MIKSI???

Piia

Miksi te miehet tykkäätte peppuseksistä?
Kertokaa nyt ihmeessä, mikä siinä viehättää?

134

43703

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jan

      tuhmaa...

    • jasse

      Munneitoni ainakin nauttii siitä, kun työnnän kieleni hänen kaikkiin paikkoihinsa.
      Eli ei siis välttämättä persepanoa, joka saattaa tehdä myös kipeää, vaan vaikka vähän sormea ja kieltä niin aahhh...=)

      • A.Kivi

        nuoleminen,kuten pillunkin,on parasta mahdollista herkkua! Pillua nuolen kuola valuen,kuin haluaisin syödä koko vehkeen.Ahnaaseen anukseen painan kieltä niin syvälle kun se ylettyy! ei parempaa ole mikään!!!


      • Milla-E

        No voi voi suakin raukkaa jos luulet naisen saavan jotain kiksejä siitä, että hiplaat sen ulostusaukkoa. Taitaa kyse olla lähinnä miehensä miellyttämisestä. Sillä eihän siinä nyt mitään kiihottavaa ole...

        Ja kuule, kyllä siellä sängyssä ja muuallakin keksii paljon kaikkee kivaa ilman sitä peppureikää. Tylsää ei ole kertaakaan tullut mulle ja miehelleni :)


      • Jask a
        Milla-E kirjoitti:

        No voi voi suakin raukkaa jos luulet naisen saavan jotain kiksejä siitä, että hiplaat sen ulostusaukkoa. Taitaa kyse olla lähinnä miehensä miellyttämisestä. Sillä eihän siinä nyt mitään kiihottavaa ole...

        Ja kuule, kyllä siellä sängyssä ja muuallakin keksii paljon kaikkee kivaa ilman sitä peppureikää. Tylsää ei ole kertaakaan tullut mulle ja miehelleni :)

        No voi voi. Mitähän sinä muiden mielihaluista tiedät. Oma vaimoni otti asian itse esille, ja kysyi tykkäisinkö minä peppuseksistä. Hän sitä halusi, eikä minulla ollut mitään sitä vastaan.


      • nautitaan seksistä
        Milla-E kirjoitti:

        No voi voi suakin raukkaa jos luulet naisen saavan jotain kiksejä siitä, että hiplaat sen ulostusaukkoa. Taitaa kyse olla lähinnä miehensä miellyttämisestä. Sillä eihän siinä nyt mitään kiihottavaa ole...

        Ja kuule, kyllä siellä sängyssä ja muuallakin keksii paljon kaikkee kivaa ilman sitä peppureikää. Tylsää ei ole kertaakaan tullut mulle ja miehelleni :)

        Hei Milla-E, kyllä se ON kiihottavaa. Irtaudu ennakkoluuloistasi ja mielikuvistasi! Seksi on todellisuutta, eikä etukäteen päätettyjä mielipiteitä siitä "mikä kiihottaa ja mikä ei"; esim. pyllyseksi kiihottaa KAIKKIA, kun vain siihen rentoudutaan ja antaudutaan - pyllyn alue on täynnä hermopäätteitä ja on todella erogeeninen alue KAIKILLA. Sun pitää vain opetella! Nussi aluksi itseäsi vaikka jollain dildolla, tai osta buttplug ja OPETTELE käyttämään sitä vaikka joka päivä! NAUTI!

        Ei nipottamista!


      • Sibelius-Sanna
        A.Kivi kirjoitti:

        nuoleminen,kuten pillunkin,on parasta mahdollista herkkua! Pillua nuolen kuola valuen,kuin haluaisin syödä koko vehkeen.Ahnaaseen anukseen painan kieltä niin syvälle kun se ylettyy! ei parempaa ole mikään!!!

        Nyt ollaan Kiven Aleksin kanssa samoilla linjoilla!


      • mk
        Milla-E kirjoitti:

        No voi voi suakin raukkaa jos luulet naisen saavan jotain kiksejä siitä, että hiplaat sen ulostusaukkoa. Taitaa kyse olla lähinnä miehensä miellyttämisestä. Sillä eihän siinä nyt mitään kiihottavaa ole...

        Ja kuule, kyllä siellä sängyssä ja muuallakin keksii paljon kaikkee kivaa ilman sitä peppureikää. Tylsää ei ole kertaakaan tullut mulle ja miehelleni :)

        Kyllä joillakin naisilla se peräaukkokin voi olla herkkä. Minulla pakarat ovat tosi herkät, peräaukosta en nyt niin tiedä.


      • Anonyymi
        A.Kivi kirjoitti:

        nuoleminen,kuten pillunkin,on parasta mahdollista herkkua! Pillua nuolen kuola valuen,kuin haluaisin syödä koko vehkeen.Ahnaaseen anukseen painan kieltä niin syvälle kun se ylettyy! ei parempaa ole mikään!!!

        Ahnas anus aukko on kyllä paras,,


      • Anonyymi
        Milla-E kirjoitti:

        No voi voi suakin raukkaa jos luulet naisen saavan jotain kiksejä siitä, että hiplaat sen ulostusaukkoa. Taitaa kyse olla lähinnä miehensä miellyttämisestä. Sillä eihän siinä nyt mitään kiihottavaa ole...

        Ja kuule, kyllä siellä sängyssä ja muuallakin keksii paljon kaikkee kivaa ilman sitä peppureikää. Tylsää ei ole kertaakaan tullut mulle ja miehelleni :)

        Hyvä Milla-E, olet oikeassa, ei kaikkea kannata alkaa opetteleen eikä "vapautumaan" johonkin joka on luonnostaan vastenmielistä kuten suihinottoon ja perspanoon jo terveydellisistä syistä. HIV, syfilis on edelleenkin suurimpia ongelmia homoilla, varttihomot hoitaa ongelmat heteroihin irtosuhteissa, kumi ei suojaa virusinfektioilta.


    • pikkupukki

      se on ihanan kireää

    • minä

      on että se on vain miesten miellyttämistä. normaalit naiset eivät saa siitä mitään irti. se on mahdotonta. jos jotku niin miehet voivat saada siitä että heitä pannaan perseeseen jotain koska miehiltä löytyy eturauhanen. naisilla on aina koira haudattuna jos antavat peppureikää. tutustukaa ihmisen anatomiaan jos ette usko!

      • epänormaaliko?

        Se on kyllä kummallista että joilakin ihmisillä on kova tarve tyrkyttää inhon ilmein omia "oikeita" näkemyksiään. Minä olen nainen ja satun pitämään erittäin paljon peppuseksistä ja varmaan sitten teeskentelen itsellenikin kun laukean myös sieltä.
        Mun puolesta on ihan sama mitä pikku nirppanokka normaali on mieltä. Olkoon harrastamatta näitä hänen mielestään pervoja panoleikkejä, mutta älköön tyrkyttäkö omia näkemyksiään ainoina oikeina! Mikään ei ole raivostuttavampaa kuin suvaitsemattomat ihmiset.


      • miekkonen
        epänormaaliko? kirjoitti:

        Se on kyllä kummallista että joilakin ihmisillä on kova tarve tyrkyttää inhon ilmein omia "oikeita" näkemyksiään. Minä olen nainen ja satun pitämään erittäin paljon peppuseksistä ja varmaan sitten teeskentelen itsellenikin kun laukean myös sieltä.
        Mun puolesta on ihan sama mitä pikku nirppanokka normaali on mieltä. Olkoon harrastamatta näitä hänen mielestään pervoja panoleikkejä, mutta älköön tyrkyttäkö omia näkemyksiään ainoina oikeina! Mikään ei ole raivostuttavampaa kuin suvaitsemattomat ihmiset.

        Lisäksi on harhaluulo, että peppuun painamisen nautinnollisuus miehellä johtuisi vain eturauhasesta. Eturauhanen on vain yksi stimuloituva osa eivätkä ainakaan minun peppuun saamisen haluni vähenisi vaikka eturauhanen poistettaisi.


      • Klitorisman
        epänormaaliko? kirjoitti:

        Se on kyllä kummallista että joilakin ihmisillä on kova tarve tyrkyttää inhon ilmein omia "oikeita" näkemyksiään. Minä olen nainen ja satun pitämään erittäin paljon peppuseksistä ja varmaan sitten teeskentelen itsellenikin kun laukean myös sieltä.
        Mun puolesta on ihan sama mitä pikku nirppanokka normaali on mieltä. Olkoon harrastamatta näitä hänen mielestään pervoja panoleikkejä, mutta älköön tyrkyttäkö omia näkemyksiään ainoina oikeina! Mikään ei ole raivostuttavampaa kuin suvaitsemattomat ihmiset.

        Hyvä juuri näin, sitä paitsi mitäs te peppuseksin arvostelijat tällä palstalla teette, menkää huitin tuuttiin täältä arvostelemasta toisten touhua!!!! Ei mekään tulla sinne "tavisten" puolelle marisee kun te panette vain lähetyssaarnaajassa.......


      • Perä

        Määrittele normaalit naiset.


      • shivaaaa

        yritä nyt tajuta että vaikka naisilla ei ole eturauhasta, on naisten anus samoin kuin miehenkin yksi erogeenisimmista alueista koko kehosta, täynnään hermopäätteitä! jos et siitä 'osaa nauttia', se johtuu siitä että sinulla on ehdollistumia, ennakkoasenteita asian suhteen! siksi 'et nauti'.

        VAPAUDU

        be a sacred whore!


      • Nautiskelija-69
        epänormaaliko? kirjoitti:

        Se on kyllä kummallista että joilakin ihmisillä on kova tarve tyrkyttää inhon ilmein omia "oikeita" näkemyksiään. Minä olen nainen ja satun pitämään erittäin paljon peppuseksistä ja varmaan sitten teeskentelen itsellenikin kun laukean myös sieltä.
        Mun puolesta on ihan sama mitä pikku nirppanokka normaali on mieltä. Olkoon harrastamatta näitä hänen mielestään pervoja panoleikkejä, mutta älköön tyrkyttäkö omia näkemyksiään ainoina oikeina! Mikään ei ole raivostuttavampaa kuin suvaitsemattomat ihmiset.

        Kirjoitat vähän, mutta asiaa!!! Itse myös pidän peppuseksistä, sanokoot toiset ihan mitä tahtovat.. Kukaan ei määrää sitä mistä itsekukanenkin nauttii :) Ihanaista viikonloppua Sinulle! :)


      • chasey987

        Normaalit naiset ? Vaimoni on TÄYSIN normaali, hoitoalalla työskentelevä 27v. nainen, joka todella rakastaa anaaliseksiä kaikissa mahdollisissa muodoissa.
        Hän ei todellakaan tee sitä vain miellyttääkseen minua, vaan todellakin haluaa sitä aivan itse.
        Ärsyttää tuollaiset jotka luulevat tietävänsä kaiken !


      • Anonyymi
        epänormaaliko? kirjoitti:

        Se on kyllä kummallista että joilakin ihmisillä on kova tarve tyrkyttää inhon ilmein omia "oikeita" näkemyksiään. Minä olen nainen ja satun pitämään erittäin paljon peppuseksistä ja varmaan sitten teeskentelen itsellenikin kun laukean myös sieltä.
        Mun puolesta on ihan sama mitä pikku nirppanokka normaali on mieltä. Olkoon harrastamatta näitä hänen mielestään pervoja panoleikkejä, mutta älköön tyrkyttäkö omia näkemyksiään ainoina oikeina! Mikään ei ole raivostuttavampaa kuin suvaitsemattomat ihmiset.

        Sulla on omat mielitekosi ja jos joku ei oikein arvosta sun mielitekojasi, niin yritä suvaita toisiakin ihmisiä kuin vain itseäsi.


      • Anonyymi

        Se vaan, et normaalit naiset nimenomaan haluaa miellyttää miestä


    • siru

      on paljon tiukempi kuin pimppa, eli puristaa mukavasti miehen kalua (näin ainakin oma mies on sanonut) Ja se on hyvää vaihtelua perinteiselle, myön minä naisena rakastan peppuseksiä, saan siitä aina parhaimmat orgasminikin :)

      • Piia

        Kiitos kannanotoista puolesta ja vastaan. Mukavaa kun oli asiallisia vastauksia joukossa.
        Nyt vain sitten mietityttää, miten sen peppuseksin voisi aloittaa...???
        Sattuuko se kauheasti ensin?
        Miten sitä voisi valmistella itseään?


      • miekkonen
        Piia kirjoitti:

        Kiitos kannanotoista puolesta ja vastaan. Mukavaa kun oli asiallisia vastauksia joukossa.
        Nyt vain sitten mietityttää, miten sen peppuseksin voisi aloittaa...???
        Sattuuko se kauheasti ensin?
        Miten sitä voisi valmistella itseään?

        Peppuseksi kannattaa minun mielestäni aloittaa niin kuin kaikki "normaalikin" aloitettiin murrosiässä. Eli ihan vain tutustumalla omiin paikkoihin vaikka vain koskettelemalla. Vastustan suorituskeskeistä asennoitumista.


      • Reiska
        Piia kirjoitti:

        Kiitos kannanotoista puolesta ja vastaan. Mukavaa kun oli asiallisia vastauksia joukossa.
        Nyt vain sitten mietityttää, miten sen peppuseksin voisi aloittaa...???
        Sattuuko se kauheasti ensin?
        Miten sitä voisi valmistella itseään?

        Juuri niin. Tutustumalla itseensä. Eikä sinne tarvi ekaksi mitään melaa tunkea vaan voi aloittaa sormella tai ohuella sauvalla ja liukasteella. Kyllä siinä aikaa myöten kehittyy taitoa... Lycka till!


      • siru
        Piia kirjoitti:

        Kiitos kannanotoista puolesta ja vastaan. Mukavaa kun oli asiallisia vastauksia joukossa.
        Nyt vain sitten mietityttää, miten sen peppuseksin voisi aloittaa...???
        Sattuuko se kauheasti ensin?
        Miten sitä voisi valmistella itseään?

        miekkonen ja Reiska puhuivat asiaa, eli kannattaa alotella varovasti, esim. sormella. Liukasteet joko omasta takaa (siis pimpasta) tai sitten kaupan hyllyltä, ei siis ikinä kannata työntää ihan kuiviltaan sisään mtään, se sattuu ja paljon.

        Itse en ole koskaan suolta tyhjentänyt, mutta jotkut tekevät tätäkin. Onnistuu esim. suihkulla tai apteekista tätä varten tehdyllä letkulla.

        Pienestä siis kannattaa aloittaa, rentoutuminen ja luottamus on tärkeintä (siis ettei jännitä peppua, silloin voi helposti tehdä kipeää) Ja jos sattuu, kannattaa lopettaa siltä kertaa ja kokeilla myöhemmin uudestaan niin ei saa mitään traumoja.

        Harjoitus tietysti tekee mestarin tässäkin lajissa, mutta ainakin itsellä joskus sattuu ja toisella kertaa taas ei. Eli kannattaa kokeilla aina kun siltä tuntuu. Meillä minä teen aina aloituksen, ts. mies voi kyllä ehdottaa mutta minä kuitenkin viime kädessä päätän.

        Itse pidän eniten asennoista, joissa olen päällä tai että pepun alla on esim. tyynypino ja mies takastelee takaapäin.


      • AMaria
        siru kirjoitti:

        miekkonen ja Reiska puhuivat asiaa, eli kannattaa alotella varovasti, esim. sormella. Liukasteet joko omasta takaa (siis pimpasta) tai sitten kaupan hyllyltä, ei siis ikinä kannata työntää ihan kuiviltaan sisään mtään, se sattuu ja paljon.

        Itse en ole koskaan suolta tyhjentänyt, mutta jotkut tekevät tätäkin. Onnistuu esim. suihkulla tai apteekista tätä varten tehdyllä letkulla.

        Pienestä siis kannattaa aloittaa, rentoutuminen ja luottamus on tärkeintä (siis ettei jännitä peppua, silloin voi helposti tehdä kipeää) Ja jos sattuu, kannattaa lopettaa siltä kertaa ja kokeilla myöhemmin uudestaan niin ei saa mitään traumoja.

        Harjoitus tietysti tekee mestarin tässäkin lajissa, mutta ainakin itsellä joskus sattuu ja toisella kertaa taas ei. Eli kannattaa kokeilla aina kun siltä tuntuu. Meillä minä teen aina aloituksen, ts. mies voi kyllä ehdottaa mutta minä kuitenkin viime kädessä päätän.

        Itse pidän eniten asennoista, joissa olen päällä tai että pepun alla on esim. tyynypino ja mies takastelee takaapäin.

        Sirulla on asiallinen ote asiaan.

        Lisäisin vielä yhden asentovaihtoehdon. Nainen alla ja mies päällä. Mies kohottaa naisen jalat käsiensä tai hartioidensa päälle. Miksi ei tyynypinoakin pepun alle. Olen kokenut tämän rentouttavammaksi asennoksi kuin perinteinen nelinkontin takaapäin. Toinen plussa on katsekontakti.


      • siru
        AMaria kirjoitti:

        Sirulla on asiallinen ote asiaan.

        Lisäisin vielä yhden asentovaihtoehdon. Nainen alla ja mies päällä. Mies kohottaa naisen jalat käsiensä tai hartioidensa päälle. Miksi ei tyynypinoakin pepun alle. Olen kokenut tämän rentouttavammaksi asennoksi kuin perinteinen nelinkontin takaapäin. Toinen plussa on katsekontakti.

        asento on kanssa ihana, ja juuri se katsekontakti lisää turvallisuuden tunnetta.


      • Topi
        siru kirjoitti:

        asento on kanssa ihana, ja juuri se katsekontakti lisää turvallisuuden tunnetta.

        Sopiva rentoutuminen ja pitkälle viety kiihotus lisäävät peppuseksi nautintoa. Pyydä partneriasi hyväilemään vartaloasi, klitoristasi ja peppuasi esim. babyöljyllä. Tässä hitaan kiduttavat sormet ovat valttia. Ennen suurta orgasmia valitkaa mukava asento ja nauttikaa.

        Nautimme vaimoni kanssa peppuseksistä usein. Hänkään ei seurustelun alussa pitänyt moisesta. Nyt pitää niin että tärisee. Kyse on myös pitkälle siitä, että sängyssä saa tehdä kaikkea mikä ei satuta tai loukkaa toista. Siis rohkea ja avoin mieli mukaan.

        Ja muuten.. Vaimoni kärsi orgasmiongelmista aikoinaa. Ei kärsi enään. Kyse ei ole varmastikaan peppuseksin, vaan itsensä vapauttamisesta ja halusta kokeilla henkilökohtaisia seksuaalisia äärirajoja.
        Kokeilkaa, niin tiedätte miltä orgasmi potenssiin kymmenen tuntuu.


      • tyttöö94
        Piia kirjoitti:

        Kiitos kannanotoista puolesta ja vastaan. Mukavaa kun oli asiallisia vastauksia joukossa.
        Nyt vain sitten mietityttää, miten sen peppuseksin voisi aloittaa...???
        Sattuuko se kauheasti ensin?
        Miten sitä voisi valmistella itseään?

        osta apteekista tai jostain mistä nyt saakaan ni öljyä, ja sitä sitte paljon ennenku kakkosee rupee vetää.. sit tuntuu hyvältä ! :)


      • mk
        Piia kirjoitti:

        Kiitos kannanotoista puolesta ja vastaan. Mukavaa kun oli asiallisia vastauksia joukossa.
        Nyt vain sitten mietityttää, miten sen peppuseksin voisi aloittaa...???
        Sattuuko se kauheasti ensin?
        Miten sitä voisi valmistella itseään?

        Itse asiassa peräaukko taitaa olla jopa joustavampi monella kuin se vaginan aukko. Ja liukuvoidetta kannattaa käyttää apuna. Joskus voivat nämä naisen omatkin liukasteet riittää, jos niitä vain on tarpeeksi. Ja kannattaa se sisääntyöntyminen tehdä varovasti ja vähitellen, niin silloin se ei satu. Toimii ainakin meillä, kun mies on vähän isokaluisempaa sorttia. Meillä taisi eka peppuseksisessio tulla vähän niin kuin vahingossa, kun miesystäväni yritti naida minua takaapäin, enkä saanut lantiotani tarpeeksi ylös. Niinpä se sitten lipsahti ns. "väärään reikään". Eikä ihme kyllä edes sattunut, kaipa hän oli sitten näitä minun luonnollisia liukasteitani käyttänyt apuna. Tosin meillä tuo eka kerta ei kauaa kestänyt, kun molempia taisi ruveta naurattamaan, kun rupesin ihmettelemään, mitä hän oikein touhusi.


    • O'boy

      Se on ainut hetki, kun vaimo on hiljaa, nöyrä ja alistuu... (;

    • anaali

      perseenporaaminen on ihanaa ku se on niin tiukka. joka poijan ja naisen on syytä kokeilla sitä ainakin kerra. varoa kannattaa kyllä ettei jää koukkuun=)
      Itse kusin tässä menneellä viikollä yhen naisen persereikään sisälle. se oli aivan ihanaa nainen sai niin rajun orgasmin etei ollu kuulema koskaan ennen saanu. suosittelen kokeilemaan perseeseen kusemista MIELIPITEITÄ

      • banaali

        Nyt meni vähän överiks sentään. Siis mela kovana ja pystyt kusemaan samanaikaisesti? Eiköhän tuo ole anatominen mahdottomuus.


      • siru
        banaali kirjoitti:

        Nyt meni vähän överiks sentään. Siis mela kovana ja pystyt kusemaan samanaikaisesti? Eiköhän tuo ole anatominen mahdottomuus.

        puhut, ainakin oma mies joutuu aina odottelemaan seisokista lepoasentoon ennen kuin pissiminen onnistuu.

        Tää on taas näitä miehiä, jotka eivät varmaan koskaan edes ole päässeet kokeilemaan peppuseksiä...


      • peppu reino
        siru kirjoitti:

        puhut, ainakin oma mies joutuu aina odottelemaan seisokista lepoasentoon ennen kuin pissiminen onnistuu.

        Tää on taas näitä miehiä, jotka eivät varmaan koskaan edes ole päässeet kokeilemaan peppuseksiä...

        ite oon kerran onnitunu pissimään naisen peppuun. ei oo kovin kummonenkaan temppu. eli onnistuu


      • Merituulia
        siru kirjoitti:

        puhut, ainakin oma mies joutuu aina odottelemaan seisokista lepoasentoon ennen kuin pissiminen onnistuu.

        Tää on taas näitä miehiä, jotka eivät varmaan koskaan edes ole päässeet kokeilemaan peppuseksiä...

        Kyllä se joiltain onnistuu. Ensin laukeaa peppuun, sitten pissaa ennen kuin seisokki ihan kokonaan häviää ja sitten onkin taas jo kalu kovana pepussa jatkamaan.. Koettu on ja tuntui aika upealta.

        Kovin usein ei tuota silti varmaan kannata tehdä, kun virtsa tappaa suolen normaalit bakteerit ja bakteerikannan on syytä antaa palautua kunnolla ennen seuraavaa peppupanoa.


      • siru
        peppu reino kirjoitti:

        ite oon kerran onnitunu pissimään naisen peppuun. ei oo kovin kummonenkaan temppu. eli onnistuu

        onnistuu tai ei, ainakaan minun peppuun ei kyllä kukaan kuse. Se on ihan varma se.


      • tuhtirami
        siru kirjoitti:

        onnistuu tai ei, ainakaan minun peppuun ei kyllä kukaan kuse. Se on ihan varma se.

        kyssäri
        miks ei sun peppuun saa kusta?


      • jenni
        Merituulia kirjoitti:

        Kyllä se joiltain onnistuu. Ensin laukeaa peppuun, sitten pissaa ennen kuin seisokki ihan kokonaan häviää ja sitten onkin taas jo kalu kovana pepussa jatkamaan.. Koettu on ja tuntui aika upealta.

        Kovin usein ei tuota silti varmaan kannata tehdä, kun virtsa tappaa suolen normaalit bakteerit ja bakteerikannan on syytä antaa palautua kunnolla ennen seuraavaa peppupanoa.

        min peppuun on moni pissannut tuntuu todella ihanalta kannattaa kokeilla. jokainen mies jolta olen pyytänyt sitä on siinä myös onnistunu jotkut jopa ennen ku ne on lauennu


      • anaali
        banaali kirjoitti:

        Nyt meni vähän överiks sentään. Siis mela kovana ja pystyt kusemaan samanaikaisesti? Eiköhän tuo ole anatominen mahdottomuus.

        ei oo onnistuu kyllä todellakin. ei ehkä joka kerta ku haluais mut usein kuitenkin. kokeile säkin joskus vaik kusta mela kovana esimerkiksi aamukuset onnistuu varmasti sultakin


      • siru
        tuhtirami kirjoitti:

        kyssäri
        miks ei sun peppuun saa kusta?

        mulla on sen verran itsesuojeluvaistoa, etten ihan varta vasten aio hankkia itselleni mitään tauteja. Lisäksi koko ajatuskin oksettaa (samoin kaikki muutkin pissa- ja kakkaleikit).


      • hyi hyi
        Merituulia kirjoitti:

        Kyllä se joiltain onnistuu. Ensin laukeaa peppuun, sitten pissaa ennen kuin seisokki ihan kokonaan häviää ja sitten onkin taas jo kalu kovana pepussa jatkamaan.. Koettu on ja tuntui aika upealta.

        Kovin usein ei tuota silti varmaan kannata tehdä, kun virtsa tappaa suolen normaalit bakteerit ja bakteerikannan on syytä antaa palautua kunnolla ennen seuraavaa peppupanoa.

        kivaa touhua..joillekkin:))


      • hmm...
        siru kirjoitti:

        mulla on sen verran itsesuojeluvaistoa, etten ihan varta vasten aio hankkia itselleni mitään tauteja. Lisäksi koko ajatuskin oksettaa (samoin kaikki muutkin pissa- ja kakkaleikit).

        Ei peppuseksissä oo vaarana saada mitään tauteja,jos siis on ihan terve ihminen. Eikä siinä mitään kakkaa tule...ihmeellisiä luuloja...kun tekee suolihuuhtelun tai käy ihan normaalisti ensin vessassa.
        Sitä paitsi housuihin pissaaminen on kivaa:P


      • ukkomies47v
        hmm... kirjoitti:

        Ei peppuseksissä oo vaarana saada mitään tauteja,jos siis on ihan terve ihminen. Eikä siinä mitään kakkaa tule...ihmeellisiä luuloja...kun tekee suolihuuhtelun tai käy ihan normaalisti ensin vessassa.
        Sitä paitsi housuihin pissaaminen on kivaa:P

        sukupuolitaudeista. Peräsuoliyhdynnässä tautien tartuntatodennäköisyys on suurempi kuin normaalissa yhdynnässä, samoin tulehdusriski johtuen peräsuolen ohuista ja herkistä limakalvoista.


      • siru
        hmm... kirjoitti:

        Ei peppuseksissä oo vaarana saada mitään tauteja,jos siis on ihan terve ihminen. Eikä siinä mitään kakkaa tule...ihmeellisiä luuloja...kun tekee suolihuuhtelun tai käy ihan normaalisti ensin vessassa.
        Sitä paitsi housuihin pissaaminen on kivaa:P

        sanoikin jo sen, mitä itsekin tarkoitin. Eli peräsuolessa on ihan oma bakteerikantansa ja näin myös tautiriski kasvaa.

        En muuten tarkoittanut, että peppuseksissä tulisikaan kakkaa (ja jos joskus vähäsen tuleekin, on se helppo pestä pois) vaan ihan näitä varsinaisia pissa- ja kakkaleikkejä kun esim. toisen päälle pissitään *yäk*


      • monica
        siru kirjoitti:

        mulla on sen verran itsesuojeluvaistoa, etten ihan varta vasten aio hankkia itselleni mitään tauteja. Lisäksi koko ajatuskin oksettaa (samoin kaikki muutkin pissa- ja kakkaleikit).

        ei siitä mitään tauteja tule. Mun aviomies on pissannut minun peppuun jo vuosikausia ilman minkäänlaista ongelmaa. Itse en pidä siitä kovin paljon, mutta ei se pahaakaan tee. Mies on onnesta soikeana joka kerta.

        Monica


      • siru
        monica kirjoitti:

        ei siitä mitään tauteja tule. Mun aviomies on pissannut minun peppuun jo vuosikausia ilman minkäänlaista ongelmaa. Itse en pidä siitä kovin paljon, mutta ei se pahaakaan tee. Mies on onnesta soikeana joka kerta.

        Monica

        tulla, en sanonutkaan etää varmasti tulisi mitään tauteja. Mutta siis se on todennäköisempää, kuin jos käy pissimässä vessassa.


      • Merituulia
        siru kirjoitti:

        tulla, en sanonutkaan etää varmasti tulisi mitään tauteja. Mutta siis se on todennäköisempää, kuin jos käy pissimässä vessassa.

        Virtsahan desinfioi pepun, eli ei sinne pissaamisessa mitään tautivaaraa ole.

        Pepun limakalvot ovat herkemmät kuin emättimen, joten anaaliyhdynnässä on suurempi riski saada tartunta (jos kumppanilla on jotain mitä tartuttaa), kuin emätinyhdynnässä (aika marginaalinen ero kumminkin, joten irtosuhteissa ei ilman kondomia kannata tehdä kumpaakaan). Kannattaa siis harrastaa molempia vain luotettavan kumppanin kanssa, niin voi nauttia ihan rauhassa.

        En kuitenkaan tarkoita, että kaikkien pitäisi peppuun pissaamisesta tykätä :) Kukin nauttii tavallaan..


      • siru
        Merituulia kirjoitti:

        Virtsahan desinfioi pepun, eli ei sinne pissaamisessa mitään tautivaaraa ole.

        Pepun limakalvot ovat herkemmät kuin emättimen, joten anaaliyhdynnässä on suurempi riski saada tartunta (jos kumppanilla on jotain mitä tartuttaa), kuin emätinyhdynnässä (aika marginaalinen ero kumminkin, joten irtosuhteissa ei ilman kondomia kannata tehdä kumpaakaan). Kannattaa siis harrastaa molempia vain luotettavan kumppanin kanssa, niin voi nauttia ihan rauhassa.

        En kuitenkaan tarkoita, että kaikkien pitäisi peppuun pissaamisesta tykätä :) Kukin nauttii tavallaan..

        se on, jokainen tekee tyylillään. Pääasia, että itsestä ja kumppanista tuntuu hyvältä :)


      • Namor-
        jenni kirjoitti:

        min peppuun on moni pissannut tuntuu todella ihanalta kannattaa kokeilla. jokainen mies jolta olen pyytänyt sitä on siinä myös onnistunu jotkut jopa ennen ku ne on lauennu

        Olen kyllä kuuluut tosta, mut ilmeisesti siit sitte jotkut myös pitääkin.....täytynee kokeilla:) (tietysti saattaa olla hankaluuksii löytää tollainen nainen joka pitää siitä....saati sit pyytää tekemään)


      • parturi2
        siru kirjoitti:

        mulla on sen verran itsesuojeluvaistoa, etten ihan varta vasten aio hankkia itselleni mitään tauteja. Lisäksi koko ajatuskin oksettaa (samoin kaikki muutkin pissa- ja kakkaleikit).

        Virtsa on terveellä ihmisellä steriiliä, siitä ei todellakaan saa tauteja-ihan toinen asia on tietysti, että onhan se ,öh perseestä, jos sinne kustaan.Lycka till!


      • Mr.NaughtyGentle

        Opus Pisterum, kuulu kirja, sama tekijä kun kauriin kääntöpiiri ym. Paljon paljon rietasta syntistä alistavaa alistuvaa seksiä, ennen tauteja ja Jumalan pelkoa.
        Siinä oli toi pepaan kuseminen( no kolme tyyppiä), Nainen lähti käsi pyllyllä toilettiin. Luin kaverin vanhempien kotona vatsallaan kirjaa ja kulli meinas tulla hulluks.
        Tämä täytyy muistaa! Sopiva pylly kauniilla kasvoilla ja Kokeillaanko? Akti sujuu koska ei ole pappi kyydissä. Jos rauhottuu, niin mä pystyn kusemaan seisokissa, neidon sisältä lämpimäks. Sit vessaan yhdessä ja kullin huolellinen pesu ja suuhun lämpimään. Pissa tulee kyllä hissuksiin ulos, ei ole kiirettä. Sit mitä donna haluaa,Vaikka kusetun pepan huolellinen nuoleminen.
        Otetaan uusiks? Jossain mistä on vessaan matkaa parisataa? Käsikädessä. Voi olla että ostat kiltisti nipun farkkuja, mut saat sisällön.

        Mr.NaughtyGentle


      • helbear
        jenni kirjoitti:

        min peppuun on moni pissannut tuntuu todella ihanalta kannattaa kokeilla. jokainen mies jolta olen pyytänyt sitä on siinä myös onnistunu jotkut jopa ennen ku ne on lauennu

        En ole pissannut naisen anaaliin, mutta tiedän että se on yksi anaaliseksin alalaji. Olen nähnyt netissä taisi olla joku Perverx.com sivustolla,kun ko. toimintaa harrastettiin. Se on aika kova pornosivusto; paljon anaalia, vähän ruskeanakin ja enemaa, pissaa ja kauniita eri rotuisia naisia, joiden kanssa pelehtii useasti vanhempi äijä ja pari mustaa miestä...


    • pojat

      koska joillain tytöillä on niin hyvä perse että sinne on pakko poistaa paineet

    • ukkomies47v

      mitään seksiä, se on hyvin perverssiä touhua.
      Ja eiköhän se kuitenkin ole aika pieni vähemmistö, joka siitä tykkää.

      • siru

        kokeilla ennen kuin alkaa kritisoimaan. Minä ainakin tykkään peppuseksistä, kuten miehenikin ja kyllä, se on ihan oikeata seksiä. Aivan kuten pimppaseksikin.


      • Jask a

        Minun vaimoni itse haluaa peppu seksiä ja oli kuulemma pelännyt, että mitä jos minä en sitä haluakkaan.


      • siru
        Jask a kirjoitti:

        Minun vaimoni itse haluaa peppu seksiä ja oli kuulemma pelännyt, että mitä jos minä en sitä haluakkaan.

        päin meilläkin :)


    • moonman

      kokeilin ja sen jälkeen ihmettelin vielä enemmän sillä ei se ainakaa minun mielestäni tuntunut sen kummemmin fyysisesti kuin psyykkisestikään mitenkään erityiseltä.

      Asia selittyy parhaiten psykologialla, Markiisi De Saden ajatus oli että asiat eivät ole asioita vaan ne edustavat jotain muuta, hän ymmärsi kaiketi ensimmäisenä modernin psykoanalyysin perusteet ennenkuin koko asiaa oli keksitty.

      Kriminaalipsykologia on perehtynyt anaalicoitukseen ja esittää sen olevan aggressioiden purkamista ja hallitsemista.

    • mut seksikästä

      Se on riettaan seksikästä ja tiukkaa>>erilainen tuntu siinä kuitenkin on.

      • antinou

        Peppuseksissä kiihottavaa on alistumisen tunne,ja eläimellinen meno=doggystyle,tykkään.


    • Mie31

      En ole koskaan kokeillut, enkä edes halua. Pahaa tekee kun kaikki elokuvat näyttää sitä.

      • -61

        jos et tykkää ni mitä tääl sit teet


      • muka kaikissa...

        leijonakuningas, siinä ei ainakaan näytetä persepanoja.
        Älä yleistä.


      • vastutajan verkkoon
        muka kaikissa... kirjoitti:

        leijonakuningas, siinä ei ainakaan näytetä persepanoja.
        Älä yleistä.

        eikö täällä saa olla perseseksin vastustajat kertomassa omia kokemuksiaan? Suurin osa tänne tulevista haluaa tietää, miten kukakin kokee peppuseksin. Ei se kuitenkaan kaikille sovi eikä kaikkia miellytä ja on hyvä myös tietää vastakkaisia mielipiteitä asioista. Kuka teistä kannattajistakaan jaksaa jatkuvasti lukea juttuja, kuinka se on ihanaa, aah, ooh ja uuh.


      • ...

        Ensimmäinen peppuseksi kokemus oli kammottava, mies vain tunk ja tunkii ilman minkään näköistä liukastetta..teki todella kipeää. Siitä seurasi pienimuotoinen kammo, mutta oikean kumppanin kanssa siitä on tullun TODELLA miellyttävää!!


      • hohhoijaa34
        vastutajan verkkoon kirjoitti:

        eikö täällä saa olla perseseksin vastustajat kertomassa omia kokemuksiaan? Suurin osa tänne tulevista haluaa tietää, miten kukakin kokee peppuseksin. Ei se kuitenkaan kaikille sovi eikä kaikkia miellytä ja on hyvä myös tietää vastakkaisia mielipiteitä asioista. Kuka teistä kannattajistakaan jaksaa jatkuvasti lukea juttuja, kuinka se on ihanaa, aah, ooh ja uuh.

        kokemuksiaan, mutta mitä kokemuksia sellaiset on ku vaan todetaan karrikoidusti näin " kaikki pyllyyn poraajat on homoja"


      • :'D
        muka kaikissa... kirjoitti:

        leijonakuningas, siinä ei ainakaan näytetä persepanoja.
        Älä yleistä.

        :'D


    • Siksivaan

      Oma tulkintani, ja korostan että tämä on vain oma mielipiteeni omien kokemusteni pohjalta, on se, että monet miehet ovat bi-henkisiä, mutta eivät sitä uskalla myöntää. Näin ollen on helpompi "kokeilla" ja "testata" asiaa tytön kanssa, kun ottaa isompi askel ja lähteä iskemään miestä ja muuttaa koko elämänsä ja ajattelutapansa.

      • hmmm-täh??

        Hei "Siksivaan".

        "Oma tulkintani, ja korostan että tämä on vain oma mielipiteeni omien kokemusteni pohjalta, on se, että monet miehet ovat bi-henkisiä, mutta eivät sitä uskalla myöntää."

        Mitkä kokemukset saavat sinut tuohon päätelmään?


      • Atava erkki

        Tykkään naisista ja miehitä ja kun ataa takapuoleen saa itsekkin dildoa tai munaa!


    • Teki nannaa

      Meillä vaimo teki aloitteen ja oli jo hankkinut apteekista vehkeet suolen huuhteluun. Hänellä oli myös liukkaria sekä kaksi erikokoista anaalitappia. Ensin se pienempi peppuun ja sitten isompi, jotta rentoutuisi tarpeeksi.
      Vähän jännitti, kun hän asettui kontalleen petiin peppu pystyssä ja veti tapin ulos. Lisäsin liukkaria, jonka jälkeen työnnyin hitaasti sisään ja panin. Hän pystyi siinä asennossa sormettamaan itseään ja niin vain sai hyvän orgasmin. Eipä silti, sain minäkin.

    • Yleensä peppuun

      Meilläkin rouva tekee suurimman osan ehdotuksista anaali-seksin suhteen. Tykkää enemmän kuin tavallisesta (sopii kyllä mullekin).
      Tuo edellä mainittu suoleen kusemis juttu on aivan uusi mulle. Täytyykin joku kerta rohkaista mieli ja ehdotaa vaimolle...

    • yksi vastaus

      No siihen on aika montakin "syytä". Ensonnäkin mua kiihottaa suurinpiirtein kaikki mikä kiihottaa naista, eli jos nainen haluaa ( ja aika moni haluaa) peppuseksiä niin minä olen mukana ilman muuta.
      sitte puhutaab anuksen tiukkuudesta mut ei se välttämättä fyysisesti juuri kummemmalta tunnu kuin se pillukaan mut jo juttuna se kiihottaa kun nainen haluaa että sitä painetaan sinne peppuun. Onhan se myös aika rivon kiihottava näkykin kun kallu on tosiaan siellä kakkosessa ja nainen voihkii kiimasta.
      Ei peppuseksi ole minulle mikään lemppari eikä mu n tarvi sitä välttämättä saada mut kaikkea kivaa voi tehdä silloin kun kumppanin kanssa synkkaa.

    • kepajeehoumou

      koska sillä saan naiselleni aivan käsittämättömän orgasmin. Valot pois tyylisiä ;) hän siitä pitää ei minulla mitään erikoisempaa fixaatiota siihen ole.

    • buttfun

      mun mielestä peppuseksi tuntuu melko samalta kuin orgasmista turvonneen pillun paneminen (ainakin siis nykyisen kumppanin kanssa), ja molemmat on tästä syystä mun suosikki-toteutus-kohteita... kumppanin kanssa on puhuttu meidän "koko"-eroista paljon ja aluksi peppuseksi oli kiellettyjen asioiden listalla, ja sitten täysin asiaa valmistelematta puolisoni sanoi että nyt panet mua perseeseen, pakkohan se on saada selville että onnistuuko vaiko ei. LUOJAN KIITOS onnistui, ja nykyisellään anaaliseksi on ihana lisämauste seksissä -molempien mielestä.

      Sitten toi pissaamishomma... tuli selvitettyä että sekin on mahdollista täydessä seisokissa kesken aktin... oltiin baarireissulta palattu justiinsa ja olin aikeissa käydä kusella, mutta ennenku ehdin kissaa sanoa ruvettiin harrastaa seksiä, ja jossain vaiheessa oli vaan tunne etten voi pidätellä ja annoin vaan mennä, pissaaminen oli vaiheittaista (eli kun suurin "paine" oli poissa, piti oikein pinnistää että sai pissattua). Homma oli oikeastaan aivan älyttömän kiihottavaa, erektio vain kasvoi jos se nyt ylipäätään oli mahdollista... ja pissan valuessa reisiä pitkin ja lämmittäessä puolison pillua sisältäpäin ja purskahdellessa panemisen aikana ulos pillusta ja luodessa ylimääräistä painetta siellä sisällä ollessaan se kokonaisuus oli sellainen WAU että ikinä vielä kumpikaan lauennut melkein samanaikaisesti ja niin voimakkaasti kuin silloin. Jos ikinä nykyään haluan kiihottua nopeasti ajattelen tuota hetkeä.
      Eli jos pilluun pissaaminen onnistuu niin miksi ei peppuunkin.

    • Pär Lutra

      Naisen peppureikä on erittäin kiihottava ja vaatii jonkin verran lämmittelyä ja varovaista totuttelua ennen kuin se rentoutuu sopivasti yhdyntää varten. Vaikka siellä sisemmällä ei ole juuri mitään, mikä tuntuu, tulee orkut yleensä hyvinkin nopeasti. Pissaamista sinne olen kokeillut ja ehkä hieman onnistuinkin, mutta yleensä se ei onnistu. Toisinpäin peppuseksiä on myös harrastettu dildolla, jonka toinen pää on naisen pillussa. Aluksi siinäkin on venyteltävä rauhallisesti, mutta kun se lähtee sujumaan niin sitten. Viimeksi meinasi melkein taju mennä, kun käsittely oli sen verran kovaa. Se kesti niinn kauan, että naiseni sai orkun ja vähän vielä senkin jälkeen. Sen aikana minulta tuli pissat sänkyyn enkä vonut sille mitään. Vielä voisi mainita, että erektiota en sen aikana saanut, vaikka orgasmin tunne tulikin ikään kuin sisältä päin.

    • oijoijoijoijoi

      Mahtavan orkun saa, kun mieheni panee peppuun ja samalla hyväilee glittaa, ai ai! Ja paljon liukkaria!

    • Yes... i like it

      Sama kysymys pätee kaikkeen seksiin. Mikä pimpissä viehättää? Mikä suuseksissä? Jos järjellä analysoi, niin ei mikään. Nauttia nyt toisen alapäästä yleensä... sehän on likaista ja sieltä tulee kaikenlaista...

      Toisaalta se on huumaavan nautittavaa. Tehdä kaikkea, myös pepun puolella. Kiihottua ja väristä, pitkittää, kiihottaa toista ja kiihottua myös itse samalla. Kunnes ei voi pidättää enää, ja laueta sitten yhdessä.

      Itse nautin kaikenlaisesta seksistä, mutta joku ei nauti mistään seksistä. Siitä väliltä löytyykin sitten kaikkia välimuotoja. On mahdotonta selittää, mikä siinä viehättää... tai ehkä vois sanoa että KAIKKI. Katsella sitä, hieman kielellä lipoa, työntää sormi sinne, nauttia sen puristuksesta ja samalla kumppanin kiihottumisesta. edetä askel askeleelta...

      Mutta, jos tietää että toinen ei nauti siitä, niin eipä omaakaan nautintoa juuri ole. Seksi on yhteistä nauttimista, ja siksi siihen ei kannattais painostaa eikä varsinkaan pakottaa. Pitäis kuunnella toisen kehoa ja pyrkiä tuottamaan toiselle nautintoa, niin samalla saa itsellekin.

    • strp-on

      Olen monesti ihmetellyt sitä, että silloin, kun ei ole sukupuolisesti kiihottuneessa tilassa, oikein ihmettelee, että mitä siivotonta sitä tulee joskus tehdyksi. Seksikumppanin kanssa pitäisikin keskustella "rajoista" silloin, kun seksi ei kiinnosta. Käytännössä niistä ei juurikaan puhuta mitään (ainakaan meillä) Seksiin varaudutaan kyllä muovitetulla lakanalla, joten sotkuja ei tarvi pelätä. Kiihkossa tulee sitten mitä vaan mieleen, molemminpuolista peppuseksiä, kuritusta, pissaa jne.

    • Jiizee

      Hyi vittu... en todellakaan haluais panna muijaani perseeseen ja vielä vähemmän nuolla sieltä.. Onneks hän on samoilla linjoilla niin ollaan molemmat oikein tyytyväisiä.. Sitäpaitsi tuskin edes onnistuis kun on ympärysmittaa kyrvällä 17cm..

    • ei mittanauhaa

      Mutta jostain syystä kuitenkin tulet tänne palstalle lukemaan ja vielä piti päästä kertomaan se oman kalunkin mitta. Mittailetko usein?

    • Keijo666

      Pari kertaa päivässä ja tuun kertomaan sen tänne joka mittauksen jälkeen

    • Mr.NaughtyGentle

      Syntiä, ei helppoa, mieli kiihottuu joillakin kovastikin, sehän olikin melkein tärkeintä. Kosketus, Pylly on ihmeellinen, Savetilla piukee puhtaaks(vähän sisältä) siis joka haluaa sinne kosketusta. saati kielenleikkiä.
      Siis miksi? Synti paheet huumeet addicktiot, aamulehdenotsikot
      Jos pyllypanosta tykkää, upeeta, niin minäkin, se on ihanan rietasta ja voi olla todella tunteellista rakasteluakin.
      Jutelkaa, ihanaa, ei kaikkee tarvi kokeilla,
      Miete: Jos yksikin siitä nauttii, niin se kannattaa tehdä.????

      Jos molemmat nauttii ja on samanvertasii niin farkut polviin ja pyllyä ylös, jos joku tulee, ni Voikko mennä pois. jos ei lähe ni kattelkoon vaan jos Yhtyjille sopii. Voi sanoo, että katokko ettei kukaan tuu ja sori kaverille ei jätetä. Vaunut odottelee prinsessaa.

      Mr.NaughtyGentle

    • mk

      Näin naisena voisin kuvitella, että jotkut miehet pitävät siitä siksi, että se saattaa olla tiukempi kuin pimpsa.

      • caijun

        Tai sit kokeilun halu


    • Josse84

      Taitaakin olla niin että pienimunaset vaan haluu sitä persettä ku ei siellä pillussa se oma minimuna miltään tunnu..

    • Tuntuiko oma isommalta heti tuon kirjoitettuasi?

      Minusta tuntuu että vehkeensä pituuteen kiinnittävät eniten huomiota ne, jotka eivät vielä ole koskaan saaneet, ja ne, joilla se on oikeasti todella pieni. Niin ja homomiehillähän se on usein miehuuden mitta.

    • akkavola

      jessus mitä juttuja...

      • Anonyymi

        Olet heikko.


    • WE LOVED

      harrastamme puolisoni kanssa satunaisesti peppuseksiä. puolisoni ollessa kontillaan tai polvillaan nuolen hänet kauttaaltaan.työnnän välillä sormea peppuun liman liukastamana. levitän käsillä pakaroita leveämmälle, saadakseni työnnettyä kieltäni syvemmälle peppuun. (kysyin aikoinaan kun ekankerran nuolin hänen peppuaukkoa.että tykkäsiköhän siitä. vastaus oli hymylevän positiivinen). otan liukuvoide purkin käteen ja nuolen lisää. kädelle puristan vähän voidetta käteeni, ja alan levittää peppu aukolle. sopivaa saada 2-3 sormea liukumaan pepussa hyvin. sen jälkeen hierot voidettaa omaan vehkeesi hyvin. ja aloitat varovasti lyhyin edes takaisin työnnöillä työntää syvemmäälle. puolisoni kyllä nauttii tästä. ainoat negatiiviset palautteet lukee esim. täältä. ehkä kumppani on ollu osaamaton ja yli innokas. tökännyt ehkä kuivana survoten sisään. uskon että siitä jää huont muistot. meillä siitä ainkain nautitaan.

    • Vaimokin nauttii sii

      Peppu-sexi tuntuu erilaiselta,emätin puristaa siitintä koko matkalta mutta pepussa sulkijarengas vain pieneltä,huomaat eron kun liikutaat sormea ensin nyrkin sisässä ja sitten peukalon ja etusormen renkaassa.Pepussa terska saa mukavalta tuntuvaa,kuin kutittelua suolen seinämästä koska itse suoli ei purista vaan mukautuu.Kai tämän takia peppusexi kiinnostaa,vaihtelun vuoksi!

    • :)

      heippa.. täälä mies tykkää todella paljon peppuseksistä.. ite en niinkään siitä välitä, ollaan sitä kuitenkin harrastettu n. kerran viikkoon mutta en vaan osaa siitä nauttia. sattuu todella paljon vaikka on liukkaria. mutta annan koska mies siitä tykkää ja eikä ainakaan mene panemaan jotain toista joka antaa.. ja minähän haluan mieheni pitää tyytyväisenä. :))

      • Euphoriant

        sun pitää oppia rentoutumaan vaan paremmin. ja siis yksi hyvä keino on se, että samalla kun mies työntyy sisään, niin puske pyllyn lihaksilla samalla tavalla kuin ulostaessa, eli aukko laajenee. tuon kun oppii tekemään rentoutuneesti, niin alkaa hoksata, miten siitä oppii myös nauttimaan. eli jos aukko on jännittynyt, kireä, niin silloin helposti sattuu. tiedän, että kun oppii rentoutumaan täysin, antautumaan ja nauttimaan, niin kipuja ei ole lainkaan! mukavia hetkiä!


    • caijun

      Kokeilun halu

    • zepel

      nainen saa xahvemman orgasmin anaaliyhdynnässä.

      • Anonyymi

        Joo varmaankin kaikki naiset saa.


    • siittiö X

      Olipa ketju. Toivottasti Piian kertois vielä, miten kävi.

      Mua vaan ihmetytti tuossa ketjussa noi jutut noista suolihuuhteluista ja siihen liittyen kaikenmaailman suunniteltusta ja esiriiteistä jotka ei liity asiaan mitenkään.

      En ota kantaa etteikö suolihuuhteluilla ole merkitystä kun tekee asioita, mutta niitä voi tehdä osana omaa terveydenhuoltoa, että iloa riittäisi elämässä pitkään. Muutekin asioita pitää oppia eikä pelätä.

      Mutta kyllä kait se pareille keskustelu on kaiken a ja o. Kerrotaan mitä halutaan ja ei pelätä normaaleja asioita.

      Paras oli se, kun juttelin yhden naisen kanssa, joka ei ollut koskaa ollut anaaliyhdynnässä. Sitten kuitenkin se asia läheni ja hän sitten oli ostanut rasvaa ja kaikkea ... no... sitten kuitenkin yhden epäonnistuneen äkkinäisen kerran jälkeen, hän oli ollut tavallisessa yhdynnässä, ja se uusi mies oli aamun pikkutunneilla kysynyt tältä naiselta, että saisiko laittaa munan... nainen oli kertonut ettei ole ollut sillee... Oli antanut kuitenkin luva, joska oli miettinyt asiaa.

      EI mitää voitetia eikä mitää muutakaan... Mies oli laittanut munan naisen peppuu, ja nainen oli alkanut tykkäämään siitä, vaikka eka onnistuminen ei ollutkaan mitään naimista, vaan aivan munan lepuuttamista pepussa.

      Kun alku on hankalaa, nii ei pidä pelätä. ekat kerrat on aina tutustumista ja arkuutta... siitä se sit lähtee, kun tekee asiaa pari kertaa, niin pian siitä tykkää ja löytää sen oikan määrän.

      Puhtaus ja suojaus on tärkeää, mut ei asioita tarvi hysterisoida.

    • Aloittaja ei kertonut, tarkoittaako hän miehiä antavana vai vastaanottavana osapuolena ;) Itse tykkään enemmän olla vastaanottavana puolena, onhan se ihan nautinnollista naida toista peppuun mutta ei se niin extraa loppujen lopuksi ole. Kun joskus aikoinaan harrastin seksiä naisten kanssa, niin jos vertaan tuntuu kyllä paremmalta naida pilluun kuin peppuun. Parasta on kuitenkin itse tulla naiduksi peppuun ;)

      • ???!

        Nuoresta pojasta asti olen ollut saamapuolella enkä ole itse nainut, kerran nuorta naista ja kaksikertaa maksusta vanhempia. Namusedät antavat rahaa kun käy autossa tai veskissä antamassa peppua.


    • Anonyymi

      U­­­us­­­i sek­­­si­tea­tteri ava­­utu­u Su­­ome­­­en! Kutsu­­­mme kai­­kki­­­. Il­moit­tautum­­ine­­n ryhmä­­ämm­­e täällä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/F4w8Z7

    • Anonyymi

      Peräreikä kiihottaa koska se näyttää kiihottavalta kokonaisuudessaa muun perseen muotojen ohella. Se myös tuoksuu ja maistuu kiihottavalta. Ja kun sinne työntää kyrvän niin se on myös paljon kiihottavampaa kuin jokin saatanan vitun pillu.

    • Anonyymi

      U­­­u­­­si s­ek­­­si­tea­tteri ava­­utu­­u Su­ome­en! Kutsu­­mme kai­kk­­i­­. Il­mo­­it­­­tau­­­tum­­­ine­­n ry­­­hmäämm­e tä­­­äl­­lä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/J2h2M7

    • Anonyymi

      Vain homot tykkäävät siitä. Heterot välttävät ruskeaa reikää .

      • Anonyymi

        Joo joo. Jännä miten heterot tumputtavat 95% ajasta sille kun naista vedetään anaaliin lähikuvassa ja siinä näkyy vain mela ja lätkyvät pallit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo joo. Jännä miten heterot tumputtavat 95% ajasta sille kun naista vedetään anaaliin lähikuvassa ja siinä näkyy vain mela ja lätkyvät pallit.

        Jännä mistä tuokin luku on repästy, eiköhän ne "heterot" ole jos ei täyshomoja niin ainakin vartttihomoja. Epäilen että koko porukasta on ehkä alle 10% em. tapauksia.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kuinka nuorta olette päässeet pyllyyn painamaan, minä 30 vuotta sitten 13 vuotiasta siskoani, aamulla naureskeli vaan että aika liukkaasti tavara tuli ulos

    • Anonyymi

      Täyshomoilla on kaksi kohtaa johon törkkii kyrpäänsä, suuhun, sama kenen suuhun vauvasta vanhukseen ja kakkoseen, varttihomot osuu kiimoissaan joskus vittuunkin.

      Itse ole straight mies, enkä ole koskaan oikein tajunnu homojen hommia mikä siinä on se pointti.

      - m32

      • Anonyymi

        No ei sulla kaikki kunnossa ole kun ajattelet vauvojen panemisia.


    • Anonyymi

      Piia,oot tapaillu homomiehiä,heterot ei völitä persaukosta

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kaksi asiaa: tiukkuus ja rivous.

      Tykkään siitä, miltä tuntuu painella kalun päällä peppureikää, kuinka sulkijalihaksen tiukkuuden tuntee ja miltä tuntuu, kun se lopulta antaa periksi ja kalu uppoaa kokonaan peppuun.

      Siinä on myös omanlaista kontrollin tuntua, kun vaimo on nelinkontin peppu tarjolla.

      Rivous ehdottomasti, sillä mikään ei kiihota niin paljon kuin anaaliyhdyntä doggy-asennossa. Kun vielä vaimoni on luonteeltaan herkkä, herttainen ja ehkä hieman alistuva, niin on kiihottavaa asettaa hänet kontalleen, ottaa lanteista kiinni ja panna perseeseen.

    • Anonyymi

      Vain homot ja pienikaluiset siitä tykkää, kyllä heteromies tykkää pillusta enemmän

      • Anonyymi

        Enemmän. :D


    • Anonyymi

      Se on kiihottavampaa ja perse on paremman tuoksuinen. Tuoksuu samalta kuin ravut ja simpukat suunnilleen. Pillu on jotenkin ällöttävä ja siellä haisee aina Abban tomaattisillit. Hyi saatana.

    • Anonyymi

      Se mikään peppuseksiä ole! Se persepano, kullia naisen perseeseen ja tekee kutaa molemmille!

    • Anonyymi

      Meillä rouva tykkää kun panee peppuun, ja sinne voi myös lastin heittää sisään ilman ehkäisyä, aika helppoa toimintaa. Lisäksi myös kyläreissulla lastin heittää peppuun ja aamulla pesu niin ei herätä huomiota😀. Pepusta kun spermat ei valu lakanoille kuten pimpistä tuppaa tulemaan nukkuessa.

    • Anonyymi

      Sehän siinä kiihottaa kun muija joutuu tekemään jus niiko haluan mukisematta. Jos tahdon panna perseeseen niin panen kanssa ja muija tottelee mukisematta. Jos käsken imemään, niin imee.

    • Anonyymi

      Vain puppelipojat tykkää laittaa persereikään
      Ei heterot

      • Anonyymi

        Ei taida ihan pitää paikkaansa. Ehkä se on jo hiukan homoa jos miestä panee pyllyyn. Tai ottaa kyrpää toiselta mieheltä suoleen.

        Se ei mun mielestä ole homoa jos haluaa että nainen vetää straponilla miestä perseeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida ihan pitää paikkaansa. Ehkä se on jo hiukan homoa jos miestä panee pyllyyn. Tai ottaa kyrpää toiselta mieheltä suoleen.

        Se ei mun mielestä ole homoa jos haluaa että nainen vetää straponilla miestä perseeseen.

        Mitä väliä silllä on onko se homoa tai heteroa. Suomessa saa aikuiset harrastaa keskenään seksiä sukupuoleen ja reikään katsomatta. Eihän sitä julkisesti harrasta kukaan täysjärkinen.


    • Anonyymi

      On helppoa nussia takaapäin kun etupuolta

      • Anonyymi

        Paremmin hollilla kuin pimppi.


    • Anonyymi

      Alunperin exän kanssa varmaan uteliaisuus, että miltä se tuntuu. Kaveri oli jutellut, että peppureikä on tosi tiukka. Tämän sai sitten itsekin kokea, kun ei aluksi meinannut millään saada työnnettyä kalua sisään. Kun lopulta onnistui, niin tuntui lähinnä jännältä ja jälkeenpäin sellainen fiilis, että tulipahan ainakin kokeiltua. Jäi lopulta kolmeen kertaan.

      Nykyisen vaimoni kanssa kun seurustelun alussa selvisi, ettei hän ole koskaan kokeillut, niin halusin edes kerran panna häntä perseeseen. Eka kerta oli vaikea ja häntä sattui, mutta toisella kerralla hän oli niin humalassa, että kalu upposi suht helposti sisään. Otin sitten tilanteesta kaiken ilon irti, pyysin häntä menemään kontalleen ja panin aika rajusti perseeseen niin kuin pornossa, kun hän oli melko lailla taju kankaalla.

    • Anonyymi

      Johtuisko siitä että persereikä on tiukempi ja tekee niin gutaa kun tiukka pyllyreikä puristaa kalua.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 58 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5589
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3455
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1347
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe