minkä kanssa jousimies

tulee toimeen??

itse olen sitä pohtinut, tai entäs neitsyt? onko kellään tietoa tai linkkiä tieto sivustoille?!

13

4479

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja neitsyt

      ne yhteen soppii... :D
      Joo, tää on taas näitä elämän kummallisuuksia, mutta juuri kaikkein mahdottomimmat merkit pitäneet yhtä 14 vuotta!

      Jouska hoitaa hommat tosta noin vain, välillä liiankin suurpiirteisesti, kun taas neitsyt viilaa viimosen päälle pikkutarkasti ja sekös sitten kiristää hermoja molemminpuolisesti...

      MUTTA mikä ihme siinä kuitenkin on, ettei neitsyt lue ohjekirjaa kuin vasta jälkikäteen ja jouska opettelee brosyyrin ulkoa ennenkuin aloittaa tekemisen??!
      Siin menee hieman nurinkurisesti :D

    • kaikkien kanssa

      ...mutta kaikki eivät tule toimeen jousimiehen kanssa. ;)

      • samaa

        mieltä.... :) asian huomannut sivusta katsottuna jousimiehen kumppanina...:) itse olen vaaka, ja tulen kylläkin itsekkin toimeen kaikkien kanssa...olen nousevassa horoskoopissani jousimies...


    • ja neitsyt

      "Tämän pariskunnan yhteiselo on hurjaa henkistä akrobatiaa kahden täysin erilaisen ihmisen yrittäessä sovittaa elämäntapojaan yhteen. Jousimies liioittelee ja elää suureellisesti, kun taas neitsyt arvostaa kohtuullista ja säädyllistä elämää. Jousimies ottaa mielellään myös riskejä ja pitää uhkapeleistä. Neitsyt sen sijaan pyrkii toimimaan varovaisesti ja välttämään taloudellisia tappioita. Yhteiselämän palapelin kokoaminen on kuluttavaa, vaikkakin jännittävää puuhaa. Uteliaisuus ja vastakohtien vetovoimako jousimiehen ja neitsyen alun alkaen ajoi yhteen?"

      (Lähde: Virve Sammalkorpi: Suuri horoskooppikirja)

    • kauristyttönen

      merkillä ei niin väliä .. silmät auki ja baanalle.

    • ite-jouskari

      Hei
      Se, kenen kanssa jouskari tulee toimeen, on monitahoinen ongelma. Jouskari itse kyllä pärjää kaikkien kanssa, mutta aurinkonerkki ei kerro kaikkea. Monesti synkkaa ihmisen kanssa, jolla on sama nouseva merkki kuin itsellä. Esim. jos olet rapu ja sinulla kauris nousevana merkkinä voit tulla hyvin toimeenn henkilön kanssa,joka on oinas ja myös nousevalta merkiltään kauris. Vaikka yleensä rapua ja oinasta ei pidetä parhaiten yhteen sopivina. Luulen, että jousimies on aika "helppo" merkki, hänen kanssaan on helppo tulla toimeen ja häneen helppo tutustua. Ei mielestäni kovin vaikea merkki. Tietysti perinteiset tulimerkit oinas ja leijona sopivat hyvin jousimiehelle.

    • kauris-jousimies

      No ite olen kauris ja mies on jousimies ja tosi hyvin on mennyt, paremmin kuin yhdenkään "sopivamman" merkin kanssa. :D

      Meillä on vielä niin, että miehellä on nouseva merkki rapu ja minulla leijona, sekä itämaisissa horoskoopissa mies on vuohi ja minä lohikäärme, joten kumma on että ollaan yhdessä... :D

      Mutta meillä menee tosi hyvin. Minä olen meistä se joka tekee suunnitelmat ja organisoi ja ukko sitten tekkee sen mukaan kun on tuollainen aktiivinen, tekemiseen taipuva tyyppi.

      Jousimies kaipaa myös vähän tuollaista perseelle potkijaa koska on hiukkasen.. hmm.. no päättämätön asioiden suhteen. Silloin pitää suhteessa olla joku joka vie ja organisoi.

      Että kyllä nämä horoskooppihommat on ihan suoraan sanottuna jostain syvältä. Ei sitä voi horoskooppimerkeistä kahtoa, että mikä toimii ja mikä ei. Mulle ainakin kaikki neitsyt- ja härkämiehet on olleet ihan liian hitaita ja jäykkiä.

      • JouskariSkorppari

        Tietenkin sovitte yhteen, sehän on päivänselvää. Sulla nousevana tuli ja hänellä nousevana aurinkomerkkisi vastakkaismerkki;)


    • asiantuntija

      Jousimiehen horoskooppikirjan mukaan jousimies tulee parhaiten toimeen: Kaksosen, Vaa-an ja Vesimiehen kanssa..

      • itse jouskari-nainen

        Jouskari tulee toimeen kaikkien kanssa,merkistä
        riippumatta.Meillä erittäin pitkä pinna ja
        itsehillintää riittää,ainakin minulla.


    • tähtisiina

      ajatellaan, että jouskarille sopivat kaikki tulen merkit: toinen jousimies, oinas, leijona.. Ilman merkit sopivat myös hyvin, erityisesti vaaka ja vesimies. Kaksosta pidän vähän villinä korttina jouskarin vastamerkkinä, eli jouskarin ja kaksosen välillä voi olla aivan uskomaton vetovoima ja suhde on oikea "match-made-in-heaven". Toisaalta vastakohdat saattavat olla liikaa ja juttu onkin sitten täysi katastrofi.. Jälkimmäinen vaihtoehto kävi mulle, jouskarinaiselle kaksosmiehen kanssa.. :(

      Tällä hetkellä tämä jouskariakka seurustelee vaakamiehen kanssa ja homma pelittää ihan loistavasti! :)

      • vaikka

        Jaa, mun mielestä leijona oli törkeen omistava, siis ällöttävä oman edun tavoittelija ja mustasukkanen, oinas luuli tietävänsä kaiken... Siis määräävänsä kaikesta. Dorka oinas. Vesimies nyt on tunnevammanen lähinnä, että jos joku jaksaa sitä kiemurtelua niin siitä vaan, että ei mulle ainakaan sovi. Kaikki jousimies miehet mitä tunnen on liian...hippejä. Että mä olen jousimies, nykyisessä ja nousevassa, ja pitäs olla kirjan mukanen esimerkki. Ei vaan ole.

        Paitsi siinä, ettei meinaa jaksaa ketään. Neitsyet nipottaa, mutta ne on sentään joskus sympaattisiakin, vaakoja en oo tuntenu, en tiiä. Kaurismiehet on ihania, rauhallisia ja tekemisen miehiä, mutta ne haluaa jonkun rauhallisen kiltin tytön. Ja mä pelkään, että kyllästyn niihin. Mutta kiva niitä on metsästää, edes sillai vähän... Kiva kun joku aina ihastuu...
        Kalat, no niitä on ollu jostain syystä paljon lähipiirissä, ja kaverina tosi jees, mutta jos ei saa sanaa suustaan, että mikä on, niin pulikoikoon syvissä vesissään yksinään. Leijona oli paras sängyssä. Kyllä mä seksiä sen kanssa harrastaisin, mutta en juuri muuta. Tosin mä harrastaisin seksiä kaikkien merkkien kanssa, että ei sen puoleen ;)

        Härkä: ihana, mutta niin herkkä, että voi hittolainen, se rikkoo ittensä vaan. Rapu, todella kamala perhekeskeinen nynnerö, jonka kanssa kuolee kyllä elämänilon nanosekunnissa. Skorpparit on kivoja. Mutta en oo tapaillu.

        No, mä oon jousimiesnainen joka kannalta, ja kaikissa tärkeimmissä planeetoissa siis jousimies (myös venus) ja muutenkin lähinnä tulimerkkejä. Mahtavaa. Emmmä tiiä sopiiko mulle kukaan :)
        Ei näillä eväillä mua ainakaan sidota.
        Mä olen vapaa, vapaa!!! - juoksee!!!


    • dapi03

      Minulla on kokreetinen kokemus Netsys miehesä,olin sen kanssa 18v.
      Alussa tuntui että kyllä tää on oikeen me täydennetään toisiamme, hän on rauhalinen,negatiivinen ei osa nautia mistä ja taas jousimies on eloisa,positiivinen ja täysmeno koko ajan,sen vuoksi luultiin täähän on just sopiva mutta ri niin käynyt,Neitsut ei pysynnyt perässä ja tass Jousimies uupui kun toinen ei syty mistään.... he voi olla hyviä kavereita ,mutta rakkaus ei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      153
      10980
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3083
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2922
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1716
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 84
      1603
    10. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      49
      1584
    Aihe