http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000026&conference=4500000000000783&posting=22000000039403659
Taas jokku nerot tais valittaa että vierasjoukkue parempi ja hoitaa homman kotiin, mutta mitenkäs taas kävi? =) Ja kohta alkaa tuleen nää perinteiset "vedät tuurilla vitun homo" - tekstit :)
Jepsheps
6
393
Vastaukset
- Varmavetäjä
Tuli Prestonin kanssa PAF:ilta hieno tili.
- Stadista kajahtaa
No mitä muuta voi kommentoida junnulle, joka ei osaa kirjoittaa edes joukkueen nimeä oikein?
- dille90
Nooh, onneksi olen niin viisas ja ymmärsin pistää myös kohteen numeron niin ei tullut väärinkäsityksiä. =) Ja toi stadi pelleily on naurettavaa, en ymmärrä mitä hauskaa esim "sillei hei" ja pierumunavitseissänne on, kaikilla olis mukavampaa jos lähtisitte meneen palstalta, kiitos =)
- eikö noita
dille90 kirjoitti:
Nooh, onneksi olen niin viisas ja ymmärsin pistää myös kohteen numeron niin ei tullut väärinkäsityksiä. =) Ja toi stadi pelleily on naurettavaa, en ymmärrä mitä hauskaa esim "sillei hei" ja pierumunavitseissänne on, kaikilla olis mukavampaa jos lähtisitte meneen palstalta, kiitos =)
Teppohomoilijoita saa kukaan "ni(t)istettyä"
- gagliari
gagliari
kakkiari
cacliari
kagliari
seuraavalla kerralla kirjoita edes joukkueen nimi oikein mitä vihjaat unohtu toi gagliarin pelaaminen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731671
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471268- 661169
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html193930- 44888
- 69778
- 49770
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244537715- 119664
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79640