Teille raunioitten,
etsimisen kysymyksen
tie heräs.
Vaienneet
elää jossaain
Ei sanakaa
oo huulilla
Kysymys ?
Minne on hautaantunnu?
*sanat*
*hymy*
*katse*
Sataa päälle
ajanhiekkaa
Hiljenneet tiet
hiekka tiet sulkee
Rakkauden jäljet
Löydön
rakkauden arkeologin
Haurasta lehteä
käsissään pitää.
Aaamu vei
10
397
Vastaukset
- lindalinda1
ei ole satanut ainakaan sanojesi päälle,
kyllä tämä runo on taas todiste siitä. Hauras on
oikea sana kuvaamaan tätä Liisa,
hauras ja herkkä - kauniskin.
Kiitos lukutuokiosta.Ajatukseni oli runossani tuoda,
esiin niitäki joita
monet syyt vainnetannu.
ILtaan pimeään kynttilöiden valo
antaa valoaan
Sinulle kiitos siitä mitä löysit..Liisa
Syviä tunteita herättävä
runo - totta tosiaan.Elämän raaadollistaki puolta
miss ei oo ylistyksen kohde.
Uskon
vain rakkaus enää sielä
työsssäni jotai siitä.
Sinun iltaas lämmin kiitos.Liisa
- tiiger-66
Voi Liisa-rakas
aistin sun kaipuusi,,,
,,,,mutta,
valon säteet saa
hiekankin kullaksi
muuttumaan,,,
,,,,,Sinä olet niin
valoisa ja rakastettava, että,,
,,ei oo toista,,,,,
,,,,
,,koskettavan kaunista
ja herkkyys asuu
näissä riveissä,,,,
,,,,,rakkaudella ystäväsi
halii~~Kaipuuni tuulet ei niitten tiet
en niitä enää.
Omasta minästä jos saa
katsoa on momella
ehkä ollu rankempaa.
Ajatuksissa työni myötä
monet joita olen hoitannu.
Unohdettuja
tiiger-66
usein mietin miks tänne kirjoitan,
tämäki ois voinu jäädä pois.
Sinulle voimia jos valvot,
kiitos käynnistäs.Liisa
- iivee
Erikoisen paljon ajatuksia herättävä runosi...
Minne kadonneet kaikki vaienneet? Mitä kaikkea voikaan ajan hiekka alleen piilottaa...
Hieno runo.Ajanhiekka, ohutta tunkeutuu
näkemäänsä ei ees aikakaa haihdutta.
Elämä kun ei oo pelkkää päivänpaistetta,
oman minän keskeistä.
Kiitos sanoistas joissa luen ymmärsit.
Kynttilän valossa toivotan hyvää yötä.Liisa
taas jälleen kerran,
minne kaikki katoaa.
sanat,,hymyt ,,katseet.
kun on vain tyhjyys.
Hiljaisuus elämän raunioilla.
Sinulla on sanat hallussa ,,kiitos lukutuokiosta.Syvä huokaus ensin.
Ne soimaan annettu
pulppuuaa lähde
virtaa soii.
Vainneet
niin huokaan
Lämmin valo pieni
älä sammu
Minua ajatus nyt pitäny ja
kipuna sen rinnassani tunnen.
Sanoiks koitin purkaa,
rakkaus kulkee syvilläki teillä.
Sinulle sytytän kynttilän,
kiitos ajatuksistas, hyvää yötä.Liisa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602
