Tämän päivän Iltalehdessä lukee näin :
Kansa puhuu toistuvasti nöyryydestä, vaikka se ei ole asia, joka hänestä kuulijalle ensimmäiseksi tulee mieleen.
Tapani ei kumartele ketään, mutta hän on nöyrä itsensä, työnsä ja yleisönsä edessä.Hän muistuttaa ,etä Suomen kansa rakastaa rehellisyyttä. Myös kollegan esimerkki vakuuttaa.
- Kari Tapio on ollut pitkään oma aito itsensä. Yleisö rakastaa häntä ja hänen lauluaan.
Eli taitaa se jonkinasteinen kärhämä, mikä täällä vallitsee kärhämä olla vaan Karin ja Tapsan FANIEN keskinäistä nokittelua.
T.Kansalta kehut Kari Tapiolle
8
646
Vastaukset
Mut en mä siltikään tykkää Kari Tapiosta... mutta se onkin mun mielipiteeni.
- Raataja3
Minä taas en tykkää kummastakaan laulajana, mutta ihmisinä molemmat ovat ihan jees.
- grets
saat tykätä tai olla tykkäämättä, ei liikuta paskan vertaa!
- särkynyt sydän
Totuus on ,että ammattilainen arvostaa aina toista ammattilaista, oli ala mikä hyvänsä.Ne on aivan muut , jotka kehittelevät sotatiloja toisten ympärille.
- wanharouwa
Paraskin sanoja, taisi osua omaan nilkkaan....vai? ;D
Mutta siis, ennemmin helvetti jäätyy, ennenkuin TK:sta tulee nöyrä. Se mies ei edes tiedä mitä nöyryys on.
- Petter X
"Kansa puhuu toistuvasti nöyryydestä"
Nöyrä mies ei hauku Jone Nikulaa, tai muitakaan tv-tähtiä (huomaa: Kansa ei ole tähti muualla kuin korkeintaan oman nallekarhukokoelmansa keskuudess). Nöyrä mies pitäisi turpansa kiinni, mitä kansa ei ole tehnyt.- kuinkas
nöyrä se nikula on?
- Ei alkuunkaan
Nikula mikään tv-tähti ole. Ymmärrän toki, että Nikula voi olla Petter X:lle tähti, ehkä puolijumalakin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 952133
- 1291388
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231350Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291298- 681223
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371028- 89965
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?55896- 122787
- 82776