Voisiko joku kertoa minun nousevan merkkini? Olen syntynyt 7.4.1993 (Eli olen oinas) Tampereella.
Kertoisiko joku nousevan merkkini?
11
1475
Vastaukset
- pohdiskelijatyttö
niin ja lisäisin että olen syntynyt klo 10.40 :D
- R.Morgue
Olet nouseva jousimies, toittavasti innostuva ja innostava. Kuuluisia skorpioneja, joilla nousee jousimies: Jodie Foster, Meg Ryan Danny Devito, Kata Kärkkäinen ja Janina Frostell.
- Katsoppa uudestaan
R.Morgue kirjoitti:
Olet nouseva jousimies, toittavasti innostuva ja innostava. Kuuluisia skorpioneja, joilla nousee jousimies: Jodie Foster, Meg Ryan Danny Devito, Kata Kärkkäinen ja Janina Frostell.
asc näyttää kaloihin= Olet oinas jonka nouseva merkki on KALAT! Eikä jousimies.
- uteliastietämään
mistä pystyy itse selvittämääm nousevan merkkinsä?
- Maaliskuun Idus
merkin määrittämiseen tarvitaan myös kellonaika jolloin olet syntynyt.
- MasterZeromus
Käyppä pistäytymässä siellä www.astro.com, free horoscopes, chart drawing ascendant mikäli englannin kieli ei sinulle ole esteeksi.
- Maaliskuun Idus
Olet Härkä, nouseva Rapu, kuu Vaa'assa.
Voit tarkistaa itse asian vaikkapa täältä
http://www.saturuotsalainen.net/pages/
Nousumerkki on kartalla = AS, eli askendentti- Maaliskuun Idus
siis aurinko Oinaassa. Sori!
- nouseva neitsyt ????????
Maaliskuun Idus kirjoitti:
siis aurinko Oinaassa. Sori!
No olenkohan minä sitten nouseva neitsyt , kun olen syntynyt 11.06. jotain klo. 9.30
Tampereella ??? eli siis kaksonen olen, ja kovasti haluaisin nyt oppia lisää .........
Kertoisko joku ; täällä kun tuntuu olevan asiantuntevaa porukkaa paikalla...? - Maaliskuun Idus
nouseva neitsyt ???????? kirjoitti:
No olenkohan minä sitten nouseva neitsyt , kun olen syntynyt 11.06. jotain klo. 9.30
Tampereella ??? eli siis kaksonen olen, ja kovasti haluaisin nyt oppia lisää .........
Kertoisko joku ; täällä kun tuntuu olevan asiantuntevaa porukkaa paikalla...?kertoa minä vuonna olet syntynyt? =:)
- Aleistere
Asc 20°43 Rapu (syntynyt 7.4.1993)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu615253Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti183302- 1422725
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett162378- 1331886
- 151673
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1621476Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731407Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1081350- 951307