väli avaattu
kettu on päässyt kuvaan
siihen alempaan jossa on se tunneli
http://www.tuulilasi.fi/valokeila/?subarea=uutiset&article=154718
muurla
5
726
Vastaukset
- kulkija.76
Ei ollu ainakaan tänään maanantaina 17.11. klo 7:00 metriäkään Muurla-Lohja-motaria ajettavissa, Muurlasta ohjattiin vanhalle ykköstielle kuten ennenkin..
- puijaa
se väli avattiin eilen 19.11 pässi
- lahnajärvellä
joku taukki ajoi nukahduksissa risteyksen ohi ja rupes innoissaan tekemään U-käännöstä keskellä maantietä, torvi pohjassa ajoin ohi.
- Anonyymi00004
Muurlassa väitetään valmistettavan Wallius- merkkisiä hitsauskoneita, minkäänlaista huoltoa tai varaosia niihin ei näköjään saa, netissä kyllä on komeat mainokset huoltoliikkeistä mutta puhelimeen ei vastata, tai jos vastataan luvataan soittaa kohta uudelleen mutta soittoa ei kuulu, kolme viikkoa tätä leikkiä riitti meille. Tuli kaksi Walliusta kerralla, ensimmäinen ja viimeinen.
- Anonyymi00005
Kahta samanlaista konetta ei keräilyosista synny, miten niille mitään kytkentäkaavioitakaan voi tehdä, halvinta rihkamaa mitä rompetoreilta ja loppuun myynneistä löytyy ja eikun komeat mainokset huijaamaan ihmispoloisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen242635Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään402292Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.621298Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp2991221- 41976
- 42957
- 75852
Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh71808Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin175783Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup92751