Hiljaisuus

tomppa2006

Yön pimeys -

Voi ahdistaa
kulkemaan kohti valoja
Se joskus pakottaa

Yön hiljaisuus -

Toisinaan taas rauhoittaa
valvoa ja kuunnella
Rakkaan hengitystä

Valoista sinut löysin
kuinka paljon elämää
voikaan olla yön pimeys

- ja pelkkä hiljaisuus

17

489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • padme_amidala

      ..voi kuinka rauhoittavan kaunis ja tyyni runo. Runostasi Tomppa tuli mieleen, että mulle pitäisi olla tuollainen "Hiljaisuus" komento joka ilta ja valojen sammutus. Pidin tästä paljon.

      Kiitos lukuhetkestä : )

      • tomppa2006

        ...myös olla hiljaisuutta, tyyntä levollisuutta ja rauhaa...

        Heh, uskon kyllä sinun ilman komentojakin kömpivän sinne sänkyyn, kun se aika koittaa. On muuten varsin yksilöllistä tuo aika hiljaisuuden. Rouva on ollut unessa jo monta tuntia, yksin yökyöpelinä täällä kukun ja runoja rustaan.

        Kiitos palautteesta padme.


    • Lämpimästä hämäryydestä voi loihtia
      aivan vierestään kaunista
      hiljaisuutta kuin - valona,
      rakkaansa turvallisen hengityksen.

      Osaat taiten lämpimyyden
      tunnot.

      • tomppa2006

        ...on kuunnella läheisen ihmisen hengitystä...

        Tuo turvallisuutta pimeään ja lämpöä hiljaisuuteen. Valoa ilman valoja.

        Kiitos dolan sanoistasi.


      • tomppa2006 kirjoitti:

        ...on kuunnella läheisen ihmisen hengitystä...

        Tuo turvallisuutta pimeään ja lämpöä hiljaisuuteen. Valoa ilman valoja.

        Kiitos dolan sanoistasi.

        Viestisi sisältö on lämmin
        ja malja sille - hyvä ystävä.

        Viikonlopun rentoutta Sinulle.


      • tomppa2006
        dolan kirjoitti:

        Viestisi sisältö on lämmin
        ja malja sille - hyvä ystävä.

        Viikonlopun rentoutta Sinulle.

        ...sinulle ystävä, kippis...

        Oikein hyvää lauantai-iltapäivää Sinulle.


      • tomppa2006 kirjoitti:

        ...sinulle ystävä, kippis...

        Oikein hyvää lauantai-iltapäivää Sinulle.

        ...tämä- sen ansaitsee
        ja hyvien kahvien
        kera vielä...

        ja lauantai-illan
        lempeää huumaa.


      • tomppa2006
        dolan kirjoitti:

        ...tämä- sen ansaitsee
        ja hyvien kahvien
        kera vielä...

        ja lauantai-illan
        lempeää huumaa.

        ...kuinka aion lauantai-illan huumaa viettää...

        Lähden yövuoroon töihin! Mutta hyvät kahvit piristää, juon mielelläni kanssasi kunnon kahvit.

        Teen tuollaisia yökeikkoja säännöllisen epäsäännöllisesti. Silloin tällöin työtarpeen mukaan. Valvominen ei ole minulle mikään ongelma, olen kova poika valvomanaan ja kuuntelemaan yöllisiä ääniä tai yön hiljaisuutta.


      • tomppa2006 kirjoitti:

        ...kuinka aion lauantai-illan huumaa viettää...

        Lähden yövuoroon töihin! Mutta hyvät kahvit piristää, juon mielelläni kanssasi kunnon kahvit.

        Teen tuollaisia yökeikkoja säännöllisen epäsäännöllisesti. Silloin tällöin työtarpeen mukaan. Valvominen ei ole minulle mikään ongelma, olen kova poika valvomanaan ja kuuntelemaan yöllisiä ääniä tai yön hiljaisuutta.

        Ihan kuule Livenä tarjoaisin,jos
        turuilla nähtäisiin.

        Hyvä toisaalta on,ettei työsi
        aiheuta pahempia haittoja ja
        saahan sitä särvintä
        leivän päälle.

        Kuitenkin leppoisaa
        yötä sinne missä
        liikutkin.


    • Mysteriet

      Minä tiedän mistä Sinä puhut =)

      Nämä ovat myös niitä elämän pieniä onnenhetkiä ja minä pidän tyylistäsi tuoda ne esiin!

      • tomppa2006

        ...elämän, on se hetki onnen...

        Hyvin pieniä vivahteita, joista pitää nauttia. Tiedän että Sinä tiedät.

        *hymyilee*


    • Niin kutsui runos äärelle.
      "yön pimeys"
      sen yön hiljaisuudessa eläny,
      aamun sarastusta odottannu.
      Aina on aamu uus armollinen,
      yön syliinsä käärinny.

      Hiljaisuuden maailma
      levottomuus ei voi,sinne mennä.

      tomppa2006
      Näin Liisa pohdiskeli
      Sinulle kiitos, runos "Hiljaisuus"

      • tomppa2006

        ...uusi aamu ja päivä sarastanut...

        Pimeys on väistynyt ja hiljaisuus on kadonnut. Kiitos Liisa pohdiskelevasta palautteestasi, jota oli mukava lueskella. Kiitos.


    • lindalinda1

      tyyni runo, jonka ääreltä olisi ollut hyvä lähteä
      nukkumaan jos olisin ollut täällä illalla.

      Pidin tästä hiljaisuudesta Tomtom.

      • tomppa2006

        ...ei tarkoita että koko perheen tarvitsisi valvoa, vaan osa nukkuu...

        Yön hiljaisuudessa on taikaa, siitä tämä runo. Sinulle palautteesta suurkiitos ja hauskaa päivää.


    • tiiger-66

      *huokaus*

      tämän runon levollisuus,
      valoisuus,
      olet löytänyt
      hiljaisuuden voiman,,,

      kaunista, herkkää,,
      sulkakynäsi kauniit vedot
      ihastuttaa~~

      • tomppa2006

        ...runoja aikaisemmin lyijykynällä, jonka päässä tosiaan on sulka...

        Nykyään vetäsen runon useimmin näppäimistöllä tietokoneen näytölle ja tallennan omiin tiedostoihin.

        Kissamaiset kiitokset tiigerille. Kissat on kuin kotonaan pimeydessä, niillä on silmät millä näkee. Sinulla taito kirjoittaa ilahduttava palaute. Kiitos.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe