miten toimii kalat n ja leijona mies

kalat 34

toimiiko nämä kaksi merkki parisuhde elämässä? onko kokemuksia? kiitos:-)

11

2811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä!

      Kalat ja leijona yhdistelmä on toimiva, kalat ovat aika kriittisiäkin jossain määrin mutta olen huomannut että leijonat ansaitsevat paljon luottamusta kaloilta. Ainoa ongelma on ehkä se että kalat eivät siedä kauheasti leijonien halua elää vapaasti, mikä on tyypillistä kaikkille tulenmerkeille. Henkilökohtaista kokemusta minulla ei ole mutta olen nähnyt monia kalat leijona yhdistelmän jotka on toiminut hyvin.

    • kyllä..

      mutta vesi-merkeistä on kaloilla ainut mahdollisuus kesyttää tulinen leijona.''
      Tässä tapuksessa vastakohdat täydentävät toisiaan,
      Huurmori ja sellainen elämänviisaus yhditävät heitä, kalat ovat rauhallisia ja tasapainoisia ja siitä leijona pitää ,koska itse leijailee pilvissä harva se päivä ,leijona tarvitsee vierelleen ihmisen josta voi aistia turvallisuuden ja luottamuksen joka hetki,
      eli sellainen kivimuuri johon hän voi lyödä päätänsä ,ilman että tuntee olevansa heikompi .

    • look at this

      Vesi ja Tuli = ristiriita!
      Tässä liitossa on luovuttava monista unelmista.

    • Jormaliisa

      Leijonat eivät tunnetusti pidä kalasta, sillä kissaeläimet karttavat usein vettä.

      • leijoonat..

        silti rakastavat VETTÄ ,ja rakastavat luontoa koska ne tarvitsevat vapautta ja tilaa itselleen:)

        -näsäviisas


    • +2 vuotta

      Mhh... Alkuun tosi kiinnostava toi kalat..mutta..leijona on seurapiiri ihminen ja haluaa kutsua kotiinsa vieraita ja prassailla.. Kalat on hissukseen, eikä hirveesti (ainakaan minun ukkoni, kalat)tykkää käydä ns. näyttäytymässä..
      Minä (leijona) kyllästyin hiljaiseen hissukkaiseen kalaan..... joka tuntui uiskentelevan aina vääriin suuntiin... --> ERO

      • siis kalatN ja leijoM

        musta tuntuu kalat miehet ei tuu kenekään kanssa toimeen, ne ovat tosi vaikeitta tyyppejä, jopa kalojen kanssakaan ei tule toimeen, mutta kalat naiset on erilaisia kuin miespuolinen kalat. ehkä kalatn toimisi parempi leijonien kanssa, kun kalatN on kilttejä ja niiden kanssa on helppo olla, ja antaa kaikkeja jotta suhde toimisi loppuun saakkaa:-) itse olen kalat n:-D


      • tomaattimurska
        siis kalatN ja leijoM kirjoitti:

        musta tuntuu kalat miehet ei tuu kenekään kanssa toimeen, ne ovat tosi vaikeitta tyyppejä, jopa kalojen kanssakaan ei tule toimeen, mutta kalat naiset on erilaisia kuin miespuolinen kalat. ehkä kalatn toimisi parempi leijonien kanssa, kun kalatN on kilttejä ja niiden kanssa on helppo olla, ja antaa kaikkeja jotta suhde toimisi loppuun saakkaa:-) itse olen kalat n:-D

        10 vuoden kokemuksella voin sanoa, ettei toimi. Elämä yhtä vuoristorataa. Minä rauhallinen ja mieheni kiivas ja helposti tulistuva. En pidä huutamisesta ja sitähän mies juuri tekee. Kaikki haukkumasanat hän on käyttänyt mutta jälkeenpäin ei kuulemma "tarkoittanut" pahaa. Kauan jaksoin mutta en enää. Kenellekään ei ole oikeutta sanoa aina pahasti, mitä sylki suuhun tuo.Koskaan ei tiedä, mitä seuraavan tunnin aikana tapahtuu. Sanon tai teen aina jotain väärin ja taas huudetaan. Ero tulee ensi keväänä !"


      • Jew
        tomaattimurska kirjoitti:

        10 vuoden kokemuksella voin sanoa, ettei toimi. Elämä yhtä vuoristorataa. Minä rauhallinen ja mieheni kiivas ja helposti tulistuva. En pidä huutamisesta ja sitähän mies juuri tekee. Kaikki haukkumasanat hän on käyttänyt mutta jälkeenpäin ei kuulemma "tarkoittanut" pahaa. Kauan jaksoin mutta en enää. Kenellekään ei ole oikeutta sanoa aina pahasti, mitä sylki suuhun tuo.Koskaan ei tiedä, mitä seuraavan tunnin aikana tapahtuu. Sanon tai teen aina jotain väärin ja taas huudetaan. Ero tulee ensi keväänä !"

        Niinkö meillä on toisin päin minä leoN ja toinen FishM voisi sanoa että yhtä helvettiä niinä aikoina kun ei oo tasaista ja sitä ei oo ku pari päviää kk. FishM:t kauheita! Ui joka suuntaan eikä koskaan voi luottaa!!!Uskomattomia pakkauksia! Ja kamalia tappeleen, räyhään, valehteleen jne. 9Vkokemuksen äänellä sanon. Narsisteja ovat. Kohta onneks pääsee eroon fisust eikä omast hengest!


    • kokemuksella

      On toiminut ainakin tähän asti. Seitsemästä naimisissa kolme vuotta ja esikoinen syntyy muutaman kuukauden päästä. Itse olen kalat ja mieheni leijona. Leijona miehen kanssa täytyy vain olla kärsivällinen ja yrittää mukautua, kun huomaat että siihen on tarvetta. Jaksa muistuttaa aina silloin tälloin, kuinka häntä rakastat ja kuinka maailmassa ei ole toista samanlaista miestä kuin hän. Aktiivisuus auttaa paljon ja oma-aloitteisuus, mutta älä unohda että miehesi tulee aina ensimmäisenä ja tarvitsee paljon hellyyttä ja rakkautta.

      • C.o

        Niinpä, niintä kun on sellaisia merkkejä kun Leijona nouseva Kalat niinkuin esim allekirjoittanut, niin kyllä se kala oikein loistavasi leijonan kanssa sopii :) Kyse on todella yksilöistä, heidän taipumuksistaan ja taustoistaan. Kalalle on varmaan ihan kiva saada lämpöä ja valoa sydämeen ja räiskettä japärskettä elämäänsä lejonalta, yhtälailla kun Leijona voi tykkää cillata Kalojen viileissä vesissä ja miettiä herkkiä syntyjä syviä, kuningaskin tykkää olla ihan privat. Kalat todellakin sopeutuvat ihan melkein minkä merkin kanssa vaan, koska ovat koko eläinradan viimeinen merkki ja oikeastaan sisältää itsessään kaikki merkit kuin myös heidän viisauden. Posrkuttakaa onnellisena elona aalloilla ihanaa auringonlaskuun, Good Waves


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1831
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1749
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1662
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1541
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe