http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000026&conference=4500000000000783&posting=22000000039403659
Taas jokku nerot tais valittaa että vierasjoukkue parempi ja hoitaa homman kotiin, mutta mitenkäs taas kävi? =) Ja kohta alkaa tuleen nää perinteiset "vedät tuurilla vitun homo" - tekstit :)
Jepsheps
6
379
Vastaukset
- Varmavetäjä
Tuli Prestonin kanssa PAF:ilta hieno tili.
- Stadista kajahtaa
No mitä muuta voi kommentoida junnulle, joka ei osaa kirjoittaa edes joukkueen nimeä oikein?
- dille90
Nooh, onneksi olen niin viisas ja ymmärsin pistää myös kohteen numeron niin ei tullut väärinkäsityksiä. =) Ja toi stadi pelleily on naurettavaa, en ymmärrä mitä hauskaa esim "sillei hei" ja pierumunavitseissänne on, kaikilla olis mukavampaa jos lähtisitte meneen palstalta, kiitos =)
- eikö noita
dille90 kirjoitti:
Nooh, onneksi olen niin viisas ja ymmärsin pistää myös kohteen numeron niin ei tullut väärinkäsityksiä. =) Ja toi stadi pelleily on naurettavaa, en ymmärrä mitä hauskaa esim "sillei hei" ja pierumunavitseissänne on, kaikilla olis mukavampaa jos lähtisitte meneen palstalta, kiitos =)
Teppohomoilijoita saa kukaan "ni(t)istettyä"
- gagliari
gagliari
kakkiari
cacliari
kagliari
seuraavalla kerralla kirjoita edes joukkueen nimi oikein mitä vihjaat unohtu toi gagliarin pelaaminen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754321
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1094066BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1522555Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582517Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672387- 1332116
Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik422087- 501973
- 631730
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?541718