T.Kansalta kehut Kari Tapiolle

joku vaan

Tämän päivän Iltalehdessä lukee näin :

Kansa puhuu toistuvasti nöyryydestä, vaikka se ei ole asia, joka hänestä kuulijalle ensimmäiseksi tulee mieleen.
Tapani ei kumartele ketään, mutta hän on nöyrä itsensä, työnsä ja yleisönsä edessä.Hän muistuttaa ,etä Suomen kansa rakastaa rehellisyyttä. Myös kollegan esimerkki vakuuttaa.

- Kari Tapio on ollut pitkään oma aito itsensä. Yleisö rakastaa häntä ja hänen lauluaan.

Eli taitaa se jonkinasteinen kärhämä, mikä täällä vallitsee kärhämä olla vaan Karin ja Tapsan FANIEN keskinäistä nokittelua.

8

646

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mut en mä siltikään tykkää Kari Tapiosta... mutta se onkin mun mielipiteeni.

• Raataja3

Minä taas en tykkää kummastakaan laulajana, mutta ihmisinä molemmat ovat ihan jees.

• grets

saat tykätä tai olla tykkäämättä, ei liikuta paskan vertaa!

• särkynyt sydän

Totuus on ,että ammattilainen arvostaa aina toista ammattilaista, oli ala mikä hyvänsä.Ne on aivan muut , jotka kehittelevät sotatiloja toisten ympärille.

• wanharouwa

Paraskin sanoja, taisi osua omaan nilkkaan....vai? ;D

Mutta siis, ennemmin helvetti jäätyy, ennenkuin TK:sta tulee nöyrä. Se mies ei edes tiedä mitä nöyryys on.

• Petter X

"Kansa puhuu toistuvasti nöyryydestä"

Nöyrä mies ei hauku Jone Nikulaa, tai muitakaan tv-tähtiä (huomaa: Kansa ei ole tähti muualla kuin korkeintaan oman nallekarhukokoelmansa keskuudess). Nöyrä mies pitäisi turpansa kiinni, mitä kansa ei ole tehnyt.

• kuinkas

nöyrä se nikula on?

• Ei alkuunkaan

Nikula mikään tv-tähti ole. Ymmärrän toki, että Nikula voi olla Petter X:lle tähti, ehkä puolijumalakin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      95
      2133
    2. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1388
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1350
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      29
      1298
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1223
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      337
      1028
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      965
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      55
      896
    9. 122
      787
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      776
    Aihe