Minä olen aiemmin kirjoittanut tänne eräästä entisestä kaveristani, joka lähti sukupuolenSILPOMISleikkauksen tielle. Hän SILPOUTTI itsensä naisesta mieheksi. En vieläkään ymmärrä häntä. Käsittääkseni Jumala on luonut MIEHEN ja NAISEN. EI nais-miestä tai mies-naista. Samat ihmiset, jotka VASTUSTAVAT Suomeen tulevien muslimien harjoittamaa tyttöjen sukupuolielinten SILPOMISTA, kuitenkin puolustavat naisen SILPOMISTA mieheksi, tai miehen SILPOMISTA, päinvastoin, naiseksi. Ei voi ymmärtää.
Voiko sukupuolta SILPOA?
17
590
Vastaukset
- JustineBush
Oletko edelleen tavannut tätä kaveriasi joka muutti sukupuolta? Onko hän ollut tyytyväinen tähän päätökseensä ja onko ollut paljon ongelmia?
Asiasta toiseen... Raamatussakin mainitaan eunukkeja. Onko Jumalan tahdon mukaista että on eunukkeja? Olisiko eunukeille käyttöä seurakunnassa ym tehtävissä?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Eunukki
"Kastraattilaulaja Farinelli.Eunukki (tai kuohilas) on mies, jonka kivekset tai kaikki sukupuolielimet on poistettu, toisin sanoen tehty kastraatio. Vanhimmat merkinnät eunukkien tahallisesta tuottamisesta ovat Sumeriasta, 2100-luvulta ennen ajanlaskun alkua. Seuraavina vuosisatoina ja -tuhansina eunukit ovat olleet monissa yhteiskunnallisissa tehtävissä useissa kulttuureissa. Eunukit ovat palvelleet sotilasjohtajina, laulajina, uskonnon merkkihenkilöinä, virkamiehinä ja haaremien vartijoina".
"Eunukkeja pidettiin luotettavina palvelijoina, koska heillä ei ollut mieshormonin vähäisyydestä johtuen voimakasta sukupuoliviettiä ja heidän luonteensa oli leuto. Eunukit saattoivat vartioida haaremia, koska uskottiin, että he eivät halunneet sekaantua naisiin. Eunukeille voitiin myöntää korkeita virkoja, koska ei ollut pelkoa, että he lisääntymiskyvyttöminä olisivat voineet perustaa perinnöllistä dynastiaa".Olen seurannut sinun viisaita ja syvästi humaaneja mielipiteitäsi vaivihkaa sivusta ilman, että olen kommentoinut niitä. Arvostan ja kunnioitan sinua.
- JustineBush
Basker kirjoitti:
Olen seurannut sinun viisaita ja syvästi humaaneja mielipiteitäsi vaivihkaa sivusta ilman, että olen kommentoinut niitä. Arvostan ja kunnioitan sinua.
Kiitos. On harvinaista herkkua saada näin mieltä ylentävää palautetta (toivottavasti et joudu sitä jatkossa katumaan) :) Siunausta.
- merim.raimo
Suomessa lisääntyvä naisten uimataidottomuus.- sillä eihän ennen tätä "kummallista" halua niinpaljon esiintynyt kuin nytten. Syypää taitaa olla tämä vanha sanonta, jonka monet näyttävät ottavan ihan tosissaan, siis "Naiset ensin vaikka heikoille jäille" tässä siis syy miksi monet naiset haluavat vaihtaa sukupuolta. yritän tässä miettiä mikä olisi miehillä vastaavaan vaihdokseen syynä.
"Samat ihmiset, jotka VASTUSTAVAT Suomeen tul...."
Vai samat ihmiset.
Tuo on perätön väite kun asiasta ei ole edes tutkimusta.
Toisaalta kyseessä on kaksi täysin eri asiaa.- to....
joka kokee elävänsä väärässä ruumiissa ja jolle tehdään korjausleikkaus ole silvottu. Sukupuoli ulkoisesti vaihdetaan, sisäisesti nämä ihmiset ovat jo kokeneet olevansa toista sukupuolta. Tässä ratkaisee se mitä henkilö itse kokee, ei se mitä muut.
Tyttöjen ympärileikkaus on toimenpide joka tehdään pienille lapsille pakolla, vastoin näiden tahtoa, joka ei muuta sukupuolta mutta joka jatkossa ainakin tietyllä tavalla suoritettuna tekee näille tytöille mahdottomaksi koskaan elää normaalia naisen elämää. - ML213
Niin, aluksi on syytä huomioida, miten ihmisen poikkeavuuteen vaikuttaa ihmisen lankeemuksesta tuleva turmeltuneisuus.Siis tämä tekijä ohjaa ihmisen kehitystä poikkeavaksi.
Jumala loi ihmisen mieheksi ja naiseksi, mutta JKumala ei aivoitanut ihmiseen turmelusta,- joka ohjaa ihmistä syntikäyttäytymiseen.
Kysäisenkin teiltä.
Jos ihminen on kasvanut sellaiseen tilaan, että omaa miehen ruumiin/kehon, mutta mielikuva maailmaltaan on nainen.Kumman puolen muuttaminen olisi Jumalan aivoituksien mukaista.Näkyväisen/fyysisen vai näkymättömän/psyykkisen.
Tämähän on todellisuutta heidän kehossaan.että leikkaus ja asianmukaiset hormonihoidot eivät kuitenkaan muuta ihmisen sisintä. Eli se, mikä muuttuu, on kuitenkin pintaa, näkyväistä. Vain Jumala voi muuttaa ihmisen sisimmän. Ihmiselle se on mahdotonta. Ihminen voi suostua yhteistyöhön Jumalan kanssa ja antaa hänen korjata saviruukku sellaiseksi kuin hän on sen suunnitellut.
- PakanainHuuto
purje kirjoitti:
että leikkaus ja asianmukaiset hormonihoidot eivät kuitenkaan muuta ihmisen sisintä. Eli se, mikä muuttuu, on kuitenkin pintaa, näkyväistä. Vain Jumala voi muuttaa ihmisen sisimmän. Ihmiselle se on mahdotonta. Ihminen voi suostua yhteistyöhön Jumalan kanssa ja antaa hänen korjata saviruukku sellaiseksi kuin hän on sen suunnitellut.
eihän sitä sisäistä puolta enää tarvitse muuttaa, kun se on ollut syntymästä saakka erilainen kuin fyysinen puoli.
" että leikkaus ja asianmukaiset hormonihoidot eivät kuitenkaan muuta ihmisen sisintä."
nythän muutetaan fyysinen puoli vastaamaan sisäistä puolta!
- JustineBush
Entä nämä harvinaiset tapaukset joissa vauvalla on molemmat sukupuolielimet syntyessään?
http://www.tohtori.fi/?page=4758384&id=1693216
Sukupuolielinten mukaan määräytyvä sukupuoli
"Ulkoisten sukupuolielinten mukaan ihmiset jaotellaan yleensä joko miehiin, naisiin tai sukupuoleltaan määrittelemättömiin. Sisäisten sukupuolielinten mukaan määräytyvä sukupuoli voi niin ikään olla mies, nainen tai määrittelemätön. Ulkoiset ja sisäiset sukupuolielimet voivat toisinaan olla ulkoisesti miestyyppiset, mutta sisäisesti naistyyppiset, tai toisinpäin. Joillakin ihmisillä voi olla molempien sukupuolten sukupuolielimet tai ei selkeästi kumpiakaan".- to....
aina ei ole selvää edes se kumpi tuli, tyttö vai poika.Se että nyt on mahdollista auttaa näitä joilla sukupuoli ei fyysisesti tai/ja henkisesti ole selkeä on pelkästään hyvä asia. Ihmisellä on kumma taipumus kieltää toisilta apu ongelmiin joita itsellä ei ole, usein syynä kielteisyyteen ovat omat pelot tai epävarmuus, etsitään ehkä selkeyttä ja varmuutta, toisinaan toisten kustannuksella.
- PakanainHuuto
to.... kirjoitti:
aina ei ole selvää edes se kumpi tuli, tyttö vai poika.Se että nyt on mahdollista auttaa näitä joilla sukupuoli ei fyysisesti tai/ja henkisesti ole selkeä on pelkästään hyvä asia. Ihmisellä on kumma taipumus kieltää toisilta apu ongelmiin joita itsellä ei ole, usein syynä kielteisyyteen ovat omat pelot tai epävarmuus, etsitään ehkä selkeyttä ja varmuutta, toisinaan toisten kustannuksella.
tietoa em. asioista tai sitten puuttuu täydellisesti empatiankyky eli asettautua toisen ihmisen saappaisiin seisomaan.
Monilla uskovilla ihmisillä on taipumus olla ymmärtämättä ihmisen moninaisisuutta, mutta näkymättömään Jumalaan uskotaan sumeilematta, oman itsensä tähden ei naapurin tähden. - viirikäinen
Jos ihminen syntyy kaksilla sukuelimillä niin entä sitten?
Miten se liittyy transseksuaalisuuteen jossa ihmisen seksuaalinen identiteetti on vakavasti häiriintynyt jo varhaislapsuudessa?
Ei ihminen synny homoksi eikä transseksuaaliksi enempää kuin rikolliseksikaan. Kaikki nämä ovat itse hankittuja ominaisuuksia.
Se että kieroutumille nimeltä homous ja transseksuaalisuus on vankka liberaalifasistinen tukijoukkonsa ei tee ilmiötä terveeksi.
Vai pitäisikö miehille antaa väkivaltarikoksista ja tapoista lyhyempiä tuomioita koska miehen synnynnäiseen biologiseen puoleen kuuluu aggressio ja väkivaltaisuus?
Se mikä on luonnollista ei ole välttämättä tervettä. - PakanainHuuto
viirikäinen kirjoitti:
Jos ihminen syntyy kaksilla sukuelimillä niin entä sitten?
Miten se liittyy transseksuaalisuuteen jossa ihmisen seksuaalinen identiteetti on vakavasti häiriintynyt jo varhaislapsuudessa?
Ei ihminen synny homoksi eikä transseksuaaliksi enempää kuin rikolliseksikaan. Kaikki nämä ovat itse hankittuja ominaisuuksia.
Se että kieroutumille nimeltä homous ja transseksuaalisuus on vankka liberaalifasistinen tukijoukkonsa ei tee ilmiötä terveeksi.
Vai pitäisikö miehille antaa väkivaltarikoksista ja tapoista lyhyempiä tuomioita koska miehen synnynnäiseen biologiseen puoleen kuuluu aggressio ja väkivaltaisuus?
Se mikä on luonnollista ei ole välttämättä tervettä.http://www.transtukipiste.fi/intersukupuolisuus/ttp0503.php
intersukupuolinen vauva leikataan jo hyvin varhain joko tytöksi tai pojaksi. Se kummaksi leikataan määräytyy sen mukaisesti kummat sukupuolielimet ovat voimakkaammin kehittyneet.
Tätä asiaa on seurattu ja tutkittu lapsesta aikuisuuteen asti. Joissakin tapauksissa on leikattu lapsi sanonut aikuisena 'sisäinen sukupuoleni tuntee toisin kuin fyysinen'.
Niinpä onkin neuvoteltu siitä, että vauva leikattaisiin vasta, kun itse tiedostaa kumpaa sukupuolta on. Mutta vanhemmille se on kova pala kasvattaa lasta murrosikään asti, kun ei tiedä onko lapsi tyttö vai poika. Sekä myös lapselle itselleen.
Intersukupuolisuus on erittäin vaikea ja vakava kehityshäiriö, siksi kehotan asiasta kiinnostuneita perehtymään alan kirjallisuuteen sekä intersukupuolisuuden omaavien ihmisten omiin haastatteluihin.
- Eroe
Se on vain äärimuoto homoseksualismistä. Tuo kirkkoherra on leikkauksen jälkeenkin Jumalan edessä mies. Myös kuten Purje sanoi se ei muuta hänen sisintään.
Mitä tiede ja tutkimukset sanovat, useat leikatut ovat leikkauksen jälkeen onnettomampia. Eli asia jota kovasti tavoitellaan ei lopulta tuo siunausta.
Kaikista hulluin tältä saralta mitä olen lukenut on tämä:
Mies seurusteli naisen kanssa. Meni tuohon leikkaukseen ja pelit pois ja naisen elimet tilalle. Sitten alkoi seurustella naisen kanssa, sanoen olevansa lesbo.- PakanainHuuto
ei kukaan ihminen ala vaihtamaan sukupuolta kevein perustein.
Sukupuoli identiteetti ja seksuaalinen käyttäytyminen eivät kulje käsikädessä.
Jos sinun käsityksesi pitäisi paikkaansa, niin miksi homoseksuaalinen ihminen haluaa pitää omat syntymässä saadut sukupuolielimet ja tuntee oman sukupuoli identiteetin joko mieheksi tai naiseksi.
- paikanetsijä
ja sairautena ymmärrettävä - vakava psyykkinen sairaus,vaikkei kuulemma enää virallisesta sairauksien luettelosta enää löydykään
tuomitseminen on Jumalan tehtävä - koska meistä kukaan ei ole synnitön, emme voi kieltäytyä seurustelemasta ko.henkilöiden kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706524
- 584462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283098- 612977
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271536Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341330
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest441230