Älä kiitä Raamatun jumalaa

saa kiittää

Älä kiitä Raamatun jumalaa, koska ei ole mitään kiittämisen aihetta

Aina vain saan lukea pahaa tapahtuvan.

Liitin tämän tännekin, kun sama oli jo ateismi-forumilla.

t: saa kiittää

4

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiitänkin KAIKESTA HYVÄSTÄ mitä maailmassa on!
      Jos ei näe kuin pahuuden, tulee itsekin pahaksi!

    • ei ole elämää

      koska Hän on kaiken elämän lähde ja maailmankaikkeuden Luoja.
      Ellei Jumala olisi sanonut;"Tulkoon valkeus", ei valoa olisi.
      Ellei Hän olisi vaaksallaan mitannut taivaista, ei niitä olisi.
      Ellei Raamatun Jumala olisi asettanut planeettoja kuineen radoilleen, ei niistä yhtäkään olis.
      Ellei Jumala olisi luonut maata, ei ihmistäkään olisi.

      Lieneekö tuota syytä mistään ihmisen kiittää....
      kaikkihan tapahtui alkuräjähdyksessä tyhjästä,
      eikä niinkuin Raamatun Jumala ilmoittaa"alussa loi Jumala taivaan ja maan"

      Mikä uskomus, kuvitelma, tai todellinen usko ihmistä kuljettaa, sen mukaan hän elämänsä täällä Jumalan luomalla maanpäällä elää.

      Jokaisen joka Jumalan tykö tulee täytyy uskoa että Jumala ON ja että Hän palkitsee ne, jotka Hänen tykönsä tulevat.
      Minä tulin ja sain lahjaksi ikuisen elämän lahjan, uskonkautta Jumalan Poikaan Jeesukseen Kristukseen.
      Hän on Herrani ja syntieni anteeksiantaja.

      samat mahdollisuudet on sinullakin ja kaikilla, sillä; "Jumala vetää ihmisiä parannukseen"
      Jeesuksen luo pelastumaan.

      Pahat teot ovat paholaisen johdatuksessa olevan lihallisen ja synneissään elävän ihmisen tekoja.

      Jumala sanoo: "älä tapa", eikä uskossa oleva tapa
      (uskonnollinen ja ateisti kyllä, hehän ovat smana herran palveluksessa ja tekevät sen mukaisia tekojakin.) Silti kaikki kadotukseen menevätkään eivät ole tappajia, koska paholainen valehtelee ihmiselle että kun yrität olla kiltti ja hyvä ihminen, annat avustuksiin ja lahjoitat hyväntekeväisyyteen, niin Jumala hyväksyy sinut.
      Se ei pidä paikkaansa Raamatun Sanan mukaan.

      Kannattaa asiat ensin tutkia ennenkuin hutkitaan,
      niin pyrin minäkin Jumalan armosta tekemään.

      • ei ole elämää

        Eikun karate käyttöön!

        Taas on Jumala jättänyt auttamatta uskovaisiaan!

        Pässinpää!

        BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!


      • ei se nii
        ei ole elämää kirjoitti:

        Eikun karate käyttöön!

        Taas on Jumala jättänyt auttamatta uskovaisiaan!

        Pässinpää!

        BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

        synkkää ole.

        Maikset on sinulla siinä kun muillakin.
        Jumalan rakkaus on SAMA ja
        Jeesus ei petä koskaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe