Nautitko nainen sulle tehtävästä suuseksistä?

nuoleminen on ihanaa

Pitävätkö kaikki naiset, että heitä nuollaan?

27

11764

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pidän

siitä, että mua nuollaan. ja tulen varmasti, kun tarpeeksi kauan jatkaa...

• tykkään..

nuolla todella kauan..niin kauan kuin nainen haluaa..:)
        T: tosi kielimies

• märkä pillu
        tykkään.. kirjoitti:

nuolla todella kauan..niin kauan kuin nainen haluaa..:)
        T: tosi kielimies

nuolla ihan märkää? Se se vasta kiihottaakin kun nuolee kosteaa ja kiimaista. Useammat miehet luulevat että nainen laukeaa heti eikä jaksa nuolla enää vaan käyvät panemaan.

• Anonyymi

Sua pitäisi saada tavata että saisit nauttia kun nuolen sun kosteeta vähän karvaista pillua👍😍👍

• se on niin ihanaa.....

Kun mies tekee sitä taidolla ja antaumuksella ja tykkää olla hellän ihana naiselleen.
      Ne tuntet, ne tunteet, ei pelkkä fyysinen toiminta.

• miten sitä

tehdään taidolla ja antaumuksella? Olen vielä nuori nuolijamies ja tahdon tehdä oikein niitä asioita. Onko aloitus klittasta oikein? Saako siitä nuolla kauan, vai siirtyäkö vetelemään leveällä kielellä ylös ala pitkin vakoa ja sisempiä häppäreitä? Onko puoli tunti sopivan pitkä sessio? Saako kieltä työntää emättimeen niin pitkälle kuin yltää. Onko sopivaa aina nussia nuolun päälle, vai pyytääkö 69:ä naiselta? Ole kiltti ja vastaa, olen vasta alussa sillä uralla. Kahta naista olen nuollut ja lempinyt, toinen vanhempi, joka tuli monta kertaa ja tykkäsi, nuori nainen vaati heti kohta panemaan.

• ainakin..
        miten sitä kirjoitti:

tehdään taidolla ja antaumuksella? Olen vielä nuori nuolijamies ja tahdon tehdä oikein niitä asioita. Onko aloitus klittasta oikein? Saako siitä nuolla kauan, vai siirtyäkö vetelemään leveällä kielellä ylös ala pitkin vakoa ja sisempiä häppäreitä? Onko puoli tunti sopivan pitkä sessio? Saako kieltä työntää emättimeen niin pitkälle kuin yltää. Onko sopivaa aina nussia nuolun päälle, vai pyytääkö 69:ä naiselta? Ole kiltti ja vastaa, olen vasta alussa sillä uralla. Kahta naista olen nuollut ja lempinyt, toinen vanhempi, joka tuli monta kertaa ja tykkäsi, nuori nainen vaati heti kohta panemaan.

RAKASTAN SITÄ! no seuraa ilmeistä... vaikea sanoa näin... :P

• innokkaasti kyselet ja
        miten sitä kirjoitti:

olet varmasti oppimishaluinen ja -kykyinen:)
        Itse tykkään siitä, kun mies nuolee vakoani kokonaisvaltaisesti, sillä pimpin limakalvot ovat tosi herkät seksuaalisesti, mutta kaiken kruunu on tietenkin klitoris.Sitä ei pidä nuolla liian "kovaa" vaan lipoa kuin herkkua ja naisen liikkeistä voi kyllä kokemuksen lisääntyessä oppia tietämään, kun hekuma alkaa lähestyä ja silloin tuntuu ihanalle, kun mies lipoo ja nuolee sitä nopeasti..
        Sanoisin, että toimitaan kuin sotamies, ensin maastoudutaan ja sitten valloitetaan kukkula ja saadaan ihana ilotulitus aikaiseksi:))
        Tässäkin asiassa harjoitus tekee mestarin, mutta pitää muistaa, että naiset ovat kovin erilaisia ja mistä joku tykkää, niin toinen ei...

• SubbariN

En ole koskaan nauttinut paikkojeni nuolemisesta,Imen miestä kyllä mielelläni ja kiihotun siitä.

• selittää tämän

Siis jos itse olet alistuva, niin näinhän se menee.

• Zahrah

Kyllä se vaan on niin namia, kun mies nuolee. Tietysti miehen pitää osata tehdä se oikein. Sopivan hellä ja sopivan kova yhtäaikaa. Kun tuntee kumppanin, kaikki on niin ihanaa. Saan varmasti m ieheni käsittelyssä ja orgasmia nopeuttaa, kun saan ottaa mieheltäni samalla suihin. Lempparini onkin 69!

Keskustelkaa kumppanin kanssa, niin hommat hoituu!

Z

• Anonyymi

Taidolla ja tunteella nuoleminen pillua olen mies joka nuolee pillusi soita 0405480617

• seksi

Joo,rakastan sitä, kieli on niin pehmeä......ihana

• seksihullu25

minä ainakin pidän ja se on vielä ihanempaa kun saa vätää käteen

• semmosta

nuolemista, missä ei välttämättä käytetä kauhean jäykkää ja kovaa kieltä, vaan (niinkuin yhdessä ohjelmassa sanottiin, nuollaan kuin pehmytjätskiä :) ) käytetään pehmeää kieltä, välillä voi imaista häpyhuulista, eikä siinä tarvitse olla kiire mihinkään.... aaah!

• ihmetteleeä

usein että mikä siinä on niin kivaa kn mä nuolen sitä. kuiteski nään että hän nauttii kun "kidutan".
        ilmeisesti meillä ei tehtäis jos en ehottas mitään

• Nainen_lumisateesta
        ihmetteleeä kirjoitti:

usein että mikä siinä on niin kivaa kn mä nuolen sitä. kuiteski nään että hän nauttii kun "kidutan".
        ilmeisesti meillä ei tehtäis jos en ehottas mitään

Taivashan se on, kun mies nuolee :D

En osaa sanoa, ovatko naiset erilaisia, mutta kai suuret linjat on aika samat; hidas tai melko varovainen aloitus, siten vauhtia ja painetta lisää, kun orkku alkaa olla lähellä. Kannattaa seurata toisen reaktioita, mutta meidän naisten myös tarttee olla sellaisia että kerromme kropalla ja hengityksellä, vaikka, mistä tykkäämme.

Kunnon nuolemisten jälkeen olen aina niin kiimanen, että teen mitä vaan. Ovi käy siis kumpaankin suuntaan ;)

• "miten sitä"...

Kiitos kaikille naisille asiallisista ohjeista. Opin taas paljon. Kävin kokeilemassa hiljattain sen vahemman rouvarakastajattareni luona, käytin kaikki taitoni mitä tuossa edellä osin esiin tuotiin, eli siis leveällä ja pehmeällä kielellä pitkin vakoa, näykkimistä ja sitten klitoriskukkulan valloitusta, ja kiitos kaunis; rouvaa veti kaarelle ja hän läähätti pitkään että minulta tulee, ja minä jatkoin hellästi, mutta työnsin vielä pari sormeani emättimeen - ja rouva sai uudelleen! Pääsin samalla käynnillä myöhemmin ikimuistoiselle panollekin. Kiitos naiset opeista ja tuo rouvakin nautti ja kiitti minua ja teitä, sanoi minusta tulevan vielä oivan cunnilingus-miehen. Mitä se muuten on? Tuskin mikään moite.

• siltä rouvalta

että hän ei ole ennen kokenut mitään moista, on sitä ikäluokkaa että suuseksi oli vierasta, ei ole miehensä sitä koskaan liponut eikä rouva ottanut suihin.

• on harrastettu
        siltä rouvalta kirjoitti:

että hän ei ole ennen kokenut mitään moista, on sitä ikäluokkaa että suuseksi oli vierasta, ei ole miehensä sitä koskaan liponut eikä rouva ottanut suihin.

jo 70 luvulla. Itse olen 50v nainen ja minua on nuoltu jo nuorena tyttönä. Itse olen nyt vasta "aikuisena" alkanut nauttia kyrvän nuolemisesta. Kostun ja kiihotun kun saan imeä kyrpää, voisin tehdä sitä vaikka joka päivä, mutta kuppanini haluaa seksiä suurinpiirtein joka toinen päivä. Mutta sitäkin herkullisempaa se sitten on!!!!

• Anonyymi
        on harrastettu kirjoitti:

jo 70 luvulla. Itse olen 50v nainen ja minua on nuoltu jo nuorena tyttönä. Itse olen nyt vasta "aikuisena" alkanut nauttia kyrvän nuolemisesta. Kostun ja kiihotun kun saan imeä kyrpää, voisin tehdä sitä vaikka joka päivä, mutta kuppanini haluaa seksiä suurinpiirtein joka toinen päivä. Mutta sitäkin herkullisempaa se sitten on!!!!

On harrastettu olisi ihanaa jos ottaisit kyrpäni suuhusi ja laueta sun pilluun käyttäisin kondoomia t.mies👍😍👍

• Anonyymi
        on harrastettu kirjoitti:

Minä nuolen sinun pillusi ja kaiken muun jos tykkäät nuolemista niin soita 0405480617 soita et pety

• Imuttelija

Kuten nimimerkistäni voi päätellä, nautin kovasti kyllä suuseksin antamisesta miehelle, kiihotun siitä itsekin.

Mutta en nuorempana tykännyt suuseksin saamisesta. Vasta tuossa kolmenkympin hujakkeilla aloin nauttia suuseksin saamisesta. Silloin sitä muutenkin alkoi olla sinut seksuaalisuutensa kanssa. Nuorempana olin sängyssä aika ujo, no enpä ole enää! ;-)

Uskoisin, että on muitakin naisia, jotka eivät (täysin) nauti suuseksin saamisesta. Tilanteessa on kuitenkin tosi auki, paljaana ja toisen "armoilla" siinä. Lisäksi pitää olla riittävästi aikaa ja täysi rauha, että nainen voi rentoutua ja nauttia ja unohtaa kaiken muun.
      Miehen pitää olla hommassa innolla mutta hellyydellä, kunnioittaen sitä mistä nainen juuri tämä nainen nauttii suuseksissä, koska me jokainen olemme erilaisia ja meillä on eri maku.

Nykyään rakastan suuseksin saamista ja jos on oikein hyvä suuseksinantajamies, niin kyllä se taivaallista on ja sitä haluaa vaan lisää ja lisää... ;-)

• "Miten sitä"-mies

En ole mikään ad9onis, mutta nuori (22), vahva sekä kestävä ja kärsivällinen mies. En hosu missään sp:n liittyvässä toimessa. Erikoislaani on kaikkien naisten, tai yksi kerrallaan naisen viihdyttäminen. Paras olen suuseksissä, siitä olen saanut hyviä palautteita. Olen tumma, mittani ovat 176cm/82kg/17cm/paksuus n.6cm, siis aika tanakka on kaluni. Tekisin Sinutkin onnelliseksi, jos pääsisin yrittämään. Missä voisimme tavata arvon nti/rva? Liikun Etelä-Suomessa väleillä Hki-Kotka-Kouvola-Lahti-Hml-Hki. Kieleni on tarvittaessa pehmeä ja pitkä.

• Anonyymi
        "Miten sitä"-mies kirjoitti:

En ole mikään ad9onis, mutta nuori (22), vahva sekä kestävä ja kärsivällinen mies. En hosu missään sp:n liittyvässä toimessa. Erikoislaani on kaikkien naisten, tai yksi kerrallaan naisen viihdyttäminen. Paras olen suuseksissä, siitä olen saanut hyviä palautteita. Olen tumma, mittani ovat 176cm/82kg/17cm/paksuus n.6cm, siis aika tanakka on kaluni. Tekisin Sinutkin onnelliseksi, jos pääsisin yrittämään. Missä voisimme tavata arvon nti/rva? Liikun Etelä-Suomessa väleillä Hki-Kotka-Kouvola-Lahti-Hml-Hki. Kieleni on tarvittaessa pehmeä ja pitkä.

Soita 0405480617 soita et et pety

• Nimetön

mä ainakin tykkään, jos mies osaa. ei saa paina kieltä liikaa, eikä nuolla vaan yhtä kohtaa kokoajan.klitsun imemisestä ja näykkimisestä plussaa (sillee ettei satu!). samal voi työntää sormen tai pari :p

• Anonyymi

Voisin nuolla sinun vittusi märäksi soita olen mies 0405480617 soita

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5196
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1848
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      33
      1221
    7. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe