Pitäisi uusia vanha puuaita. Ongelma on aitaelementtien kiinnitys anturoihin.
Vanhan aidan anturat ovat 6" betoniputkesta, johon on upotettu 4x4" parrut pystytolpiksi.
Tolpat ovat lahonneet juuresta poikki.
Voiko betoniputkianturoita hyödyntää mitenkään uudessa aidassa?
En raaskisi purkaa vanhoja anturoita, koska ne ovat tukevat, ehjiä ja 100 cm syvyydessä.
Miten olisi järkevää kiinnittää uuden aidan pystytolpat vanhoihin anturoihin?
Kaikille vastaamaan vaivautuneille Iso KIITOS!
Aidan rakentaminen valmiille
perustuksille?
2
1059
Vastaukset
- laho ja
junttaa sinne painekyllästetty tolppa tilalle.
- pilaritassu tilalle
Ota kaikki laho pois anturasta. Koverra / poraa reikää tarvittaessa isommaksi ja asenna pilaritassu kohdilleen. Vala betonilla tai kiinnitä injektointimassalla.
Tai laita uudet puutolpat tilalle
Noin syvällä olevia hyviä anturoita kannattaa todella käyttää hyväksi.
Vuokraa rakennuskonevuokraamosta piikkauskone tai ihan vaan rautakangella hakaten ja taltalla viimeistellen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013