Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Skorpioni nainen

ja vesimies mies

Tuleeko mitään?
Vaikuttaako itämainen horoskooppi yhdessä eläinradan kanssa?
Onko ikäeroilla vaikutusta näissä asioissa?
Olen vasta noviisi näissä asioisa joten otan mielenkiinnolla vastaan kaiken tiedon, mitä pystytte tarjoamaan.

5

1259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 22 vuotta yksissä

      ihan hyvin menee :)

    • Pims*

      Itse olen skorpioni n ja seurustelin vesimies miehen kanssa 3 ja puoli vuotta, ikäeroa löytyi melkein 6 vuotta.. Voin sanoa rehellisesti olevani helpottunut että erosimme.. Yhdessäolo kävi todella raskaaksi loppua myöden..

      Aluksi olin todella mukautuva, ja hyväksyin melkein kaiken mitä mies teki/sanoi, kunnes tajusin avata silmäni ja huomasin että miehen takia osa hyvistä ystävistäni oli lakannut pitämästä yhteyttä, ja mies yritti muuttaa minua enemmän hänelle mieluisaksi..

      Myönnän kyllä että minussakin oli vikani.. Mutta sitä en hyväksynyt kun lopulta mies yritti omia virheitäänkin kaataa minun niskaani.. En itse välttämättä olisi enää halukas uuteen suhteeseen vesimiehen kanssa.. Mutta ihmiset ovat erilaisia, ja yhteensopivuus selviää vain koittamalla.. :)

      • Up and then Down

        Täytyy tulla näin vesimies miehenäkin hiukan kommentoimaan aihetta. Seurustelin muutaman vuoden ajan itseäni nuoremman skorppari naisen kanssa. Kokemukseni mukaan skorpioni on vesimiehelle liian myrkyllinen ja tunteiltaan liian vaikeasti tulkittava. Varsinkin, kun niistä tunteista ei puolin eikä toisin pystynyt puhumaan. Suhteemme alkutaipaleella naisystävästäni selvisi asioita, joita en olisi toivonut, enkä niitä oikein osannut käsitelläkään ja kun totuus paljastui oli jo liian myöhäistä peruuttaa... Pari vuotta tämän jälkeen olivat pelkkää jatkoaikaa vanhojen tunteiden rippeillä pari hyvää hetkeä ja liian monta huonoa (itsekin ihmettelen kuinka rakkaus voi vaihtua inhoksi). Vesimies pystyy kyllä tunnustamaan virheensä tuli tehtyä väärä valinta ja käteen jäi luu. En suosittele kokeilemaan, mutta jos haluaa kokeilla niin avainsana on avoimuus ja kommunikaatio.


      • ole kultaa mikä kiiltää
        Up and then Down kirjoitti:

        Täytyy tulla näin vesimies miehenäkin hiukan kommentoimaan aihetta. Seurustelin muutaman vuoden ajan itseäni nuoremman skorppari naisen kanssa. Kokemukseni mukaan skorpioni on vesimiehelle liian myrkyllinen ja tunteiltaan liian vaikeasti tulkittava. Varsinkin, kun niistä tunteista ei puolin eikä toisin pystynyt puhumaan. Suhteemme alkutaipaleella naisystävästäni selvisi asioita, joita en olisi toivonut, enkä niitä oikein osannut käsitelläkään ja kun totuus paljastui oli jo liian myöhäistä peruuttaa... Pari vuotta tämän jälkeen olivat pelkkää jatkoaikaa vanhojen tunteiden rippeillä pari hyvää hetkeä ja liian monta huonoa (itsekin ihmettelen kuinka rakkaus voi vaihtua inhoksi). Vesimies pystyy kyllä tunnustamaan virheensä tuli tehtyä väärä valinta ja käteen jäi luu. En suosittele kokeilemaan, mutta jos haluaa kokeilla niin avainsana on avoimuus ja kommunikaatio.

        Olin suhteessa vesimiehen kanssa toistakymmentä vuotta ,
        rehellisyyttä tuosta miehestä ei löytynyt pätkääkään, puhua osasi,
        mutta vuosien jälkeen
        kaikki paljastui valheeksi, ja karmeiksi sellaisiksi. Tosin itse olen sitä mieltä,
        että jotakin perusjuttuja löytyy kaikissa merkeissä,
        mutta ihmissuhteet solmitaan
        ihan muulla tasolla , kuin
        horoskooppimerkkien valinnalla.


      • ..on
        ole kultaa mikä kiiltää kirjoitti:

        Olin suhteessa vesimiehen kanssa toistakymmentä vuotta ,
        rehellisyyttä tuosta miehestä ei löytynyt pätkääkään, puhua osasi,
        mutta vuosien jälkeen
        kaikki paljastui valheeksi, ja karmeiksi sellaisiksi. Tosin itse olen sitä mieltä,
        että jotakin perusjuttuja löytyy kaikissa merkeissä,
        mutta ihmissuhteet solmitaan
        ihan muulla tasolla , kuin
        horoskooppimerkkien valinnalla.

        ..sanoi ????????


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1337
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      69
      1216
    Aihe