Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Varokaa PlusTV huijaa laskuissa

jo riittää

PlusTV sopimuksen irtisanominen ei ole helppoa! Yritin tehdä irtisanomisen puhelimitse. Soitin kolmena iltan, jonotin puoli tuntia, kuului vain, että kaikki palveluneuvojamme ovat varattuja.

Lähetin irtisanomisen sitten kirjallisena lokakuun puolivälissä. Kuinkas tapahtuikaan nyt marraskuussa, tuli lasku, missä on sekä marraskuun että joulukuun maksut. Taas soitin parina iltana, jonotin, kunnes sitten kolmantena pääsinkin palveluneuvojan kanssa keskusteluun. Asiakasnumeroni saatuaan näki hän heti tietokoneeltaan, että olen lähettänyt irtisanomisen. Ihmettelin, että miksi yrittävät saada minulta joulukuunkin maksua. Vastaus kuin apteekin hyllyltä: tietokonevirhe.
Ihmettelin heidän tietokoneettaan, missä oli tieto tekemästäni irtisanomisesta ja silti se lähettää laskuja kahdeksi kuukaudeksi eteen päin! Sanoin, että en maksa ko. laskua, mutta palveluneuvoja sanoi, että se on maksettava.

Kun nigerialaiset roistot lähettävät tekaistuja laskuja, sanotaan heitä rikollisikisi hujareiksi. Em. perusteella minä sanon, että: PLUS TV TOIMII ASIAKKAITAAN HUIJATEN JA YRITTÄÄ SAADA RIKOLLISESTI IHMISIÄ MAKSAMAAN EPÄHUOMIOSSA VÄÄRIN TEHTYJÄ LASKUJA!

Te, jotka olette tehneet PlusTV -maksun suoraveloituksen, kuinka pystytte lopettamaan sen? Olkaa tarkkoja, että ette maksa sitä Plus TV:tä edelleenkin!

56

10614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kohtalotoveri

      Itse olen asiakaspalveluun päässyt läpi muutaman minuutin jonotuksella joka kerta. Kuitenkin ketuttaa se, että jo heinäkuussa irtisanottu kanavapaketti tulee laskutukseen jatkuvasti aina vaan.
      Joka kerta olen soittanut asiakaspalveluun, että korjaavat asian. Joka kerta on laitettu uusi merkintä kanavapaketin lopettamisesta ja todettu lasku aiheettomaksi. Silti aina seuraavalla laskutuskaudella näkyy lopetuksesta asti kertynyttä maksettavaa aina vaan isompi summa ja muka ei aikaisemmista yhteydenotoista koskaan löydy mitään merkintää koneelta. Eihän nuo selitykset enää meikäläiselle läpi mene. Huijaus yrityksiä kaikki tyynni.

      • järjestyy

        ja vieläpä helposti.
        laitoin plustv:n sivulla olevalla palautelomakkeella ilmoituksen,että minä(kin) otan yhteyttä kuluttajariitalautakuntaan.

        kas kummaa.
        laskunjen tulo loppui.
        tietokone,joka lähetteli omia laskujaan saatiin varmaan nyt(väliaikaiseen) kuntoon.


    • Kaikki järjestyy

      Plus TV:n hallituksessa on ylioppilas A.Wessberg
      joka johti suurta Suomalaista radio-ja tv yhtiötä monta vuotta.

      • paskoja haistanut

        A.Wesberg onkin kunnon, seitsenkymmenluvun sossu (vrt. P. Lipponen). Tehdään kapitalismia sosialismin opein! A. Wesberg ajattelee, että PlusTV -lupamaksu on maksettava, jos sulla on kortti ja TV, maksu on maksettava. Saatanan se on lupamaksu! Eihän sillä väliä, että rahat menee jenkkikapitalismirahastoon. A. Wesberg on hyvä,vielä käyttökelpoinen kapo heillekin!


      • EH
        paskoja haistanut kirjoitti:

        A.Wesberg onkin kunnon, seitsenkymmenluvun sossu (vrt. P. Lipponen). Tehdään kapitalismia sosialismin opein! A. Wesberg ajattelee, että PlusTV -lupamaksu on maksettava, jos sulla on kortti ja TV, maksu on maksettava. Saatanan se on lupamaksu! Eihän sillä väliä, että rahat menee jenkkikapitalismirahastoon. A. Wesberg on hyvä,vielä käyttökelpoinen kapo heillekin!

        Mulle ja joillekin tuttavilleni on tarjottu ilmaista kuukautta kanavien katseluun, ja vaikka ei olla tehty kanavapaketti sopimusta koekatselu kuukauden jälkeen , silti on tullut lasku ilmaisesta katselukuukaudesta.


    • Aloittelijoille

      Jos aiot ostaa tai muuttaa PlusTV:ltä jo ostamiasia tuotteita, tulisi toimia vähinttään seuraavasti:

      Kysy kanavatuotteen kk-hinta ja onko se saatavissa kuukausittain maksettavaksi, siis toistaiseksi toimassaolevast, vai edellyttääkö ostos pidempiaikaista sitoumusta. Jos, niin kysy kuinka pitkän, vaadi täsmällinen aikamääritys.

      Jos olet muuttamassa liittymäsi sisältöä, niin samat kuin edellä, mutta jos olet poistamassa liittymäpaketistasi jotain, niin kysy koska, täsmällisesti aikamääriteltynä, siitä on viimeinen veloitus.

      Kaikissa tapauksissa: VAADI MYYJÄLTÄ VAKUUTUS, ETTÄ HÄN ON ILMOITTANUT KAIKKI KAUPAN EHDOT ENNEN SOPIMUKSEN TEKOA. SAMOIN SOPIMUKSEN TAI SEN OSAN PURKAMISEEN LIITTYVÄT EHDOT.
      Vaadi myyjältä kirjallinen vahvistus tarjouksesta kaikkine ehtoineen, erityisesti purkuehtoineen, ja ilmoita selkeästi, että päätät sopimuksen syntymisestä vasta myyjän kirjallisen vahvistuksen perusteella. Korosta, että yhteydenottosi ei ole tilaus, vaan tarjouspyyntö.

      Jos olet unohtanut kysyä jotain oleellista ja/tai myyjä on unohtanut kertoa jotain oleellista, niin puhelinkeskustelussa puhuttujen toteennäyttö myöhemmin on vaikeaa. Varminta olisi asioida kirjeitse,
      tai vaihtoehtoisesti suoraan jonkun itselle hyväksyttävän diilerin välityksellä.

      • ei koskaan enää

        Itse teimme ensimmäisen irtisanomisen s-postin kautta, sieltä soitettiin ja tarjottiin ilmaista 3 kuukauden taukoa ja mahdollisuuden perua palvelu sen aikana. Siitä huolimatta laskua kertyi koko ajan. Lähetimme irtisanomisen 2 eri kanavaa käyttäen kirjallisesti, kun 2 kk oli kulunut tauolle jättämisestä. Mitään ei kuulunut, joten soitimme 2 viikon kuluttua. Siinä kävi ilmi, että meille oli lähetetty laskuja jo 2 kappaletta ( eivät ole vielä tulleet) ja irtisanomisilmoitusta ei oltu vielä käsitelty. Ilmoitimme päivämäärän jolloin olimme sen irtisanoneet ja josta heillä itselläänkin oli tietoa. Soitimme samana päivänä uudelleen ja nyt oli toinen henkilö puhelimessa. Kävi ilmi, että edellinen virkailija oli laittanut irtisanomispäiväksi tämän päivän, ei sitä päivää jolloin olimme aikaisemmin sähköpostin kautta ilmoittaneet.

        Myyjän mukaan sillä ei ollut merkitystä, mutta omasta mielestäni irtisanomisen yhteydessä on ehdottomasti merkittävä se päivä, jolloin asiakas ilmoittaa irtisanomisen.

        Tällä tauolla me lupauduimme palveluun uudelleen, eli se ensimmäinen irtisanominen peruuntui. Mutta tauon aikana sitä ei voi irtisanoa tai sitä ei laiteta päättymään, vaan pitää olla yksi laskutuskausi välissä. Tätä myyjä ei sanonut ja virkailijan mukaan myyjän ei ole velvollista kertoa asiaa, koska tieto löytyy sopimuspaperista. No PlusTv sivuilla olevista sopimuspapereista ei käy ilmi mitään taukoaikaa, joten soitimme uudelleen. Nyt sanottiin, että kotiin on lähetetty tietoa asiasta kirjeitse, joka ei koskaan tietenkään tullut perille. Heillä on s-postisosoite, mutta sitä kautta ilmoitusta ei tietenkään voitu lähettää.

        Laskut jotka ovat tulossa postissa, voimme hävittää aiheettomina ja maksettavaksi jäi kuukausi sen taukoajan jälkeen, joten asia on siltä osin kunnossa.

        Herää vain kysymys, että kuinka kauan niitä laskuja olisi tullut, jos emme olisi itse asiaan tarttuneet. Pelkkä irtisanominen ei näköjään riitä, ei vaikka sen tekisi PlusTv sivujen tai s-postin kautta. Jännää kuitenkin on, että kun me sanoimme sopimuksen irti ensimmäisen kerran, niin myyjä soitti jo muutaman päivän kuluttua tarjoten tätä 3 kk taukoa, mutta kun me sen aikana irtisanottiin, niin se tieto ei sitten koskaan ketään saavuttanut ilman henkilökohtaista yhteydenottoa.
        Ihmettelen myös sitä, ettei sitä irtisanomista oltu käsitelty silloin kun se on heille tullut, koska laskuja on kuitenkin lähetetty, eli meidän tietoja on tämän 2 viikon aikana käsitelty.


    • plus tv on syvältä

      plus tv vetoo aina tietokone virheeseen,kun lähettää laskuja ilmas ajallakin huijari touhua.

    • äkkipikaiset aasit

      Porukka vaan ei tajua kun ehdoissa lukee yhden laskutuskuukauden irtisanomisaika. eihän missään saada paketteja heti kiinni. te ootte vaan liian hätäisiä. helpommin pääsee kun oikeesti lukee ne ehdot ettei tule mussuttamista. ei kuluttajaneuvojatkaa paperille missä on mustaa valkoisella voi mitää

    • Vaikeaa vääntää...

      Sopimuksesta irtipääseminen on vaikeaa. On ollut muutama sopimus vuosien kuluessa. Usein sopimuksen lopettaminen ei meinaa onnistua. Vaikka ehtojen mukaan kirjallisesti sanoo sopimuksen irti, niin väitetään, että mitään kirjettä EI OLE tullut. Sitten luvataan tutkia asiaa ja soittaa, mitään soittoa EI TIETENKÄÄN kuulu. Sähköpostiin asian tiimoilta ei vastata. Sitten kun sinne aikansa soittaa ja mesoaa, niin sanotaan, että ehkä me nyt tässsä voidaan sopimus lopettaa. Pitkin hampain ja vittuuntunein mielin.

      • ver55

        Näin se toimii. Täysin samanlainen tapaus minullakin.


    • wsiurwufdsdu

      Te kaikki olette saamattomia.

      Näin minä lopetan vittumaisen asiakassuhteen:

      1. Ilmoitan plustv:lle lopettavani tilauksen.
      2. Tilaus jatkuu, laskuja tulee
      3. En maksa niitä
      4. Plustv pistää ne perintään.
      5. En maksa niitä
      6. Perintätoimisto pistää ne käräjille
      7. Toimitan käräjäoikeudelle kopion sähköpostilla tehdystä peruutuksesta
      8. Plustv maksaa vitusti oikeudenkäynti&perintäkuluja
      9. Plustvtä vituttaa
      10. minua ei, katsoinhan ohjelmia vielä perumisenkin jälkeen jonkun tovin, ilmaiseksi siis.

      • Ehdottelija-123

        Tallentakaa ne puhelunne Asiakaspalvelun kanssa jos on epäselvyyksiä. Näin pystytte todentamaan käydyn keskustelun, mikäli tarvetta ilmenee. Samoin toimivat mm. puhelinmyynnissä kun asiakas tilaan tuotteen.


    • king

      se juuri näin
      sk

    • PLUSTV KUSETTAA!!!

      ÄLKÄÄ IKINÄ OTTAKO PLUSTV:TA!!! Maksukehotuksia tulee vaikka laskut maksettu täsmälleen ajallaan. Lisäksi tämän vuoden puolella kaksi kertaa paketti suljettu ja tullut 2x 70 euron uhkasakko. Molemmat kerrat olleet plustv:n oman laskutuksen virheitä ja asiaa pahoiteltu vain typerien ja huonosti asioista tietävien asiakaspalvelijoiden toimesta. Esimiehiin ei saa yhteyttä, asiakaspalveluun joutuu jonottamaan maksullisesti todella pitkään eikä haluamiasi sopimuksia tai laskuselvityksiä saa kirjallisena vaikka kuinka pyytää! SURKEIN ASIAKASPALVELU, minkä kanssa joutunut koskaan tekemisiin!!! Paketin lopettaminen vahvistettiin kolmannen soittopyynnön ja pitkän sähköpostinvaihdon jälkeen.

      Minulta suljettiin kanavapaketti, kun plustv uudisti laskutusta ja sekoili kirjanpidoissaan. Kaikki laskut oli siis maksettu ja tämän he myönsivät ja lupasivat hyvittää 70 euron sakkomaksun, minkä he olivat paketin sulkemisesta langettaneet. Pitkän kiukuttelun jälkeen he lupasivat 4,90e puhelinlaskuhyvitystä asiakaspalveluun soittamisesta. Ei mitään hyvitystä menetetystä katseluajasta tai mikä eniten kiukutti niin viime yön NHL finaali, mikä jäi näkemättä!!!

      Nyt paketti lopetettu ja yhteys kuluttajaviranomaisiin otettu! Taitaa taas tulla selvitykset (niinkuin edellisellä kerralla) vasta kuluttajaasiamiehen kautta.

      Suosittelen ottamaan kuluttajaviranomaisiin yhteyttä heti, kun ongelmia plustv:n kanssa. Plustv:n asiakaspalvelun kautta ei selviä mikään!!!

      • xamaxman

        Voisin kopioida tuon ylläolevan tekstin. Irtisanoin ensimmäisen SM-liigafinaalin aikana netin kautta. Sitten tuli laskuja - soitin ja jonotin yli 50min maksullista jonotusta muutama kuukausi sitten. Väittivät, ettei nyt saa suljettua, kun minulla on 2 vuoden sopimus. Olin tulostanut netistä tulleen tilausvahvistuksen - eihän siinä tietysti ole sopimuspituutta. Maksoin kiltisti ja nyt tuli perintälasku ja 70EUR sulkemismaksua. Ilmeisesti ovat taas vailla jonotusmaksuja. Käsittämätöntä toimintaa...


    • Plustv huijaa

      Sama täällä!!! Maksukehotuksia tullut nyt joka laskusta vaikka laskut maksettu eräpäivänä! Ihme toimintaa kyllä! Onneks en oo laittanu suoravelotukseen!!! Älkää muuten kukaan tehkö sitä virhettä!!! Nyt loppuu tää kanavapaketti meiltä!

    • PLUS-Pettynyt

      mulla oli viime syksyyn saakka joku peruspaketti ja laskutus mni silloin ok, mutta sitten tein virheen ja otin jonkun 4sport lisäpaketin, sitten kesti marraskuusta huhtikuuhun joka lasku väärin, aina liikaa hintaa, välillä noin 27 € laskun summa oli yli 40 €. Aika rasittava oli soitella joka kuukausi, nyt oli viimeisenä tämä canal-plus tarjous ja sen laskutus virheet, otin sitten koko plus tv:n pois kun asiakaspalvelu oli niin töykeää.

      Aina kun soitin sinne, niin täti käipyi puhelimesta ja hyvän pitivät palaveria ennekuin saivat summan selville, puhelukin maksaa ~30 senttiä minuutti.
      Ottivat varmaan sillä sen hinnan takas, mitähän kuluttaja-asiamies tälläisestä oikein tykkää?

      Jos jollain on ollut suoralaskutuksessa, niin kyllä kannattaisi tarkastaa viime vuoden maksut, on voinu mennä jopa SATOJA euroja liikaa.

      • Muroihini on kustu

        Jonotan parhaillaan Plus-TV:n asiakaspalveluun. Otin hölmöyttäni lätkän MM-kisapaketin, jonka irtisanoin kirjallisesti toukokuussa. Ilmoitin lopettavani tilauksen maksamaani kauteen, eli 15.6.2012.

        Sitten minulle soitettiin Plussalta ja kyseltiin palautetta paketista ja ohjelmista. Samalla kysyttiin enkö todellakaan halua pitää palvelua käytössäni heinäkuun 15. päivään asti, jonne olen sen heidän kirjanpitonsa mukaan maksanut. Kerroin, että tuskin noita kanavia tulee enää avattua, mutta jos sinne asti todella olen maksanut niin antaa sitten näkyä. Ihmettelin ääneen muistelevani laskussa kauden päättymisen ajankohdaksi laitetun 15.6.2012. Soittaja kuitenkin kertoi, että laskuissa on ollut niin paljon virheitä, ettei ole ihme, mutta mitään kustannuksia tästä ei nyt kuitenkaan ole tulossa.

        Eilen tuli postista 1. maksukehoitus ajalle 15.6. - 15.7.2012. Kinuavat 16,29€ summaa. EN VARMUUDELLA TULE TUOTA LASKUA MAKSAMAAN. TULEN LISÄKSI KÄYTTÄMÄÄN HENKILÖREKISTERILAIN TARKASTUSOIKEUTTA JA PYYTÄMÄÄN HEIDÄN ASIAKASREKISTERISTÄÄN KAIKKI TIEDOT ITSESTÄNI JA VAATIMAAN NIIDEN POISTAMISTA. VAATIKAA SAMAA, NIIN SAAVAT JOTAKIN UUTTA PUUHAA NOIDEN HUUHAA LASKUJEN KIRJOITTAMISEN LISÄKSI.


    • plussateevee

      Muistakaapa aina soitella Plustvn ilmaisnumeroon 0800 02020 kun on asiaa, säästää pitkän pennin...
      Väittävät tuota tilausnumeroksi mutta paskapuhetta :) Samat ihmiset sielläkin vastaavat.

    • rikas sika

      Mun broidi katso plus tv kanava paketti yli vuoden ennen kuin poikkasivat sen maksamattomien laskujen takia. Ei kyllä ollut irtisanomassa, mutta ei vaan viitsinyt maksaa.. hyvin näky ja pitkään..

      No yhtenä päivänä kanavat meni poikki, mutta posti toi uuden kortin.

      No enään näkyy uudella kortilla Maikkarin maxi, mikä riittääkin formuloiden seuraamiseen =)

    • pelsebuupi

      Mielenkiintoista nähdä miten itselläni käy, ostin viime vuoden lopussa r-kioskilta kolmen kuukauden plus-tv prepaid kortin.
      Plus-tv tarjosi minulle yhdeksän kuukauden jatkoa 17,94€:n kk hintaan (sisältää korttimaksun)
      Eilen tullut heinäkuun lasku oli kuitenkin 22,96€, saapa nähdä minkälainen vastaus tulee kun lähetin heille heidän itsensä lähettämän yhteenvedon kopion sähköpostina asiakaspalveluun.
      Ilmoitin myös että minulla ei ole aietta maksaa laskua ennenkuin summa on oikaistu, sekin ärsyttää että laskussa on eräpäivä 30.6 ja minulle se saapui 26.6.

      TERVETULOA PLUSTV:N PALVELUIDEN PARIIN!

      Vahvistamme, että olemme vastaanottaneet tilauksesi.

      YHTEENVETO TILAAMASTASI PALVELUISTA

      Paketti: Prepaid Verraton 12KK

      Tilaamasi kanavat:
      MTV3 Fakta
      MTV3 Leffa
      MTV3 Juniori
      Discovery Channel
      Eurosport
      Nelonen Kino
      MTV3 MAX

      Kuukausimaksut:
      PlusTV Verraton: 19,95 €
      Korttimaksu: 2,99 €
      ---------------------------------------
      Yhteensä kuukaudessa: 22,94 €
      ---------------------------------------
      Kertamaksut yhteensä: 0,00 €
      ---------------------------------------
      Alennukset yhteensä: 0,00 €

      Kampanjaetu: 9kk jatkotilaus, 9kk 14,95€/kk, jatko norm hinnoin 19,95€/kk

      Sitova sopimusjakso: 12kk

      Kampanjaehdot:
      3kk määräaikaisen tilauksen jälkeen 9kk jatkotilaus, 9kk 14,95€/kk, jatko norm hinnoin 19,95€/kk

    • jossu

      Joo on kyllä AIKA HANKALAA tämä plus tv:n kanavapaketin irtisanominen, soittelin jo huhtikuussa maksulliseen asiakaspalvelunumeroon laskusta kysyäkseni ja ajattelin samalla sitten ilmoittaa jo hyvissä ajoin että haluan irtisanoa sopimukseni sitten kun määräaikainen tilaus loppuu heinäkuun puolessa välissä, mutta se ei käynytkään puhelimen toisessa päässä, vaan kehotettiin soittamaan uudestaan lähempänä irtisanomisen ajankohtaa. Nyt olen yrittänyt kolme päivää soittaa asiakaspalveluun ja vielä MAKSULLISEEN sellaiseen ja aivan turhaan, ei mitään vastausta, netin kauttaa soittopyyntöä lähettänyt ja nyt onneksi tulin tänne sivuille ja näin tuon ilmaisnumeron jonne juuri soitin, hetken odottelun jälkeen sainkin irtisanottua, ja tietysti heillä on tämä kuukauden irtisanomisaika, joten saan vielä yhden lisäkuukauden maksaa tästä palvelusta, no se on aika pieni hinta siitä, että saa koko touhun irtisanottua!

    • Ei enää Plus TV:tä!

      Irtisanomiseni onnistui, mutta

      sain Plus TV:ltä korttimaksun kohotuslaskun 0,03€ !

      Mietin tässä soitanko asiakaspalveluun ja kysyn oletteko tosissanne?

      Noh, loppuu tämä tuska kohta, onneksi.

    • Risuja palvelulle

      Asiakaspalvelu Plustv:llä todellakin ala-arvoista. Sanoin sopimukseni irti toukokuussa (vaati neljä eri puhelua ja jonotusaika joka kerralla reilusti yli 15min.) ja sopimuksen piti päättyä 14.7.2012. Irtisanomisesta pyysin kirjallisen todistuksen joka ihme ja kumma tulikin kotiin postilla. Tänään 1.8 saapui lasku jossa laskutettiin 15.7-16.8 välistä aikaa???? Soitin asiakaspalveluun johon jouduin jonottamaan reilut 10 minuuttia, puhelimeen vastannut nainen ihmetteli miten tämä oli mahdollista, heillä näkyi irtisanominen mutta jotenkin järjestelnmä oli pitänyt rinnakkaiskortin kuitenkin voimassa? Selitys tuokin. Hän lupasi hoitaa asian ja kehoitti minua olemaan huomioimatta laskua Saa nähdä miten tarina päättyy.

      Ihmettelen miten maikkari antaa tuotteitansa myyntiin tuollaiselle taholle, ei ainakaan kohota pisteitä minun silmissäni.

    • Teracop

      PlusTV:n omistaa suuri Pohjoismainen mediaoperaattori Teracom Group. Teracomin omistaa Ruotsin valtio. Teracomista tuli yhtiön enemmistöomistaja kesäkuussa 2009.

      Tappiota on tehty monta vuotta, ilmankos ei maksavista asiakkaista haluta irroittaa.

    • demo 13

      Olen kanssa yrittäyt soittaa tuloksetta plustv palvelu numeroon ja jättänyt useita yhteydenotto pyyntöjä sähköpostilla eipä ole kuulunut mitään, jos meinaat ottaa kanava paketin ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ OTA PLUS TVTÄ tosi paskaa palvelua ja kallista.

      • Kuluttajasuojelu?

        Eikö tässä ole kasassa selkeästi ryhmäkanteen paikka - systemaattista rikollista toimintaa joka aiheuttaa suoria ja epäsuorikustannuksia kulutajalle - missä kuluttajavirasto oikein piileskelee!


    • Yksi kiukkuinen

      Ennestäänkin kalliina pitämäni sopimuksen hintoja ilmoitettiin korotettavan. Tarkistin sopimusehdoista kohdan " Sopimusehtojen muutokset ja velvoitteiden siirto". Siellä sanotaan selvällä suomenkielellä: "Saatuaan tiedon sopimusehtojen muutoksesta" (jollainen hinnankorotuskin siis on) "tilaaja voi irtisanoa palvelun päättymään heti. Palvelu päättyy samana arkipäivänä kun PlusTv:n asiakaspalvelu vastaanottaa irtisanomisilmoituksen."

      Laitoin välittömästi (24.7.) nettisivun kautta irtisanomislomakkeen. Kun mitään ei kuulunut, kirjoitin perään sähköpostin (2.8.). Kun mitään ei vieläkään kuulunut, soitin tänään (9.8.) asiakaspalveluun, jossa irtisanomistani ei näkynyt asiakastiedoissa. Asiakaspalvelija nro 1 löysi kuitenkin sähköpostini, mutta sanoi, ettei alkuperäistä irtisanomisilmoitusta voida huomioida jos sitä ei kerran heillä näy. Sanoin, ettei heidän tekniikkaongelmansa kuulu olla minun ongelmani. Hänen mielestään minulla olisi pitänyt hälytyskellojen soida kun en ollut saanut irtisanomisvahvistusta! Ilmoitin juuri sen vuoksi laittaneeni perään sähköpostia ja siksihän nyt vielä soitinkin. Asiakaspalvelija nro 1 sanoi voivansa irtisanoa sopimukseni 30.9. Sanoin, ettei käy, koska sopimusehtojen mukaan voin irtisanoa sopimuksen heti. Hän väitti, että siihen tulee silti irtisanomisaika!! Ilmoitin painokkaasti, etten aio maksaa enempää kuin heinäkuun laskun, jonka jälkeen puhelu meni mykäksi.

      Soitin uudelleen. Asiakaspalvelija nro 2 oli kovin pahoillaan ja yritti myydä minulle edullisempia paketteja (silti älyttömän kalliita). Kieltäydyin ja sanoin vain haluavani irtisanoa sopimukseni. Hän ilmoitti heillä olleen hieman ongelmia nettilomakkeiden kanssa. Sopimus saataisiin päättymään 31.8. Ilmoitin jälleen, että en ole maksamassa elokuusta. Luin hänelle ääneen sopimusehtojen em. kohdat ja hän ei oikein osannut sanoa tähän mitään. Kysyin miten voi olla, että asiakas joutuu kertomaan asiakaspalvelijalle mitä sopimusehdoissa lukee! Hän pahoitteli jälleen ja lupasi jotenkuten selvitellä asiaa, mutta oli yhä sitä mieltä, että elokuun lasku pitää maksaa. Ilmoitin olevani yhteydessä kuluttajaviranomaisiin, jotka saavat selvittää, miten on mahdollista, että yritys huijaa noin törkeästi. Minulta eivät ole saamassa enää senttiäkään, se on varmaa.

      Saan samat palvelut näemmä toiselta palveluntarjoajalta noin puolet edullisemmin... Perhana.

      • ex-palvelija

        siellä sopimusehdoissa lukee että plustv voi korottaa hintoja ja siitä ilmoitetaan viimeistään 30 päivää ennen. Kyseessä ei siis ole sopimusehtojen muuttaminen, ainoastaan hintojen nousu. Asian tiedän siksi että olen ollut siellä joskus töissä hetken.


    • Jemppa23

      Muistakaapa aina soitella Plustvn ilmaisnumeroon 0800 02020 kun on asiaa, säästää pitkän pennin...
      Väittävät tuota tilausnumeroksi mutta paskapuhetta :) Samat ihmiset sielläkin vastaavat.


      Tässä vielä muistutukseksi!

    • plussaa

      Minä ja irtisanoin plustv:n. Otin keväällä sen canal :n 3 kk:n tarjouksen joka 39.90. No siinä meni aikansa että saivat sen kytkettyä päälle. Muutamaan kertaan soittelin ja ihmettelivät ettei toimi, eräs asiakaspalvelija ota töpseli seinästä ja laita pääle pidä mtv3 kanavaa päällä 3 tuntia yhteen menoon niin toimii, no ei toiminut.

      Sitten ajattelin että perun ajoissa sen tilauksen ettei jatku yli 3 kuukautta. kun tilaus läheni päättymistä niin ilmaantu seuraava 3 kk:n lasku täydellä hinnalla.

      Soitin sinne että olen irtisanonut sen 3 kk:n jälkeen. Sitten ne sano että heidän laskutuskausi päättyy kuukautta myöhemmin, että joudun maksamaan sen yhden kuukauden kuitenkin.

      pakkohan se oli maksaa, mutta nyt olen irtisanonut plustv:n sopimuksen enkä enää tässä elämässä ota sieltä uutta.

    • Perkuleen huijari

      Sama homma täällä. Plustv kusettaa todellakin ihan kaikessa. Miten paljon jotkut vaikka vanhemmat ihmiset ovat turhasta näille rosvoille maksaneet kun lasku on suoraveloituksella. Meillä oli myös se mm-jäkis kanava paketti jonka piti olla 3 kk. Ja vitut. Meille tuli yli satasen lasku. Laitettiin asiakaspalveluun viesti että soittaavaat meille tästä asiasta niin paskat soittanu. Laittovat vaan sähköpostia ja jotain ****** vaan niissä jauho eikä asia selvinny. Minun oli pakko soittaa sinne ja sanoin suorat sanat mitään kaunistelematta. No siitäpä pätkähti sitten reilun kympin puhelinlasku. Asiakaspalvelun urpot sano että canal total maksut maksetaan heidän laskutuskautensa loppuun. Eikä siis sitä kolmee kuukautta mitä nää huijarit lupas. Plustv juurikin muutti heidän laskutuskauttaan kun jäkis kausi oli loppumassa niin että kaikki paketin ottaneet joutuivat maksamaan roimasti lisää.. meillekin tuli yli 17 euroo lisää siitä. MInä olen niin valmis viemään tämän asian niin pitkälle kun mahdollista. Tämän pelleilyn on loputtava. Mites ihmiset, tehdäänkö ryhmäkanne? Minä vien tämän kuluttajariitalautakuntaan ja plustv pääsee mustalle listalle.!!!

      • AsPalvelijana_ollut

        Tuossa ns. 3kk canal mainostuksessa Plustv ampui itseään kyllä pahasti nilkkaan. Missään ei sanottu mainoksissa, että paketti olisi ainoastaan 3kk. Se on ihan normaali paketti, niinkuin mitkä tahansa muutkin Plustv paketit. Eli siinä pätee normaalit sopimusehdot. Sopimusehdoissa lukee, että paketti on aina laskutuskauden loppuun. Käytännössä kun asiakas ottaa tuon canal paketin vaikka 20.4, niin se ei pääty 20.7, vaan 31.7. Plustv mainosti sitä erittäin huonosti, ja se maksoi heille potentiaalisia jatkavia asiakkaita TODELLA paljon. Näitä myrskyjä minäkin sain olla vatvomassa asiakkaiden kanssa, jotka kuvittelivat ottaneen TASAN 3kk sopimuksen.
        Vaikka en enään asiakaspalvelijana siellä olekkaan; pyydän: lukekaa ne sopimusehdot, tai kysykää tilatessa että millon saa aikasintaan kiinni. Se on ärsyttävää kuunnella suoraa huutoa, kun asiakas on vain olettanut että paketti menee kiinni tiettyyn aikaan.


    • Tässä syy
    • Eivät osaa

      Jos luvataan, että se on 3 kk niin se silloin tarkoittaa sitä, eikä mitään yllimääräisiä maksuja! Ei kyllä lukenu meidän tilausvahvistuksisssa mitään tuosta että se on laskutuskauden loppuun.. vaan että 3 kk ja sen jälkeen jos jatkaa tilausta niin normihinta.. Kannattais plustv:n pikkusen varoo tekemisiään. Uskonpa että tässä Suomenmaassa on useampi sata kotitaloutta, jotka ovat tulleet huijatuiksi..

      • AsPalvelijana_ollut

        Ei se vain sitä tarkoita. Sopimusehdoissa lukee milloin paketin voi irtisanoa ja mihin se menee kiinni. Jos otat puhelimen kytkykauppana vuodeksi, niin mitä suuremmalla todennäköisyydellä sekin menee kiinni vasta laskutuskauden loppuun. Jos sopimusehdoissa lukee "tämä paketti on ainoastaan 90 päivää tilauksesta voimassa", niin se on asia erikseen, mutta kun sopimusehdoissa lukee "tämä paketti menee kiinni laskutuskauden loppuun", niin silloin se myös menee.
        Edelleen sanon: erittäin tyhmä veto Plustv:ltä, mutta kyllä asiakkaankin pitää herranjumala osata vähän katsoa millasilla ehdoilla on liikkeellä. Lisänä vielä semmoinen, että mainostaessa, canalista ilmoitettiin vain että lätkäpaketti maksaa kolmelta kuukaudelta 39,90. Mainostustapa oli erittäin kiero ja ehkä jopa harhaanjohtava, mutta missään mainoksessa ei sanottu että paketti on 90 päivää voimassa.
        PYYDÄN: katsokaa mitä ostatte, älkääkä olettako!


    • Katkelma

      Tuossa alla siis katkelma plustv:n sopimusehdoista. CANAL TOTAL OLI MÄÄRÄAIKAINEN SOPIMUS ELI 3 KK EIKÄ TOISTAISEKSI VOIMASSA OLEVA! ASIAKAS SAI SANOA SOPPARINSA IRTI HETI 3 KK JÄLKEEN.

      11. Sopimuksen voimassaolo ja asiakkaan irtisanomisoikeus Palvelu on voimassa
      toistaiseksi tai nimenomaisesti palvelusopimuksessa määritellyn määräajan, jonka
      jälkeen Palvelu voi jatkua toistaiseksi voimassaolevana palvelusopimuksen mukaisesti.
      Tilaaja voi milloin tahansa irtisanoa toistaiseksi voimassa olevan sopimuksen
      toimittamalla kirjallisen irtisanomisilmoituksen Palveluntarjoajalle. Irtisanominen
      on tehtävä kirjallisesti. Tilaajan irtisanottua sopimuksen Palvelu päättyy seuraavan
      laskutuskuukauden lopussa.
      Määräaikainen sopimus päättyy, kun määräaika on kulunut umpeen. Määräaikaista
      sopimusta ei voida irtisanoa. Tilaajalla on kuitenkin oikeus purkaa
      määräaikainen sopimus siinä tapauksessa, että PlusTV syyllistyisi olennaiseen
      sopimusrikkomukseen tai jos Palvelun sisältö myöhempien muutosten vuoksi
      olennaisesti poikkeaisi siitä, mitä kohdassa 9. on sovittu.

      • AsPalvelijana_ollut

        Plustv ei myy määräaikaisia soppareita enää. Kaikki paketit muuttuvat toistaiseksi voimassaoleviksi määräaikaisuuden loputtua. Tämä kiertää tuon kohdan (edelleen, erittäin kieroa, mutta näin se vaan on). Tilausvahvistuksessa lukee "paketti on kolme (3) kuukautta määräaikainen, jonka jälkeen se muuttuu toistaiseksi voimassaolevaksi". Tämä on fakta.


      • MUTTA KUN
        AsPalvelijana_ollut kirjoitti:

        Plustv ei myy määräaikaisia soppareita enää. Kaikki paketit muuttuvat toistaiseksi voimassaoleviksi määräaikaisuuden loputtua. Tämä kiertää tuon kohdan (edelleen, erittäin kieroa, mutta näin se vaan on). Tilausvahvistuksessa lukee "paketti on kolme (3) kuukautta määräaikainen, jonka jälkeen se muuttuu toistaiseksi voimassaolevaksi". Tämä on fakta.

        asiakas on oikeutettu sanomaan sopimuksensa irti määräajan päätyttyä!

        Määräaikainen sopimus päättyy, kun määräaika on kulunut umpeen. Määräaikaista sopimusta ei voida irtisanoa. Tilaajalla on kuitenkin oikeus purkaa määräaikainen sopimus siinä tapauksessa, että PlusTV syyllistyisi olennaiseen sopimusrikkomukseen tai jos Palvelun sisältö myöhempien muutosten vuoksi olennaisesti poikkeaisi siitä, mitä kohdassa 12. on sovittu.


      • HUOM!
        AsPalvelijana_ollut kirjoitti:

        Plustv ei myy määräaikaisia soppareita enää. Kaikki paketit muuttuvat toistaiseksi voimassaoleviksi määräaikaisuuden loputtua. Tämä kiertää tuon kohdan (edelleen, erittäin kieroa, mutta näin se vaan on). Tilausvahvistuksessa lukee "paketti on kolme (3) kuukautta määräaikainen, jonka jälkeen se muuttuu toistaiseksi voimassaolevaksi". Tämä on fakta.

        mitä sä kirjoitat? "plustv ei myy määräaikaisia soppareita enää..." "kaikki paketit muuttuvat toistaiseksi voimassaoleviksi määräaikaisuuden loputtua.." Eli määräaikaisia sopimuksia on. Niinkun tuokin canal total. 3kk jonka jälkeen asiakas voi lopettaa paketin tilaamisen. Eli sopimus on määräaikainen.. Samahan se on työrintamalla. Sulla on vaikka puolen vuoden määräaikainen sopimus, jolloin työpäättyy. Se ei muutu toistaiseksi voimassa olevaksi jos ei työnantaja palkkaa. Sama on tämänkin asian kanssa. Sopimus päättyy ja asiakas saa lopettaa paketin tilaamisen eikä tarvitse jatkaa toistaiseksi voimassa olevalla sopparilla.


    • Tasantarkkaan

      puhelinlaskuja ja kuukausimaksuja ei veloiteta laskutuskauden loppuun.. Ainakaan saunalahti ei veloita. Määräaika tarkoittaa määräaikaa ja thats it !! Onko sulta menny kenties jotain ohi!?

    • dfsdfsdfds

      se vitun plustv yrittää karhuta multakin ylimääräistä!!! tilasin tuon totalpaketin keväällä, kk päästä tuli lasku 39.10 jonka jälkeen VÄLITTÖMÄSTI ilmoitin että sopimus irtisanotaan HETI määräaikaisuuden loputtua. tein irtisanomisen vielä kk ennen määräaikaisuuden loppumista netissäkin. tuli oikein vahvistuskin. kuitenkin ne pellet lähettää mulle uuden yli 20 euron laskun. ilmoitin että en maksa, en todellakaan. vastaukseksi tuli jotain ympäripyöreää paskaa, edelleen ilmoitin että olette tehneet virheen, en maksa. sitten alkoi jo tulemaan perintätoimistosta laskua...sitten kirjoitin että asia lähtee kuluttajavirastoon...nyt ne eivät edes vastaa!!! vittu että mua vituttaa tollaset vitun huijarit...ÄLKÄÄ IKINÄ TYÖNTÄKÖ NOKKAANNE PLUSTVN PASKAAN!

    • petetty 201

      Kyllä täytyy sanoa plustv:n toiminnasta että on täyttä paskaa. ruotsalaisomistuksessa olevalta yhtiöltä ei tietysti muuta voi odottaakaan.
      "käyvät täällä tapansa mukaan rahastamassa" sanoi Tauno Matomäki aikanaan.

    • huijattu1

      Loppui meiltäkin PlusTv:n tilaaminen. Voi jeesus mitä toimintaa....
      Yht äkkiä vaan tippui Discoverychannel pois eikä kukaan ilmoittanut asiasta mitään. Kuulemma Fiskarsin lähettimen kautta sitä ei enää saa lähetettyä. En tiedä miksi. Taitaa jannuilla olla maksut myöhässä ulkomaille tai jotain.
      Viikon ajan pommitin useaan kertaan yhtiötä ja vasta tänään minulle kerrottiin tämä kyseinen asia että kanava ei enää näy Fiskarsin kautta.
      Siis todella surkeeta toimintaa. Olin napakkana puhelimessa ja luvattiin että tilaus loppuu nyt samoin tein eikä tarvii maksaa kun loppulasku 35 ja rapiat. Saas nähdä kuinka käy.
      JA kun on muita katsellut niin on todella posketon hinta ollut tuolla kyllä. Eikä olis se joukkokannekkaan mikään paha juttu...

    • P.....TV

      Älkää ikinä lähtekö tohon leikkiin!!! PLUSTV HUIJAA JOHTAA HARHAAN JA KUSETTAA joka käänteessä!!!!

    • Erkki

      Minulla on ollut ongelmia Plustv:n näkyvyyden kannssa.
      Tiedustelin mitä voin tehdä kun maksan mutta en näe kanavia.
      Vastaus oli että asia ei kuulu heille, he myyvät pelkän kortin ja asiakas
      vastaa lopusta !!!!!!

    • Ei ikinä plustv:tä

      Muistakaapa aina soitella Plustvn ilmaisnumeroon 0800 02020 kun on asiaa, säästää pitkän pennin...!
      Väittävät tuota tilausnumeroksi mutta paskapuhetta :) Samat ihmiset sielläkin vastaavat.

      • VAROKAA C+ TOIMINTAA

        Irtisanoin 3 kk sitten cmore tuotteen paketin, silti uusimmassa laskussa tämä tuote laskutettuna. Lähetin asiakaspalveluun huomautuksen virheellisestä laskusta ml. kopio irtisanomisesta (kiitos varoituksista tällä palstalla), vastaus ja oikaisu vasta toisen viestin jälkeen. Aikamoista dismeriittiä yrityksen toiminnasta, selkeitä LAATUVIRHEITÄ toimintatavoissa.


    • tee

      meillä jo2kk ollu irtisanottuna ja tänää tuli lasku wtf no asiakasplvelu pahoitteli harha laskua

    • Ei enää...

      Ostin Dna:lta 2 kk prepaid kortin joka maksoi 29,90 €. Aktivoin kortin 29.12. joten katseluaikaa pitäisi olla helmikuun loppuun tai jopa maaliskuulle. Tänään tuli lasku 1.2. - 28.2. ajalle????? Siis maksattaisivat jo maksetunkin uudelleen. Soitin asiakaspalveluun n. 15 min puhelun ja kas kummaa laskutuksessa oli tapahtunut virhe. En enää osta edes valmiiksi maksettua PlusTV korttia!!!

      • Kärsivällinen

        Kannattaa mennä sinne DNA kauppaan valittamaan, niin samalla menee sitä myyjän myyntiaikaakin "hukkaan", jos joutuu sieltä soittelemaan pääkallonpaikalle. Ainakaan tammikuun alussa ei ollut heillä mitään sisäistä asiakaspalvelu linjaa ja muujä odotti puhelinkourassa vajaan tunnin että pääsi läpi.
        Saattoi tulla heille kalliimmaksi, mutta on vanhoja asioita hampaankolossa koko plustv.seen


    • Sonera 0li

      Samanlaista politiikkaa kuin soneran laajakaista. Netin sai kyllä poikki, mutta laskutuksen vasta kuukausien päästä kuluttajaneuvojan toisen yhteydenoton jälkeen...

    • finflix

      mulla kesti 7 vuotta saada liikaa maksettu takaisin, ei ollut plusTV:llä kirjanpitoa, naurua oli "asiakaspalvelussa" juupas no eipäs, mulla ei riitä todellisuuden taju ymmärtämään tämän firman toimintaa. kerro vitsi, plusTV.

    • PlusTV on Welho 1.3.

      http://www.dna.fi/dna-oy/tiedotteet

      Maaliskuun alusta Plus-TV:n laskut tulee DNA Welhon nimissä, sillä Osana DNA-konsernin viihdepalvelujen kehittämistä DNA yhdistää PlusTV:n ja DNA Welhon koko televisioliiketoiminnan sekä kiinteän verkon laajakaistaliiketoiminnan samaan yhtiöön 1.3.2014. Samassa yhteydessä DigiTV Plus Oy:n nimi vaihtuu DNA Welho Oy:ksi. Ovat luvanneet tiedottaa tästä asiakkaitaan lähiaikoina.

    • jo helpotti

      Plustv:n kanssa aina ongelmia.
      Laitoin alla olevan viestin Plustv:lle kun soitin jo aikaisemmin ja eivät olleet kuitenkaan korjanneet seuraavaankaan laskuun ylimääräistä korttimaksua.


      Aihe: Tilauksen päättäminen
      Viestisi: Vittu kun siellä on idiootteja töissä.
      Aina sama homma, laskut on päin persettä.
      Sanon irti tämän seuraavan laskutuskauden loppuun ja te lähetätte uuden korjatun laskun tuon viimeksi tulleen tilalle. Olitte ottanut ylimääräistä kortti maksua. toinen kortti siis kuului kamppanjaan 14,9 eur kuukausi korttimaksun kanssa. Ja sama virhe vieläkin vaikka soitin asiasta. Ette voi hyvittää sellaista korttimaksua mitä ei pitäis olla. Vähentäkää siis siitä 14,9:TÄ eurosta se toinen korttimaksu, siis kaksi korttimaksua mitkä tammi ja helmikuussa ylimääräistä laskutitte.
      Te varmaan kusetatte ihmisiä ihan helvetisti, mun kohdalle on ainakin osunut monta kertaa.
      Jos tässä asiassa on vielä pienen pienikin epäselvyys niin soittakaa vaikka 10 kertaa niin saadaan asiat jotenkin hoidettua tai jos ei muuten niin olisi hyvä vaihtaa johtoporrasta ja työntekijöitä niin kauan että laskutus alkaa toimimaan niin kuin pitääkin, eikä olisi aina tälläistä vitun pelleilyä.

      Vastaus sähköpostiin kiitos.

      Tässä vastaus

      kiitos viestistäsi.

      Vahvistamme PlusTV-sopimuksesi irtisanomisen. Sopimusehtojen mukaisesti sopimuksesi päättyy irtisanomispäivämäärää seuraavan laskutuskuukauden lopussa eli 31.03.2014.
      Säilytä katselukortti, vaikka sopimus päättyykin. Kortti on käyttökelpoinen, mikäli haluat myöhemmin palata asiakkaaksi.

      Olen myös korjannut yhden korttimaksun pois, joka on edelleen virheellisesti tullut laskullesi. Pahoittelen asiaa. Uutta laskua en valitettavasti voi lähettää, mutta voit maksaa nykyisellä laskulla uuden summan 11,40€

      Ystävällisin terveisin

      Sanna

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2277
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1384
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe