Voitelee ja tiivistää myös pyramiidiläpät.
- Anonyymi
Itse ostin myös juuri 2t bike öljyä ja tarkoitus on hakea ysikasia 4l kannuun ja tehdä 2.5% seos ja ajella huskulla harrastusmielessä jajaja välillä fiilata teräkettinkiä! Eikä ole mikään vitsi...
- Anonyymi
Itse käyttänyt neste super racing 2T öljyä pienkonebensaan sekoitettuna
- Anonyymi
Aspenin pienkonebensa, jossa heidän "oma" öljynsä mukana. On toiminut moottorisahakäytössä ilman ongelmia. Jos enemmän sahaisin ja bensan hinta olisi ongelma, käyttäisin 98 ja Teboil 2T Bike.
- Anonyymi
Olen käyttänyt zippobensaa ja omega kolme kalanmaksa öljyä kolmen prosentin seoksella josta kaksi on varmuuden vuoksi. Sen lisäksi nappailen itsekin omega kolmosta ja aion jatkaa sahailuja 170 vuotiaaksi asti.
- Anonyymi
Mulla oli hetken polaricin 2t outboard öljyä vanhassa perämoottori jammussa kun ei muuta outboard öljyä kaupasta silloin löytynyt niin savutus oli miehekäs ja tyhjäkäynti hävisi. Aina olen Teboilin öljyä muuten käyttänyt ja hyvin on pelannut. 2pros seos perämoottori tai saha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517083Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414844HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002748- 1472041
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321607Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3981534- 171527
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki231418Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101303mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111233