Kuinka saa HTML koodeilla sisennettyä tekstejä?
HTML koodeilla sisennys
5
2423
Vastaukset
- Punikki & 7 hyypiötä
päätaso
sisennys
sisennys2
ja niin päin poijjes
Taulukko on toinen ihan kohtuullinen tapa, hieman hankalampi tosin
Tänne sitten juttua jne. Marginaali on 150 pistettä- Karlsson på taket
..vaikkei css nyt tietenkään ole html:ää :)
Ensimmäisessä tapauksessa tekstilohko alkaa viiden sentin päästä oikeasta reunasta, toisessa tapauksessa tekstilohko alkaa ihan vasemmasta reunasta mutta lohkon sisällä on viiden sentin täyte. background-color on pelkästään näiden eron havainnollistamiseksi, muuten niitä ei tuossa tarvita.
Viidellä sentillä sisennettyä tekstiä...
Viidellä sentillä sisennettyä tekstiä...
Tietenkin voi käyttää myös pikselimittaa:
150 pikselillä sisennettyä tekstiä...
- TheMatsku
- K på T
Hieno nosto Henrikki :)
- * * * * *
K på T kirjoitti:
Hieno nosto Henrikki :)
Etittäin. Pääsi vanha nimimerkkini yli kymmenen vuoden takaa vastailemaan :)
(ei ollut mun nosto)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273343- 402197
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352148Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71887Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421518- 381329
- 1251222
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591200Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451145- 131099