Yön pimeys -
Voi ahdistaa
kulkemaan kohti valoja
Se joskus pakottaa
Yön hiljaisuus -
Toisinaan taas rauhoittaa
valvoa ja kuunnella
Rakkaan hengitystä
Valoista sinut löysin
kuinka paljon elämää
voikaan olla yön pimeys
- ja pelkkä hiljaisuus
Hiljaisuus
17
489
Vastaukset
- padme_amidala
..voi kuinka rauhoittavan kaunis ja tyyni runo. Runostasi Tomppa tuli mieleen, että mulle pitäisi olla tuollainen "Hiljaisuus" komento joka ilta ja valojen sammutus. Pidin tästä paljon.
Kiitos lukuhetkestä : )- tomppa2006
...myös olla hiljaisuutta, tyyntä levollisuutta ja rauhaa...
Heh, uskon kyllä sinun ilman komentojakin kömpivän sinne sänkyyn, kun se aika koittaa. On muuten varsin yksilöllistä tuo aika hiljaisuuden. Rouva on ollut unessa jo monta tuntia, yksin yökyöpelinä täällä kukun ja runoja rustaan.
Kiitos palautteesta padme.
Lämpimästä hämäryydestä voi loihtia
aivan vierestään kaunista
hiljaisuutta kuin - valona,
rakkaansa turvallisen hengityksen.
Osaat taiten lämpimyyden
tunnot.- tomppa2006
...on kuunnella läheisen ihmisen hengitystä...
Tuo turvallisuutta pimeään ja lämpöä hiljaisuuteen. Valoa ilman valoja.
Kiitos dolan sanoistasi. tomppa2006 kirjoitti:
...on kuunnella läheisen ihmisen hengitystä...
Tuo turvallisuutta pimeään ja lämpöä hiljaisuuteen. Valoa ilman valoja.
Kiitos dolan sanoistasi.Viestisi sisältö on lämmin
ja malja sille - hyvä ystävä.
Viikonlopun rentoutta Sinulle.- tomppa2006
dolan kirjoitti:
Viestisi sisältö on lämmin
ja malja sille - hyvä ystävä.
Viikonlopun rentoutta Sinulle....sinulle ystävä, kippis...
Oikein hyvää lauantai-iltapäivää Sinulle. tomppa2006 kirjoitti:
...sinulle ystävä, kippis...
Oikein hyvää lauantai-iltapäivää Sinulle....tämä- sen ansaitsee
ja hyvien kahvien
kera vielä...
ja lauantai-illan
lempeää huumaa.- tomppa2006
dolan kirjoitti:
...tämä- sen ansaitsee
ja hyvien kahvien
kera vielä...
ja lauantai-illan
lempeää huumaa....kuinka aion lauantai-illan huumaa viettää...
Lähden yövuoroon töihin! Mutta hyvät kahvit piristää, juon mielelläni kanssasi kunnon kahvit.
Teen tuollaisia yökeikkoja säännöllisen epäsäännöllisesti. Silloin tällöin työtarpeen mukaan. Valvominen ei ole minulle mikään ongelma, olen kova poika valvomanaan ja kuuntelemaan yöllisiä ääniä tai yön hiljaisuutta. tomppa2006 kirjoitti:
...kuinka aion lauantai-illan huumaa viettää...
Lähden yövuoroon töihin! Mutta hyvät kahvit piristää, juon mielelläni kanssasi kunnon kahvit.
Teen tuollaisia yökeikkoja säännöllisen epäsäännöllisesti. Silloin tällöin työtarpeen mukaan. Valvominen ei ole minulle mikään ongelma, olen kova poika valvomanaan ja kuuntelemaan yöllisiä ääniä tai yön hiljaisuutta.Ihan kuule Livenä tarjoaisin,jos
turuilla nähtäisiin.
Hyvä toisaalta on,ettei työsi
aiheuta pahempia haittoja ja
saahan sitä särvintä
leivän päälle.
Kuitenkin leppoisaa
yötä sinne missä
liikutkin.
- Mysteriet
Minä tiedän mistä Sinä puhut =)
Nämä ovat myös niitä elämän pieniä onnenhetkiä ja minä pidän tyylistäsi tuoda ne esiin!- tomppa2006
...elämän, on se hetki onnen...
Hyvin pieniä vivahteita, joista pitää nauttia. Tiedän että Sinä tiedät.
*hymyilee*
Niin kutsui runos äärelle.
"yön pimeys"
sen yön hiljaisuudessa eläny,
aamun sarastusta odottannu.
Aina on aamu uus armollinen,
yön syliinsä käärinny.
Hiljaisuuden maailma
levottomuus ei voi,sinne mennä.
tomppa2006
Näin Liisa pohdiskeli
Sinulle kiitos, runos "Hiljaisuus"- tomppa2006
...uusi aamu ja päivä sarastanut...
Pimeys on väistynyt ja hiljaisuus on kadonnut. Kiitos Liisa pohdiskelevasta palautteestasi, jota oli mukava lueskella. Kiitos.
- lindalinda1
tyyni runo, jonka ääreltä olisi ollut hyvä lähteä
nukkumaan jos olisin ollut täällä illalla.
Pidin tästä hiljaisuudesta Tomtom.- tomppa2006
...ei tarkoita että koko perheen tarvitsisi valvoa, vaan osa nukkuu...
Yön hiljaisuudessa on taikaa, siitä tämä runo. Sinulle palautteesta suurkiitos ja hauskaa päivää.
- tiiger-66
*huokaus*
tämän runon levollisuus,
valoisuus,
olet löytänyt
hiljaisuuden voiman,,,
kaunista, herkkää,,
sulkakynäsi kauniit vedot
ihastuttaa~~- tomppa2006
...runoja aikaisemmin lyijykynällä, jonka päässä tosiaan on sulka...
Nykyään vetäsen runon useimmin näppäimistöllä tietokoneen näytölle ja tallennan omiin tiedostoihin.
Kissamaiset kiitokset tiigerille. Kissat on kuin kotonaan pimeydessä, niillä on silmät millä näkee. Sinulla taito kirjoittaa ilahduttava palaute. Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592