Millainen on metalli-hevonen?
Metalli-hevonen
3
2383
Vastaukset
- Tulisika
Metalli tekee tästä Hevosesta vielä rohkeamman. Metallihevonen rakastaa haasteita ja vihaa sääntöjä/määräyksiä. Ottaa usein riskejä silkan jännityksen vuoksi. Metallihevosella on viehätysvoimaa mutta saattaa olla kovapäinen,varsinkin jos hänen vapauttaan rajoitetaan. Luonteeltaan tämä Hevonen on iloinen ja eloisa ja hänellä on paljon ystäviä/harrastuksia.Hevonen on kiinnostunut ulkonäöstään ja käyttää yleensä värikkäitä vaatteita.
- Metalli koira
Katsoin juuri Maria Montessorin elämästä kertovan elokuvan Yle teemalta ja vaikutuin tämän vahvan naisen voimasta ja älykkyydestä. Oli pakko katsoa hänen merkkinsä ja hän oli juuri Metalli hevonen (synt. 31.8.1870)melkein tasan sata vuotta minua vanhempi :) Värikkäitä vaatteita hän ei kyllä käyttänyt, mutta ei kyllä moni muukaan siihen aikaan.
Hänestä tuli kyllä ihan ykkös idolini :) - Tulisika
Metalli koira kirjoitti:
Katsoin juuri Maria Montessorin elämästä kertovan elokuvan Yle teemalta ja vaikutuin tämän vahvan naisen voimasta ja älykkyydestä. Oli pakko katsoa hänen merkkinsä ja hän oli juuri Metalli hevonen (synt. 31.8.1870)melkein tasan sata vuotta minua vanhempi :) Värikkäitä vaatteita hän ei kyllä käyttänyt, mutta ei kyllä moni muukaan siihen aikaan.
Hänestä tuli kyllä ihan ykkös idolini :)Taisteluluonne! Hevosen motto: "peräänantamattomuus". Hevonen on valmis hyppäämään esteen yli - hänellä on suurta persoonallista voimaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223924- 182906
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3872135Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391909- 271841
- 311707
- 321619
- 141337
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681230- 121161