Rakkaat ihmiset,eikö oo niin että kaikki vuodenajat ovat yhtä hienoja,tämä kuuluisa masennus joka iskee aina pimeän vuodenajan aikana,mielipiteeni on että nauttikaa ihmiset kaikista vuoden eri ajankohdista ja tsemppiä teille joille se tuottaa ongelmia morjens!
Loistava Vuosi
MKKITTE
3
911
Vastaukset
- mitä aineita käytät?
Joka nauttii tästä paskasta,on pakko olla pilvessä.
saharaan.siellä voit sinäkin nautislella ja meidän muiden ei tarvitse kärsiä sinun ahdituksista...
- voi nauttia...
tarkoitan syksyllä elo- syys ja lokakuuta. Niissä ei ole mitään, mistä voisi nauttia?? Ei mitään!!
Marraskuussa alkaa ihana pimeys josta kyllä tosissani nautin ja sitten se ihana KEVÄÄN odotus heti joulun mentyä!
Kumpa olisi vain KEVÄT JA TALVI?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013