Kaurismies ja seksi

härkänainen,,,,

Minkälainen kaurismies on seksin suhteen?
Itselläni vain yksi kokemus kyseisestä merkistä ja hän tuntuu olevan kovasti mieltynyt saappaisiin ja sukkanauhoihin yms.
Mitä kokemuksia muilla naisilla? Myös kaurismiehet voivat kertoa omista mieltymyksistään.

8

3776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piikkipyrstö

      Ex-kauris oli seksin suhteen melkoisen kaikkiruokainen. Kimppakivaakin ehdotti pariin otteeseen, mutta itse en siitä ideasta oikein innostunut vaikka muuten itsekin olen suht aktiivinen ja estoton mitä seksiin tuleen.

      Mullakaan ei ole kokemusta kuin tästä yhdestä kaurismiehestä, mutta ainakin hänen kanssaan homma toimi erittäin hyvin. Ajalla ja paikalla ei pahemmin ollu väliä. Aina oli miehellä seksi mielessä ja olihan se näin naisen näkökulmasta varsin imartelevaa =) Ja koko sen meidän kolmivuotisen seurustelusuhteemme ajan asuimme 200 kilsan päässä toisistamme, joten kyllähän se oli aina kiitettävää peuhaamista kun toisiamme nähtiin.

      Mies oli huomaavainen ja hellä mutta sopivan "kovaotteinen"...ja osas kyllä aina valita sanansa. Pystyi jo parilla lauseella saamaan mut kuumaksi =)

      Mitenkään hirveän kinkya meidän seksielämä ei ollut. Kumpikiin oltiin kuiteskin sillä tavalla vanhanaikaisia...tosin aika erityisissä paikoissa tuli välillä sekstailtua, mutta kummallakaan ei siis ollu mitään sen kummempia "perversioita". Semmosta normaalia ihanaa seksiä! Tosin hauskana yksityiskohtana voisin kertoa, että erilaiset pukuleikit sytytti molempia. Itse pukeuduin sen kolmen vuoden aikana mm. armeijan vaatteisiin, sairaanhoitajan asuun, jakkupukuun...nämä olivat siis miehen toiveita.

      Ja aina oli kyllä hauskaa! Paitsi että seksi oli muutenkin hyvää, niin lisäksi meillä oli myös tosi hauskaa yhdessä. Se on mun mielestä tärkeetä...että molemmat nauttii ja molemmilla on kivaa =)

      • kraputyttö

        Tapasin vasta pari viikkoa sitten elämäni ensimmäisen kauris miehen ja jo nyt seksi on aivan uskomatonta! Olemme kumpikin yhtä avoimia ja juuri siksi pystymme jo näin alussa tyydyttämään toisemme parhain mahdollisin tavoin. Kauris mies on samaan aikaan raju ja hellä ja on varmasti avoin uusille jutuille.


    • tunteet ovat syvällisiä

      eiköhän nuokin ehdottamasi ole hyvinkin mieleen :)

      Ps. Ei mikään kevytkenkäinen juttu kuitenkaan..

    • ScopuN

      Tapasin tämän kauriini n.4kk sitten, asumme n200km päässä toisistamme.
      Seksi on aivan mahatavaa, hän ottaa minut huomioon ja saan joka kerta täyden tyydytyksen, ei hänellä mitään erityistoiveita ole. Ja seksi on hänelläkin mielessä kokajan niinkuin minullakin:-)

      • täytyy...

        ...olla ihmetyyppi!!
        Toiset eivät tahdo onnistua edes pinta vasten pintaa etäisyydeltä. :)
        t, kaurisn.


    • Partionainen

      Mä tykkään oman kauriskultani tyylistä just sen takia kun se ei ole mitään sellasta hosumista ja hiplaamista. Ihanaa kun miehen vahvat kädet tietävät mitä tekevät...reippaat otteet kunniaan! Ei me naiset nyt niin helposti mennä rikki, kyllä saa ihan kunnolla tarttua! :)

    • "Kauris"

      Itse olen jo varttuneempi Kauris n60v. En halua leikitellä kenenkään tunteilla, pitää olla ainakin ihastunut, mieluimmin rakastunut niin sitten lähden täysillä mukaan kiihkeään leikkiin. Tuossa edellä puhuttiin sukkanauhoista, sopii minulle myös, kaikki naisellinen on ok, hameet, mekot, kauniit alusasut, kuten korsetit sukkanauhaliivit sukat ja jopa rohkeampaa halkiohousuja ym. Olen aluksi hieman jäyhä, mutta kipinän iskiessä en jätä leikkiä puolitiehen, vaan vien sen hurmioon, mielikuvitusta ja kestävyyttä riittää, en ujostele ja aktiivisuutta rohkeutta toivon myös naiselta.Olen ollut myös kolmantena muutaman parin kanssa, ja nakurannat esim, Yyteri tuttuja. Kauris mies,itse ainakin myös koti töihin osallistuva mies, ei pelkkä seksi hurjastelija, luotettava tunnollinen ahkera. PS: Viimeisin rakkauteni oli härkä nainen(Ukrainalainen) ja meillä meni loistavasti, sängyssä, kotitöissä, ulkoiltiin, harrastettii,suhde ei päättynyt rakkauden puutteeseen vaan hän ei saanut oleskelulupaa.

    • on paras.

      Olen neitsytnainen. Minulla on ollut useampi suhde kaurismiehen kanssa ja totean: Kaurismies on paras.

      Kaurismies on intohimoisempi kuin miehet keskimäärin. Lisäksi tykkään siitä, että kaurismies on niin määrätietoinen; hän iskee vaikka väkisin tällaisen viileän etäisen neitsykäisenkin.... eli on täysin vastustamaton.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1892
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1351
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1240
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1225
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      16
      1150
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1091
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1045
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1024
    10. 12
      1007
    Aihe