Skorpioni nainen

ja vesimies mies

Tuleeko mitään?
Vaikuttaako itämainen horoskooppi yhdessä eläinradan kanssa?
Onko ikäeroilla vaikutusta näissä asioissa?
Olen vasta noviisi näissä asioisa joten otan mielenkiinnolla vastaan kaiken tiedon, mitä pystytte tarjoamaan.

5

1317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 22 vuotta yksissä

ihan hyvin menee :)

• Pims*

Itse olen skorpioni n ja seurustelin vesimies miehen kanssa 3 ja puoli vuotta, ikäeroa löytyi melkein 6 vuotta.. Voin sanoa rehellisesti olevani helpottunut että erosimme.. Yhdessäolo kävi todella raskaaksi loppua myöden..

Aluksi olin todella mukautuva, ja hyväksyin melkein kaiken mitä mies teki/sanoi, kunnes tajusin avata silmäni ja huomasin että miehen takia osa hyvistä ystävistäni oli lakannut pitämästä yhteyttä, ja mies yritti muuttaa minua enemmän hänelle mieluisaksi..

Myönnän kyllä että minussakin oli vikani.. Mutta sitä en hyväksynyt kun lopulta mies yritti omia virheitäänkin kaataa minun niskaani.. En itse välttämättä olisi enää halukas uuteen suhteeseen vesimiehen kanssa.. Mutta ihmiset ovat erilaisia, ja yhteensopivuus selviää vain koittamalla.. :)

• Up and then Down

Täytyy tulla näin vesimies miehenäkin hiukan kommentoimaan aihetta. Seurustelin muutaman vuoden ajan itseäni nuoremman skorppari naisen kanssa. Kokemukseni mukaan skorpioni on vesimiehelle liian myrkyllinen ja tunteiltaan liian vaikeasti tulkittava. Varsinkin, kun niistä tunteista ei puolin eikä toisin pystynyt puhumaan. Suhteemme alkutaipaleella naisystävästäni selvisi asioita, joita en olisi toivonut, enkä niitä oikein osannut käsitelläkään ja kun totuus paljastui oli jo liian myöhäistä peruuttaa... Pari vuotta tämän jälkeen olivat pelkkää jatkoaikaa vanhojen tunteiden rippeillä pari hyvää hetkeä ja liian monta huonoa (itsekin ihmettelen kuinka rakkaus voi vaihtua inhoksi). Vesimies pystyy kyllä tunnustamaan virheensä tuli tehtyä väärä valinta ja käteen jäi luu. En suosittele kokeilemaan, mutta jos haluaa kokeilla niin avainsana on avoimuus ja kommunikaatio.

• ole kultaa mikä kiiltää
        Up and then Down kirjoitti:

Täytyy tulla näin vesimies miehenäkin hiukan kommentoimaan aihetta. Seurustelin muutaman vuoden ajan itseäni nuoremman skorppari naisen kanssa. Kokemukseni mukaan skorpioni on vesimiehelle liian myrkyllinen ja tunteiltaan liian vaikeasti tulkittava. Varsinkin, kun niistä tunteista ei puolin eikä toisin pystynyt puhumaan. Suhteemme alkutaipaleella naisystävästäni selvisi asioita, joita en olisi toivonut, enkä niitä oikein osannut käsitelläkään ja kun totuus paljastui oli jo liian myöhäistä peruuttaa... Pari vuotta tämän jälkeen olivat pelkkää jatkoaikaa vanhojen tunteiden rippeillä pari hyvää hetkeä ja liian monta huonoa (itsekin ihmettelen kuinka rakkaus voi vaihtua inhoksi). Vesimies pystyy kyllä tunnustamaan virheensä tuli tehtyä väärä valinta ja käteen jäi luu. En suosittele kokeilemaan, mutta jos haluaa kokeilla niin avainsana on avoimuus ja kommunikaatio.

Olin suhteessa vesimiehen kanssa toistakymmentä vuotta ,
        rehellisyyttä tuosta miehestä ei löytynyt pätkääkään, puhua osasi,
        mutta vuosien jälkeen
        kaikki paljastui valheeksi, ja karmeiksi sellaisiksi. Tosin itse olen sitä mieltä,
        että jotakin perusjuttuja löytyy kaikissa merkeissä,
        mutta ihmissuhteet solmitaan
        ihan muulla tasolla , kuin
        horoskooppimerkkien valinnalla.

• ..on
        ole kultaa mikä kiiltää kirjoitti:

Olin suhteessa vesimiehen kanssa toistakymmentä vuotta ,
        rehellisyyttä tuosta miehestä ei löytynyt pätkääkään, puhua osasi,
        mutta vuosien jälkeen
        kaikki paljastui valheeksi, ja karmeiksi sellaisiksi. Tosin itse olen sitä mieltä,
        että jotakin perusjuttuja löytyy kaikissa merkeissä,
        mutta ihmissuhteet solmitaan
        ihan muulla tasolla , kuin
        horoskooppimerkkien valinnalla.

..sanoi ????????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      112
      1421
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1287
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      134
      1028
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      964
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      887
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      863
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      857
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      836
    9. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      53
      807
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      764
    Aihe