Uudesta Colt 2009:stä löytyy suomenkielistä infoa:
- video Ilta-Sanomien Auto-osiossa
- pitkä tiedote Mitsun sivuilla uutisissa
- hinnat ja varusteet Vehon sivuilla
Invite-mallin hinta näyttäisi olevan parantuneeseen varusteluun nähden oikein hyvin kohdillaan (14990!). Intense (16990) ja Ralliart (20990) löytyvät myös mallistosta.
Omassa Coltissani on mittarissa nyt 90 tkm. Huolto 20 tkm:n välein, bensaa, lasinpesunestettä ja muutama lähivalopolttimo. Niin, ja ajoa. Huoleton peli, ja erittäin näppärä kaupunkiajossa.
Sikäli kuin autokuume iskee ensi keväänä 100 tkm:n rajan lähetessä, voi uusi auto hyvinkin olla taas Colt. Ellei sitten vaihtelun vuoksi esim. uusi Honda Jazz. Riippuu aika paljon koeajofiiliksistä.
Koeajoja odotellen,
Coltisti
Tietoa uudesta Coltista löytyy...
Coltisti
3
644
Vastaukset
- Johtaja.
Oliko tuo 5-ov. vitsi? Nyt häpäistään Ralliart ja pahasti, neliön muotoinen laatikkokin on urheilullisemman näköinen kuin 5 ovinen "ralliart" colt.
Koneestakin pitäisi kutitella 30-50hv enempi jos halutaan pysyä kehityksessä mukana. - peska1
Niin mikä v...u niitä lähivalopolttimoja poltaa , mullakin on jatkuvasti jompikumpi pimeenä?
- jarsk
Liian kova jännite tai tärinä...
Appiukolla ei ainakaan ekaan puoleen vuoteen ole ollut ongelmia. Juuri vaihdettiin jarruvalokatkaisija kun pakkasella ei jarruvalot syttyneet ollenkaan. Siinä voi helposti auto lyhentyä entisestään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432181Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151430Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141386Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711245Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21958Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist162838Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75742
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57736Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675