Älä kiitä Raamatun jumalaa, koska ei ole mitään kiittämisen aihetta
Aina vain saan lukea pahaa tapahtuvan.
Liitin tämän tännekin, kun sama oli jo ateismi-forumilla.
t: saa kiittää
Älä kiitä Raamatun jumalaa
4
162
Vastaukset
kiitänkin KAIKESTA HYVÄSTÄ mitä maailmassa on!
Jos ei näe kuin pahuuden, tulee itsekin pahaksi!- ei ole elämää
koska Hän on kaiken elämän lähde ja maailmankaikkeuden Luoja.
Ellei Jumala olisi sanonut;"Tulkoon valkeus", ei valoa olisi.
Ellei Hän olisi vaaksallaan mitannut taivaista, ei niitä olisi.
Ellei Raamatun Jumala olisi asettanut planeettoja kuineen radoilleen, ei niistä yhtäkään olis.
Ellei Jumala olisi luonut maata, ei ihmistäkään olisi.
Lieneekö tuota syytä mistään ihmisen kiittää....
kaikkihan tapahtui alkuräjähdyksessä tyhjästä,
eikä niinkuin Raamatun Jumala ilmoittaa"alussa loi Jumala taivaan ja maan"
Mikä uskomus, kuvitelma, tai todellinen usko ihmistä kuljettaa, sen mukaan hän elämänsä täällä Jumalan luomalla maanpäällä elää.
Jokaisen joka Jumalan tykö tulee täytyy uskoa että Jumala ON ja että Hän palkitsee ne, jotka Hänen tykönsä tulevat.
Minä tulin ja sain lahjaksi ikuisen elämän lahjan, uskonkautta Jumalan Poikaan Jeesukseen Kristukseen.
Hän on Herrani ja syntieni anteeksiantaja.
samat mahdollisuudet on sinullakin ja kaikilla, sillä; "Jumala vetää ihmisiä parannukseen"
Jeesuksen luo pelastumaan.
Pahat teot ovat paholaisen johdatuksessa olevan lihallisen ja synneissään elävän ihmisen tekoja.
Jumala sanoo: "älä tapa", eikä uskossa oleva tapa
(uskonnollinen ja ateisti kyllä, hehän ovat smana herran palveluksessa ja tekevät sen mukaisia tekojakin.) Silti kaikki kadotukseen menevätkään eivät ole tappajia, koska paholainen valehtelee ihmiselle että kun yrität olla kiltti ja hyvä ihminen, annat avustuksiin ja lahjoitat hyväntekeväisyyteen, niin Jumala hyväksyy sinut.
Se ei pidä paikkaansa Raamatun Sanan mukaan.
Kannattaa asiat ensin tutkia ennenkuin hutkitaan,
niin pyrin minäkin Jumalan armosta tekemään.- ei ole elämää
Eikun karate käyttöön!
Taas on Jumala jättänyt auttamatta uskovaisiaan!
Pässinpää!
BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU! - ei se nii
ei ole elämää kirjoitti:
Eikun karate käyttöön!
Taas on Jumala jättänyt auttamatta uskovaisiaan!
Pässinpää!
BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!synkkää ole.
Maikset on sinulla siinä kun muillakin.
Jumalan rakkaus on SAMA ja
Jeesus ei petä koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514