Olen sairalloisen kiimainen suurten rintojen perään.
Kun menen ravintolaan käyn vain rintavimpia naisia tanssiin. Bongailen niitä kadulla, kaupassa, tapahtumissa. Normaali alle c-kuppinen ei saa päätäni kääntymään mutta kun näen suuri rintaisen naisen pomppaa kaluni heti pystyyn. Muulla vartalolla ja kaunedella tms bullshitillä ei ole merkitystä.
Olen suht. komea ja empaattinen keski-ikäinen mies, joten minulla ei ole suurtakaan vaikeutta päästä naisten kanssa juttuun ja päästä lopulta heidän valtavien rintojensa väliin. Useasti ole iskenyt ämpäriruman naisen, mutta ne ämpärin kokoiset rinnat...
Minulla onkin ollut paljon dd, e, f, g jopa h-kuppisia naisia. Olen aina katsonut kokolapun kun olen saanut rintsikat pois, tai kysynyt kokoa.
Osa naisista on ylpeä avuistaan ja osa vähän häveliäämpää. Haluan aina nussia myös rintojen väliin jonne saan ison kullini piilotettua.
suuret rinnat
10
3341
Vastaukset
- G-kuppi
Minusta tuntuu että kukaan mies vielä tähän asti ei ole osannut tarpeeksi arvostaa rintojani - no on mulla nyt mies joka tykkää niitä puristella ja imeä ja naida niiden väliin, mutta tissini kaipaavat vielä paaaaljon enemmän huomiota!!! Hyväilen niitä itse usein, ja pidän mielelläni paitoja joista ne hyvin näkyvät... Ja nautin suunnattomasti kun miehet tuijottavat. Omasta mielestäni rintani ovat ihanat. Niissä on tosi isot vaaleanpunaiset nännipihat, ja nännit ovat ihan vaaleat paitsi kiihottuneena tummuvat.
Kerro lisää, mitä tekisit rinnoilleni jos pääsisit käsiksi niihin... Ne ovat kokoa 85G.- Himoimijä
Wow! voisin tehdä vaikka mitä kivaa. No esimerkiksi Olisit päälläni kun vapauttasin sinut liivien ahtaudesta. Ensin hukuttaist minut noiden ihanien avujesi painon alle. Aluksi alkaisin kielelläni hellästi kiertämään nännipihojasi, puristasin rintojasi yhteen ja ottaisin samalla nipukan suuhuni, imisin hellästi tai kovaa kuinka vaan haluat. Teksin tätä kaikissa mahd. asennoissa. Voisin hieroa rintoihisi jotain makeaa ja tahmeaa jonka nuolisin pois. Jossain vaiheessa tutustuttasin ison kaluni nänneillesi sekä niiden välissä olevaan ihanaan laaksoon.
Tykkään kaikista asennoista rakastelussa jossa voin käsilläni tukea tätä painolastiasi ja hyväillä nipukoitasi ja pitää ne kovina.
Lopuksi ennen kotiin lähtöäsi saisit vartalollesi hieronnan jossa keskitytään rintojesi ihon kosteustasapainon palauttamiseen.
Ottaisin sinut tietysti huomioon kokonaisuutena ja ihmisenä jossa on muutakin kuin rinnat mutta se onkin eri juttu. Haluatko kuulla lisää? - G-kuppi
Himoimijä kirjoitti:
Wow! voisin tehdä vaikka mitä kivaa. No esimerkiksi Olisit päälläni kun vapauttasin sinut liivien ahtaudesta. Ensin hukuttaist minut noiden ihanien avujesi painon alle. Aluksi alkaisin kielelläni hellästi kiertämään nännipihojasi, puristasin rintojasi yhteen ja ottaisin samalla nipukan suuhuni, imisin hellästi tai kovaa kuinka vaan haluat. Teksin tätä kaikissa mahd. asennoissa. Voisin hieroa rintoihisi jotain makeaa ja tahmeaa jonka nuolisin pois. Jossain vaiheessa tutustuttasin ison kaluni nänneillesi sekä niiden välissä olevaan ihanaan laaksoon.
Tykkään kaikista asennoista rakastelussa jossa voin käsilläni tukea tätä painolastiasi ja hyväillä nipukoitasi ja pitää ne kovina.
Lopuksi ennen kotiin lähtöäsi saisit vartalollesi hieronnan jossa keskitytään rintojesi ihon kosteustasapainon palauttamiseen.
Ottaisin sinut tietysti huomioon kokonaisuutena ja ihmisenä jossa on muutakin kuin rinnat mutta se onkin eri juttu. Haluatko kuulla lisää?Kuulostaa tooosi hyvältä... Tarvii pian lähteä työpaikan vessaan iloitsemaan yksinäni :-)
Tykkäätkö siitä että naidaan takaapäin ja puristelet rintoja käsilläsi? Itse tykkään myös siitä että kun naidaan takaapäin, kovat nännit hinkkaavat koko ajan patjaa ja kovettuvat siitä vain lisää... Ja se on minusta kiihottavaa kun olen päällä ja isot rintani puristuvat miehen naaman päälle tai kaulaan, tai rintaan... Tai kun mies meinaa "tukehtua" rintoihini. Nostelen mielelläni niitä käsilläni ja tarjoan imettäväksi.
Sitten unelmoin aina että kaksi miestä imisi nännejäni niin paljon että ne tulisivat ihan aroiksi.
Rakastan myös tunnetta kun kesäisin joskus olen ilman liivejä, ja rinnat venyttävät paidan ihan kireäksi joka taas saa nännit kovettumaan. Ne näkyvät paidan läpi silloin ihan selvästi. Ja isojen tissieni ääriviivat näkyvät ihanasti myös paidan etumuksessa... Huomaan kyllä että miehet tuijottavat ihan lumoutuneena.
Sitten rakastan sitä, kun saan levittää spermaa joka puolelle rintojani. Ne kiiltävät ihanasti ja on ihanaa kun mies silloin hieroo niitä joka puolelta.
Ihanaa on myös kun rintojani puristellaan ja kouritaan ja samalla imetään nännejä niin että tuntuu melkein kipua... ja tietenkin on ihanaa jos myös pillussa on silloin jotain.
Mistähän muuten johtuu että kun nännejäni hyväillään, minulle tulee usein (ja tämä on ihan totta) tarve ottaa suihin? Se toistuu melkein aina. Olen sitä kovasti ihmetellyt. Kiihottavin asento onkin se, kun makaan selälläni, mies nai minua suuhun, ja samalla puristelee molempia nänninpäitäni... Tässä asennossa voin itse kätevästi hyväillä klitorista. Tai sitten niin, että olen miehen päällä, kalu suussani ja rinnat kalun molemmin puolin niin että nännit törröttävät eteenpäin joten mies voi hyväillä niitä samalla.
Kerro vain lisää... Mäkin olen hulluna isoihin rintoihin(i). Haaveilen myös siitä että joskus pääsisin toisen naisen rintoihin "käsiksi". - himoimijä
G-kuppi kirjoitti:
Kuulostaa tooosi hyvältä... Tarvii pian lähteä työpaikan vessaan iloitsemaan yksinäni :-)
Tykkäätkö siitä että naidaan takaapäin ja puristelet rintoja käsilläsi? Itse tykkään myös siitä että kun naidaan takaapäin, kovat nännit hinkkaavat koko ajan patjaa ja kovettuvat siitä vain lisää... Ja se on minusta kiihottavaa kun olen päällä ja isot rintani puristuvat miehen naaman päälle tai kaulaan, tai rintaan... Tai kun mies meinaa "tukehtua" rintoihini. Nostelen mielelläni niitä käsilläni ja tarjoan imettäväksi.
Sitten unelmoin aina että kaksi miestä imisi nännejäni niin paljon että ne tulisivat ihan aroiksi.
Rakastan myös tunnetta kun kesäisin joskus olen ilman liivejä, ja rinnat venyttävät paidan ihan kireäksi joka taas saa nännit kovettumaan. Ne näkyvät paidan läpi silloin ihan selvästi. Ja isojen tissieni ääriviivat näkyvät ihanasti myös paidan etumuksessa... Huomaan kyllä että miehet tuijottavat ihan lumoutuneena.
Sitten rakastan sitä, kun saan levittää spermaa joka puolelle rintojani. Ne kiiltävät ihanasti ja on ihanaa kun mies silloin hieroo niitä joka puolelta.
Ihanaa on myös kun rintojani puristellaan ja kouritaan ja samalla imetään nännejä niin että tuntuu melkein kipua... ja tietenkin on ihanaa jos myös pillussa on silloin jotain.
Mistähän muuten johtuu että kun nännejäni hyväillään, minulle tulee usein (ja tämä on ihan totta) tarve ottaa suihin? Se toistuu melkein aina. Olen sitä kovasti ihmetellyt. Kiihottavin asento onkin se, kun makaan selälläni, mies nai minua suuhun, ja samalla puristelee molempia nänninpäitäni... Tässä asennossa voin itse kätevästi hyväillä klitorista. Tai sitten niin, että olen miehen päällä, kalu suussani ja rinnat kalun molemmin puolin niin että nännit törröttävät eteenpäin joten mies voi hyväillä niitä samalla.
Kerro vain lisää... Mäkin olen hulluna isoihin rintoihin(i). Haaveilen myös siitä että joskus pääsisin toisen naisen rintoihin "käsiksi".Ollaan kuule juuri samoilla linjoilla. Jostain syystä ex:ni eivät ole tuohon kaikkeen suostuneet. Tykkäätkö apuvälineistä ja asuista, esim. korseteista? Puhumalla voisi järjestyä se 3s pyöräkin.
Laita minulle e-mailia niin saat illalla replyna lisää tarinaa.
[email protected] - himoimijä
G-kuppi kirjoitti:
Kuulostaa tooosi hyvältä... Tarvii pian lähteä työpaikan vessaan iloitsemaan yksinäni :-)
Kerro vain lisää... Mäkin olen hulluna isoihin rintoihin(i). Haaveilen myös siitä että joskus pääsisin toisen naisen rintoihin "käsiksi".niin, minulla on yksi rintava ystävätär joka on myös aina halunnut kokeilla naisen kanssa. Kynnys vaan on korkea kun on ujo eikä ole ketään
jota voisi vokotella pilaamatta mainettaan ja asemaansa pienellä paikkakunnalla.
Sängyssä aivan hurja! - G-kuppi
himoimijä kirjoitti:
Ollaan kuule juuri samoilla linjoilla. Jostain syystä ex:ni eivät ole tuohon kaikkeen suostuneet. Tykkäätkö apuvälineistä ja asuista, esim. korseteista? Puhumalla voisi järjestyä se 3s pyöräkin.
Laita minulle e-mailia niin saat illalla replyna lisää tarinaa.
[email protected]En kyllä taida uskaltaa laittaa meiliä. Laita mieluummin lisää tarinaa vaikka tuonne Seksinovellit-puolelle. Jotenkin meilaaminen tuntuisi pettämiseltä. Tämäkin on jo niilä rajoilla...
- himoimijä
G-kuppi kirjoitti:
En kyllä taida uskaltaa laittaa meiliä. Laita mieluummin lisää tarinaa vaikka tuonne Seksinovellit-puolelle. Jotenkin meilaaminen tuntuisi pettämiseltä. Tämäkin on jo niilä rajoilla...
Ok. laitan jo tänään illalla ennen puoltayötä.
Koeta tunnistaa!
Ajattelin kertoa kokemuksistani in real life mutta niistä joku voisi tunnistaa itsensä, joten sielläkään se ei käy - himoimijä
G-kuppi kirjoitti:
En kyllä taida uskaltaa laittaa meiliä. Laita mieluummin lisää tarinaa vaikka tuonne Seksinovellit-puolelle. Jotenkin meilaaminen tuntuisi pettämiseltä. Tämäkin on jo niilä rajoilla...
Äh. jotain häikkää tietokoneessa..
Ok. laitan jotain jo tänään ennen puoltayötä.
Koeta tunnistaa!
Ajattelin kertoa kokemuksiani in real life, mutta joku voisi tunnistaa itsensä niin en täällä voi. - lady E
Himoimijä kirjoitti:
Ottaisin sinut tietysti huomioon kokonaisuutena ja ihmisenä jossa on muutakin kuin rinnat mutta se onkin eri juttu. Haluatko kuulla lisää?minun ukkoni tekisi tuon minulle
- Suuret
Olen himoimijän kanssa täysin samaa mieltä. Housuissa alkaa välittömästi pullottaa, kun näen vähintään d-kupin rinnat. Mitä isommat naisella on ollut sitä upeamman nainnin olen saanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2394613Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763055- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 281703
- 791451
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894