Ensinnäkään sillä ei ole mitään tekemistä joulun kanssa. Juopottelu ja huoraamistapahtuma. Vanhat ämmät yrittää tehdä vaikutusta värjättyine päineen läskit tiukalle puristettuine asuineen yhtä toivottomiin ukkoihin, joilla kotioloissa ei seiso muu kuin järki, eikä paljon muutenkaan. Jos tuollainen irstailuilta pitää kuitenkin järjestää, niin kyllä se vaikkapa uuteenvuoteen sopisi paljon paremmin. Tämä vain tällä kertaa.
Vastaukset 1
- Jetska
Elämä on tosiaan aika köyhää, jos koko vuosi menee siinä, että odotetaan mokomaa firman juottojuhlaa. Aika monella näin, valitettavasti :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261424Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451336- 1071139
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22807- 111802
- 102702
- 79680